Лепті сөйлем
Тақырыбы: Лепті сөйлем
Жалпы мақсаты: Лепті сөйлем туралы толық түсінік алуы және оқушының сөйлеу шеберлігін оқу белсенділігін арттыру.
Түйінді идеясы:Лепті сөйлем туралы толық мағұлмат алады.Тірек сызбалар арқылы ерекшеліктерін ажырата біліп,ойын жеткізе алады.
№ | Мақсаты | Түрткі | Күтілетін нәтиже | ОҮБ | Критерии | Дескриптор
| |
Білу | Лепті сөйлем туралы білу. | Лептісөйлем дегеніміз не? Лепті сөйлемдер қандай көңіл күйде айтылады?
| Лепті сөйлем дегеніміз не екенін және қандай көңіл күйде айтылатының біледі.
| «Бағдаршам» бағалау стратегиясы арқылы бағалау. | Лептісөйлем дегеніміз не екенін және қандай көңіл күйде айтылатының білу.
| Лепті сөйлем дегеніміз не екенін жәнеқандай көңіл күйде айтылатының біле алады.
| |
Түсіну | Лепті сөйлемнің жасалуын жолдарын,интонациялық ерекшеліктерін білуі қажет. | Лепті сөйлем қандай жолдармен жасалады? Интонациялық ерекшеліктері қандай? Лепті сөйлемге қандай тыныс белгі қойылады? «Топтпстыру» стратегиясы арқылы көрсет. | Лепті сөйлемнің жасалу жолдарын,интонациялық ерекшеліктерін сөйлем соңына қойылатын тыныс белгісін түсіне алды. | Лепті сөйлемнің жасалу жолдарын,интонациялық ерекшеліктерін сөйлем соңына қойылатын тыныс белгісін түсіне алу. | Лепті сөйлемнің жасалу жолдарын,интонация лық ерекшеліктерін сөйлем соңына қойылатын тыныс белгісін түсіне алады. | ||
Қолдану | Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс жасау.
| 24-25-26-27 жаттығуларда берілген тапсырмаларды орындаңдар. | Жаттығуларда берілген тапсырмаларды орындай алады. | Хабарлы,сұраулы , Лепті сөйлемдерден алған білімдерін жаттығуды орындау барысында қолдану. | Хабарлы,сұраулы, Лепті сөйлемдерден алған білімдерін жаттығуды орындау барысында қолдана біледі. | ||
Талдау | Сұраулы сөйлем мен лепті сөйлемді салыстыра отырып, айырмашылығын білу. | Сұраулы және лепті сөйлемдердің қандай ерекшеліктері және ұқсастықтары бар? | Сұраулы және лепті сөйлемдердің қандай ерекшеліктері және ұқсастықтары бар екенін біледі. | Сұраулы және лепті сөйлемдердің қандай ерекшеліктері және ұқсастықтары бар екенін салыстыру. | Сұраулы және лепті сөйлемдердің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын бар екенін салыстыра отырып,ажырата алады. | ||
Жинақтау | Тақырып бойынша алынған білімдерін қорытынды жасау жүйелеу. | Лепті сөйлем бойынша алынған білімінді жинақта. | Лепті сөйлем бойынша алынған білімінді жинақтайды. | Тірек сызбамен көрсете білу. | |||
Бағалау | Бағалай алады. | 1.Сабақ маған ұнады,себебі:———- 2.Сабақ маған ұнамады,өйткені—— 3.Сабақтан үйренгенім——— | Бағалай алады.. | Өзін –өзі бағалау | Шынайы бағалай білу. | Кері байланыс. |