7- сыныпқа қазақ тілінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
7- сыныпқа қазақ тілінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданылатын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3
4
5
| Синтаксис. Сөз тіркесі туралы түсінік. Есімді, етістікті сөз тіркесі.
Байланысу тәсілі
Қайталау
Сөздердің байланысу түрлері.
Сөз тіркесі және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер
| «Ой қозғау» стратегиясы арқылы тіл білімінің тараулары мен салалар туралы төменгі сыныптардан өткенді еске түсіре отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
«Синтаксис» сөзінің мағынасын сөздік жұмысы арқылы меңгерту;
Қосымша, оның түрлері, септеулік шылаулар, олардың түрлері туралы «ес картасы» арқылы еске түсіру;
Метатану әдісі арқылы есімді, етістікті тіркестің ерекшелігін меңгерту;
Сөздердің байланысу тәсілдерін мысалдар арқылы меңгерту;
Байланысу тәсілдерін 5 түрінің атымен байланыстыра таныту;
Венн диаграммасы арқылы сөз тіркесін, күрделі сөзді, тұрақты сөз тіркесін таныту;
| «Ой қозғау» стратегиясы
Диалог
Ес картасы
Метатану
Проблемалық сұрақтар
Венн диаграммасы
| Сөз тіркесі туралы түсінік алады;
Есімді және етістікті сөз тіркесін біледі;
Сөз тіркесінің 4 түрлі тәсіл арқылы байланысатынын біледі;
Байланысу түрлерін біледі;
Қиысу, меңгеру, матасу, қабысу жанасулардың әрқайсысының грамматикалық белгілерін біледі;
Сөз тіркесін, тұрақты сөз тіркесін, күрделі сөздерді бір-бірінен ажырата біледі;
| Тіл білімінің тараулары мен салаларын, олардың зерттеу аумағын айту арқылы;
Қосымшаның түрлерін, жалғаудың түрлерін, ережелерін еске түсіру арқылы;
Венн диаграммасын пайдалану арқылы;
| Бағалау
Формативті бағалау жүргізіледі;
Жиынтық баға қойылады.
Өзін – өзі бағалайды.
| Слайдтар, кеспе қағаздар, кестелер, Методикалық құралдар, дидактикалық материалдар, қазақ тілі оқулығы. «Сөздер сөйлейді» кітабы.
|
1
1
1
2
1
|
15. 03 15
17
3,5. 04
7
|
З.Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданылатын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3
4
5
6 | Етістікттің райлары туралы түсінік.
Ашық рай
Бұйрық рай
Қалау рай
Шартты рай
Етістіктің райларын қайталау
| «Рай» сөзіне ассоциация жасату арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Слайдта берілген сөйлемдер арқылы рай түрлері туралы түсінік қалыптастыру;
«Ой қозғау» стратегиясы арқылы шақ, жақ ұғымдарын еске түсіре отырып, ашық рай туралы мәліметті меңгерту;
Бұйрық райдың өзіндік ерекшелігін, жіктелу ерекшелігін сөз құрамына талдата отырып, меңгерту;
Шартты рай мен қалау райдың жасалу жолын диалог, метатану, әдістері арқылы меңгерту;
| Ассоциация
Венн диаграммасы
Ой қозғау
Сөз құрамына талдату
Диалог
Метатану
Эссе
| Рай сөзінің мағынасын түсінеді;
Бұйрық райдың ерекшелігін біледі; түбір тұлғалы етістікпен ұқсастығын біледі;
Шартты рай мен қалау райдың жасалу жолын біледі;
Ашық райдың жаққа, шаққа қатысын біледі;
Рай түрлерін бір-бірінен ажырата біледі;
Шығармашылық жұмыс кезінде рай түрлерін жүйелі қолдана біледі; | Сөз мағынасын тану кезінде сөйлем құрау арқылы;
Жолдасының жауабын тыңдап, сол жауаптың қателігін табу арқылы;
Топ пен топ, өзін –өзі бағалау арқылы;
Шығармашылық жұмыс арқылы | Бағалау
Формативті бағалау жүргізіледі;
Жиынтық баға қойылады.
