Абай Құнанбаев . Қара сөздер «Жиырма тоғызыншы сөз»
Сыныбы | Күні | ||
Сабақтың тақырыбы
| Абай Құнанбаев . Қара сөздер «Жиырма тоғызыншы сөз» | ||
Мақсаты | Абай Құнанбаевтың қара сөздеріндегі тақырыпты ашу, өзіндік ерекшеліктерін талдау. | ||
Күтілетін нәтижелер
| Жиырма тоғызыншы қара сөздің мазмұнын меңгереді, басты идеясын түсінеді. Бесінші қара сөзбен салыстыра отырып, ұқсастықтарын анықтайды. Пікір алмасады,өзгенің пікірін бағалауға үйренеді.
| ||
Керекті жабдықтар
| Оқулық, флипчарттар, маркерлер, Интерактивті тақта | ||
Сабақ барысы: | |||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |
Кіріспе 2 мин.
5мин. | Оқушыларды сабақтың мақсаты таныстыру.Бағалау крийтерилерін ұсыну. Оқушылар 3топқа бөлініп отырады . Үй жұмысын сұрау. «Стикерлермен диалог» әдісі арқылы тексеремін. Абай Құнанбайұлы туралы сұрақтар қойылады, жауап алынады
| Оқушылар топқа бөлінеді, тыңдайды , дайындалады.
Бір топ екінші топқа стикерлер арқылы сұрақтар кояды. Екінші топ ойланады, сұраққа жауап береді. | |
Тұсаукесер 4 мин
| Оқушыларға Абайдың бесінші қара сөзін тыңдатамын.( сұрақтар коямын) — Бұл қара сөзден нені ұқтық? — Бұрын соңды қара сөздерді естуіміз бар ма? — Абайдың неше қара сөзі бар?
| — Оқушылар ойланады. — Сұрақтарға жауап береді
| |
Негізгі бөлім
20 мин
4 мин
| 3 топқа 3 түрлі қара сөзді бөліп беремін. ( бесінші, жиырма тоғызыншы, он сегізінші қара сөздер ДЖИКСО әдісі 1 топ- Жиырма тоғызыншы қара сөзді талдайды. 2 топ- бесінші қара сөзді талдайды. 3 топ – он сегізінші қара сөзді талдайды.
1. Қабілеті төмен оқушыларға жеке жұмыс беріледі, ( Семантикалық карта) 2. Дарынды балаларға жеке тапсырма беріледі. | 1) Жеке жұмыс. 2) Топтық жұмыс. — Әр топ берілген қара сөздерін оқиды. — Өз топтарының ішінде таймкипер, бақылаушы, хатшы, баяндамашылар міндетін бөліседі. — Топтық талқыға салады. — Әр оқушы өз міндетін атқарады ( таймкипер уақытты бақылайды, бақылаушы жағдайды қадағалайды, хатшы мәліметтерді түртіп отырады, баяндамашы басқа топқа барып өз бөлімін баяндайды, сарапшы қорытындысын айтады).
Тапсырманы орындайды, жауап береді.
| |
Қорытынды 5 мин 3 мин 2 мин
| INSERT әдісі .
Бағалауға уақыт беріледі. Уй жұмысы беріледі. Қара сөзді оқу, түсінгенін айту.
| -Оқушылар ойланады, өз ойларын дәптерлеріне жазады . Критерийлер бойынша бағалайды. Рефлексия парағын толтырады. | |