Бұйрықты сөйлем
Тақырыбы: Бұйрықты сөйлем
Жалпы мақсаты: Бұйрықты сөйлем туралы толық мәлімет алуы және тапсырмалар арқылы шығармашылық деңгейін дамытып пәнге қызғушылығының артуы.
Түйінді идеясы: Бұйрықты сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін ажырата біледі.
№ | Мақсаты | Түрткі | Күтілетін нәтиже | ОҮБ | Критерии | Дескриптор
|
Білу | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін еске түсіре отырып,бұйрық ты сөйлем туралы толық мәлімет алуы. | Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді? Бұйрықты сөйлем дегеніміз не? Бұйрықты сөйлемдер қандай мағынаны білдіреді.
| Сөйлем айтылу мақсатына қарай түрлерін біледі. Бұйрықты сөйлемнің ережесін айтады және қандай мағынаны білдіретінің біледі.
| Бағалау критерии лері арқылы бағалау. | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін еске түсіре отырып,бұйрықты сөйлем туралы оқып білу. | Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін еске түсіре отырып ,бұйрықты сөйлем туралы оқып біледі. |
Түсіну | Тақырыпты оқи отырып,сөйлем нің неліктен бұйрықты сөйлем болатының түсінуі. | Бұйрықты сөйлемнің баяндауышының жасалу жолын «топтастыру» стратегиясы арқылы көрсетіңіздер. | Бұйрықты сөйлемнің жасалу жолдарын біледі. | Бұйрықты сөйлемнің жасалу жолдарын интонациялық ерекшеліктерін білу. | Бұйрықты сөйлемнің жасалу жолдарын интонациялық ерекшеліктерін біледі. | |
Қолдану | Оқулықта берілген жаттығу жұмысы бойынша жұмыс жасау. | Мәтінен бұйрықты сөйлемді тауып, жасалу жолдарына талдау жасаңдар. 27-28 жаттығу. | Мәтінен бұйрықты сөйлемді тауып, жасалу жолдарына талдау жасай алады. | Бұйрықты сөйлемнің жасалу жолдарына талдау жасай білу. | Бұйрықты сөйлемнің жасалу жолдарына талдау жасай алады. | |
Талдау | Бұйрықты, лепті сөйлемдерді салыстыру. | 29-30-31 жаттығуларды орындай отырып,түсінгендерін айту.Мәтіндегі құрмаластың құрамындағы сөйлемдерді бұйрықты сөйлемге айналдырып жазыңдар. | Тақырып бойынша түсінгенің айтады. Сөйлемдерді бұйрықты сөйлемге айналдырып жаза алады. | Тақырып бойынша түсінгенің айтады. Сөйлемдерді бұйрықты сөйлемге айналдырып жаза алу. | Тақырып бойынша түсінгенің айтады. Сөйлемдерді бұйрықты сөйлемге айналдырып жаза алады. | |
Жинақтау | Бұйрықты сөйлем,сөйлем түрлері негізінде алған білімдерін жүйелеу. | «Ыстық орындық» | Алған білімдерін жинақтап, қорытынды жасай алады. | Бұйрықты сөйлем,сөйлем түрлері бойынша алған білімдерін жинақтау. | Бұйрықты сөйлем,сөйлем түрлері бойынша алған білімдерін жинақтай алады. | |
Бағалау | Алған білімнің өзі үшін құндылығын бағалау. | 1.Сабақ маған ұнады,себебі:———- 2.Сабақ маған ұнамады,өйткені—— 3.Сабақтан үйренгенім——— | Білімнің құндылығын бағалайды. | Өтілген тақырып бойынша кері байланыс жасау. | Кері байланыс жасай алады. |