Өзін – өзі бағалайды.
| Слайдтар, кеспе қағаздар, бағалау бетшелері, сызбалар, райдың кестесі, қазақ тілі мен әдебиеті журналы, қазақ тілі оқулықтары |
1
1
1
1
1
1 |
22
24
27
1.03
3
6
|
З.Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданылатын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3
| Тұйық етістіктіктің түрленуі.
Тұйық етістіктің емлесі.
Етістіктің сөйлемдегі қызметі
| Интертақтадан слайд арқылы (суреттер) жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету. «Түрлену» сөзіне ассоциация жасату арқылы, тұйық етістіктің түрленуін меңгерту;
«Ой қозғау» стратегиясы арқылы қосымша, түрлері, жалғау, оның трлері туралы еске түсіру;
Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін таныту;
Құрамына талдау жүргізу арқылы оқушы білімін есепке алу; |
Диалог
Ассоциация
Ой қозғау
Проблемалық сұрақтар
Метатану | Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін біледі;
Етістіктің бір түрі бола тұра жіктелмейтінін біледі;
Тұйық етістіктің зат есім, зат атауы болып кететініне оқушының көзі жетеді;
«у» жұрнағының алдында «ы», «і» әріптерінің түсіп қалатынын, «п» дыбысының «б»-ға, «қ» дыбысының «ғ»-ға айналатынын біледі;
| Тұйық етістікті септеу, тәуелдеу, көптеу арқылы;
Сөйлем құрау, мысалдар келтіру арқылы;
Тұйық етістікті қатыстырып мәтін құрау арқылы;
«Ойтолғау» стратегиясы арқылы ,эссе жазу арқылы; | Бағалау
Формативті бағалау жүргізіледі;
Жиынтық баға қойылады.
Өзін – өзі бағалайды.
| Слайдтар, кеспе қағаздар, бағалау бетшелері, Сабақтың эпиграфы, мазмұнды суреттер, тұйық етістіктің кестесі, Қазақ тілі (Исаев) Қазақ тілі (Қордабаев)
|
1
1
2
|
9.01
11
13,14 |
З.Үсенованың 7- сыныпқа қазақ тілінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданылатын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
4
5
6
7
8
9
10
11
| Етістіктің шақтары туралы түсінік.
Осы шақ
Ауыспалы осы шақ
Келер шақ Болжалды келер шақ
Мақсатты, ауыспалы келер шақ
Өткен шақ. Жедел өткен шақ.
Бұрынғы өткен шақ.
Ауыспалы өткен шақ. Көне түркі ескерткіші. Өткен шақ
| Интертақтадан «шақ» сөзіне ассоциация жасату арқылы түсінік беру; Жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Слайдтан сөйлемдер көрсету арқылы, шақтарын ажырата білуге үйрету;
Есімше, көсемшенің жасалу жолын еске түсіру. Диалог арқылы құрамына талдата отырып, шақ түрлерінің есімше, көсемше арқылы жасалатынын таныту;
Осы шақтың түрлерін, келер шақтың түрлерін, өткен шақтың түрлерін, жасалу жолдарын сөз құрамына талдау әдісі арқылы меңгерту, постер қорғау арқылы білімдерін тиянақтау; |
Топтастыру
Диалог
Ой қозғау
Проблемалық сұрақтар
Метатану |
Морфология тарауы бойынша: сөз таптарын біледі, етістіктің шақтарын, жасалу жолын біледі;
Қазақ тіліндегі сөз таптарын еркін меңгереді; Өз бетімен морфологиялық талдау жасай алады; | «Шақ» сөзінің синонимін табу арқылы;
Құрамына талдау арқылы;
Сурет бойынша әңгіме құрай отырып, шақ түріне талдау арқылы;
Өзінің және жолдасының қателерін табу арқылы;
Постер қорғау арқылы; | Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды; .
| Слайд, тапсырма жазылған кеспе қағаздар, бағалау бетшелері, мазмұнды суреттер, шақтың кестесі жазылған плакат. Қазақ тілі оқулықтары. Дидактикалық материал. Қазақ тілі мен әдебиеті журналы. |
1
1
2
2
2
1
1
2 |
18
20
23,25
27,30
6,8.02
10
13
15,17 |
З.Үсенованың 10- сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданы-латын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3 | Ш.Құдайбердіұлы. Өмірі, шығармалары.
Ш.Құдайбердіұлы. Лирикалары
«Еңілік – Кебек» дастаны | «Абайдың ақындық мектебі» атты ой толғау арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Абайдың, орыс, шығыс поэзиясының оған әсерін таныту; Тірек-сызбалар арқылы ұлы ақынның өмір жолы, шығармалары, ақындық жолы туралы мәлімет беру;
Шәкәрім шығармаларындағы азаматтық әуен, негізгі тақырып,нәзік те терең психологизм туралы мәлімет беру; Мәнерлеп оқи отырып, оқушының таланттылығын байқау;
Поэмалары туралы әңгімелесу; «Еңілік-Кебек» дастанын бейнеролик арқылы драмадан үзінді көрсете отырып, меңгерту; Поэмадағы ақынның демократтық-гуманистік көзқарасының көрінуін, кейіпкерлер бейнесін даралап берудегі ақын шеберлігін таныту; |
Ой толғау арқылы
Тірек-сызбалар
Өлең құрылысына талдау
Мәнерлеп оқу
Кейіпкер бейнесін жасау
Метатану
Диалог
АВС
| Шәкәрімнің өмірі мен шығарма — ларын ауызша баяндайды; Ұлы ақынның ақындық жолын таниды; Өлеңдерін оқи отырып, негізгі тақырыптарын біледі; Өлең құрлысына, тіл ерекшелігіне талдай алады; Поэманың негізгі ерекшелігін біледі;
Рольге бөліп оқи біледі;
Поэманың мазмұнын өз бетімен меңгереді;
Поэманың тіл ерекшелігін талдай отырып, ақынның шеберлігін таниды; | Пікір алысуда өз пікірін нақтылы дәлелдеп айту арқылы;
Оқыған шығармадағы сюжет, композиция, бейнелі көркем сөз айшықтарын тұтастықта қарастыра отырып, оның идеялық-көркемдік мәнін анықтау арқылы,
Шығармадағы бейнеленген дәуірдің ерекшелік сипатын даралау арқылы;
Проблемалық сұрақтарға жауап беру арқылы;
Рольдерді сомдау арқылы; | Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
|
1
2
2
|
21
26,28
5,703 |
З.Үсенованың 10- сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданы-латын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3 | Ж.Жабаев. Өмірі, шығармалары.
«Өтеген» батыр дастаны
«Сұраныш» батыр дастаны | Ұялы телефоннан «Сүйінбайдың батасын» тыңдату арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Тірек- сызбалар арқылы Жамбылдың өмірі мен шығармаларын меңгерту;
«Өтеген» батыр дастанының мазмұнын постер арқылы меңгерту, тақырыбын, идеясын ашу, «Өтеген» бейнесін сомдау;
Жетісу қазақтарының ХІХ ғасырдың ортасында Қоқан басқыншыларына қарыс күресінің себебін тарихи мәліметтер арқылы бере отырып, жаңа тақырыпты меңгерту;
Дастанда оқыта отырып, негізгі идеясын табуға бағыт беру, Сұраншы бейнесін сомдау; Салыстыра отырып ауыз әдебиеті жырларындағы батырлар бейнесімен ұқсастығын байқату; |
Ой қозғау
Тірек-сызбалар
Метатану
Образды сомдау
Пәнаралық байланыс
Диалог
Салыстыру
| Ж.Жабаевтың өмірі мен шығармаларын меңгереді;
Өлеңдерін тақырыпқа сай топқа бөледі; Өлең құрылысына, тіл ерекшелігіне талдай алады; Өтеген батыр бейнесін жасай алады; Дастанның композициялық жоспарын жасай алады; Пәнаралық байланыс арқылы меңгереді; Батырлар бейнесін салыстыра біледі; Жыр,дастан, поэма туралы түсінігі кеңейеді; Жамбылдың айтыс өнерінің шебері екенін біледі; | Мәтін мазмұнын ауызша баяндау арқылы;
Өлеңнің тақырыбы мен идеясын табу арқылы;
Жыраулық дәстүрдің ерекшелігін анықтау арқылы;
| Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
|
1
1
1
|
21
14
19 |
З.Үсенованың 10 — сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданы-латын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3
4 | Абай Құнанбаев. «Мәз болады болысың» өлеңі.
«Сегіз аяқ» өлеңі
«Ескендір» дастаны
Қарасөздері | «Ой қозғау» стратегиясы арқылы, Абай туралы өткен сыныптардағы материалдарды еске түсіре отырып, жаңа білімді қабылдауын жеңілдету; Абайдың өмірі мен шығармаларын сызба арқылы меңгерту;
«Сегіз аяқ» өлеңін мәнерлеп оқыту, өлеңнің мазмұнына сай жоспар құрғызу; негізгі идеясын табуға бағыт беру;
«Ескендір» дастанын өз беттерімен оқыту арқылы поэманың негізгі идеясын тапқызу; (Қанағат қарын тойғызар)
Қарасөздерінің мазмұнын меңгерту, өлеңдері мен үндестігін байқату, ерекшеліктерін таныту; | «Ой қозғау» стратегиясы.
Диалог
Мәнерлеп оқу
Талдау
Салыстыру
Ауызша баяндау
Проблемалық сұрақ
Эссе | Абайдың ата-тігінен қосымша мәлімет алады;
Өлеңнің негізгі идеясын таниды;
Өлең құрылысына талдайды;
Поэма арқылы қанағат, тойымсыздық туралы ойын зерделей алады;
Қарасөздердің тіл ерекшелігін таниды;
| Абай туралы мәліметті айту арқылы;
Өлеңдегі негізгіидеяны табу арқылы; Өлең мазмұнына сай постер қорғау арқылы;
Поэманың мазмұнын ауызша баяндау арқылы;
Қарасөздеріндегі негізгі ойды салыстыру арқылы
| Бағалау
Формативті бағалау жүргізіледі;
Жиынтық баға қойылады.
Өзін – өзі бағалайды.
| 10-сынып оқулығы
Абайдың шығарма- лары
Әдістеме-лік құрал (10-сын)
Абай Құнан-баев (М.Ә)
«Жарық жұлдыз» (С.М)
«Қазақ тілі мен әдебиеті» журналы
|
1
2
2
2 |
10.01
15,17
22,24
29,31
|
З.Үсенованың қазақ тілінен 9-сыныпқ 3- оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданы-латын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3
4
5
6
| Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас.
Көп бағыныңқы сабақтас құрмалас
Аралас құрмалас сөйлем
Араластың тыныс белгісі
Сабақтас құрмалс сөйлем. Сын –қимыл пысықтауыш
Құрмалас сөйлемнен өткенді қайталау | «Ой қозғау» стратегиясы арқылы сабақтастан алған білімдерін еске түсіру;
Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем,баяндауыштарының жасалу жолын таныу;
«Венн диаграммасы»арқылы коп бағыныңқы мен қарапайым сабақтастың айырмашылығын таныту;
Мысалдар арқылы көп бағыныңқының түрлерін таныту;
Мысалдар арқылы аралас құрмаластың ережесін өздеріне меңгерту; Постерге сызбалар салдыру,қорғау арқылы құрмалас сөйлемнен откенді қайталау; | Ой қозғау.
Метатану
Венн диаграммасы
Семантика- лық карта, сұрақ-жауап
Сызбалар арқалы түсінік | Құрмалас сөйлемнің жай сөйлемнен айырмашылығын біледі; Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата біледі; Салалас,сабақтас, аралас құрмалас сөйлемдердің құрмаласу жолдарын ажырата біледі; Құрмалас сөйлемге синтаксистік талдау жасай алады;
| «Ой қозғау»ақылы ойын жүйелі жеткізу арқылы,
«Венн диаграммасы» арқылы ережелерді еске түсіре отырып дамиды; Постер,сызбаларды қорғау арқылы;
Берілген тақырыпқа мәтін құрау арқылы; | Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
| 9-сынып оқулығы,Қазақ тілі,Нұсқаулық, «Қазақтілі мен әдебиеті» журналы,Методикалық құрал, Дидактикалық материал | 2
2
1
1
1
1
| 10,13.01
13,15
17
20
20
22 |
З.Үсенованың қазақ тілінен 9-сыныпқа 3- оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданы-латын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
7
8
9
10
11
12
13
| Төл сөз бен төлеу сөз
Төл сөз және автор сөзі
Төл сөзбен автор сөзінің орын тәртібі
Төл сөз бен автор сөзінің тыныс белгісі
Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру жолдары.
Төл сөз бен төлеу сөзден өткенді қайталау
Диалог және оның тыныс белгісі | «Төл сөз», «төлеу сөз» деген сөздерге ассоциация жасату арқылы жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Автор сөзінің құрамын таныту;
Сайд арқылы мысалдар пайдалана отырып, төл сөз бен автор сөзінің орын тәртібін оқушының өзіне меңгерту;
Оқулықтағы мысалдар, сызбалар арқылы, постерге бейнелеу арқылы тыныс белгісін меңгерту;
Оқулықтағы 7кестені «Венн диаграммасы» арқылы меңгерту, төл сөзі төлеу сөзге айналдырудың жолдарын таныту;
Диалог және оның стильдік мәні, тыныс белгілерін таныту; | Ассоциация
Морфология-лық талдау
Метатану
«Венн диаграммасы»
«Семантика-лық карта»
Диалог
| Төл сөз және төлеу сөз туралы түсінік алады;
Төл сөз бен автор сөзінің орын тәртібін біледі;
Тыныс белгілерін біледі;
Төл сөзді төлеу сөзге айналдырудың жолдарын біледі;
Диалог, тыныс белгісін, ерекшелігін таниды; | Ассоциация жаау арқылы,
Сөйлем құрау арқылы;
Сызбалар арқылы Т.с – А.с А.с – Т.с
«Венн диаграммасы» арқылы; | Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
| 9-сынып оқулығы,Қазақ тілі,Нұсқаулық, «Қазақ тілі мен әдебиеті» журналы,Методикалық құрал, Дидактикалық материал | 1
1
2
2
2
2
2
| 24
27
27,29
31,3.02
3,5
7,10
10,12 |
З.Үсенованың қазақ тілінен 9-сыныпқа 3- оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданы-латын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3
4
5
6
7
8 | Мәтін және оның көрнісі
Сөздердің стильдік түрлері
Сөйлеу стилі. Ауызекі сөйлеу стилінің факторы
Көркем әдебиет стилі
Ресми іс қағаздар стилі
Публицистикалық стиль
Ғылыми стиль
Жаттығу жұмысы
| Сөз, сөйлем, сөздерден тұратын мәтіндерді слайд арқылы көрсете отырып, әрқайсысының ерекшелігін таныта отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Диалог әдісі арқылы мәтіннің бөліктеріне талдау жасату; Стиль терминіне түсінік беру;
Әр стильдің өзіндік ерекшеліктерін мәтіндерді ұсыну арқылы метатану, Венн диаграммасы, семантикалық карта арқылы оқушыға өз бетімен таныту;
| Салыстыру
Диалог
Метатану
«Венн диаграммасы»
«Семантика-лық карта»
| Мәтін, тақырып, олардағы негізгі ой желісін біледі;
Әдебиет теориясынан білімдері жетіледі,
Іс қағаздардың үлгілерімен танысады;
Ғылыми мақалалар үлгілерін таниды;
| Мәтінді жалғастыру арқылы;
Өздері көрген, қатысқан, әсер алған саяси – қоғамдық, адамгершілік, этика тақырыптарын-дағы құбылыстар жөнінде, қоршаған орта, табиғат дүниесі, туған ауыл, қала жайлы тақырыптарға публицистика-лық, әдеби-шығармашылық сипатта шығармалар жазу арқылы;
| Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
| 9-сынып оқулығы, Қазақ тілі,Нұсқаулық, «Қазақтілі мен әдебиеті» журналы,Методикалық құрал, Дидактикалық материал | 1
2
2
2
1
1
1
1
| 14
17,17
19,21
24,24
26
28
3.03
5 |
З.Үсенованың 9 — сыныпқа қазақ тілінен 3-4 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданы-латын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3
4
5
6
7
8
9 | Тілдер туралы мағұлмат
Тілдің мәні мен қызметі
Тіл-тарихи құбылыс
Тіл дамыту
Тілдің мәні мен қызметі
Қазақ тілі –ҚР мемлекеттік тілі
Қазақ тілі – қазақ халқының ұлттық тілі
Қазақтың ұлттық тілінің шығу негізі мен қалыптасу жолдары
Жаттығу жұмысы
| Ұялы телефоннан, электронды оқулықтан тіл туралы ұлылыр сөзін тыңдату арқылы, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету;
Тілдің тарихи құбылыс екендігін, қазақ тілі мемлекеттік тіл екенін таныту;
«Тіл туралы» Заңның қабылдануы, ондағы тараулар туралы интернет мәліметтері арқылы таныстыру;
«Тіл туралы» Заңның орындалысы туралы оқушы пікірін тыңдай отырып, дүние танымын бақылау; | Әңгімелесу
Топтық әңгіме
Диалог
Метатану
А.В.С. әдісі
Интервью
Ой толғау | Тілдер туралы мәліметтер алады;
Әдеби тілі оның нормалары туралы білім деңгейлері тереңдейді;
Тілдің мәні мен қызметін біледі; | Ана тілінің мәнін түсіндіру арқылы;
«Тіл – қылыштан да өткір» тақырыбында ойтолғау жазу арқылы;
Қазақ тілінің бүгінгі қолданылу аясы туралы әңгімелесу арқылы; | Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
| 9-сынып оқулығы,Қазақ тілі,Нұсқаулық, «Қазақ тілі мен әдебиеті» журналы,Методикалық құрал, Дидакти калық материал | 2
2
1
1
1
2
2
2
2
| 5,703
10,10
12
19
2. 04
4,7
7,9
11,14
14,16 |
З.Үсенованың 11 — сыныпқа қазақ тілінен 3 – оқу тоқсанына арналған орта мерзімдік жоспары.
№ | Сабақтың аты | Сабақтың мақсаты | Оқушы белсенділігін арттыру | Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы не біледі? | Сөйлеу мәдениетін жетілдіру | Қолданы-латын бағалау түрі | Негізгі дерек көздер | Сағаты | Уақыты |
1
2
3
4
5
6
| Сөздің дәлдігі – ойдың айқындығы.
Тіл тазалығы
Тіл көрнекілігі
Көпшілік алдында сөйлеуге дайындық
Сөйлеуге дайындық шарттары.
Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті. | Әдеби тілдің нормаларын «Ой қозғау» стратегиясы арқылы еске түсіре отырып, жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету; Лексика тарауын қайталай отырып, жаңа білімді меңгерту; Тіл тазалығын сақтау жолдарын меңгеру;
Көркем сөздің көрікті ойдың көрінісі екенін таныту; Әдебиет теориясы бойынша тропқа түсінік беру; Фигураның түрлеріне жаттығу жүргізу, Сөйлеуге дайындық шешеннің қызметіндегі ең маңызды және жауапты іс екенін таныу; Білім көтеру жолдарын таныту; Шешенге қойылатын талаптар туралы түсінік беру; Көпшілік алдында сөйлеудің жолдарын меңгерту; | Ой қозғау
Диалог
Метатану
Проблемалық сұрақ
Топтық әңгіме
| Әдеби тілдің нормаларын біледі,
Тіл тазалығын сақтаудың жолдарын біледі;
Сөз өнерінің сырын меңгереді;
Сұраққа жауап бере отырып, сөйлеуге дайындық жолдарын меңгереді;
Шешенге қойылатын талаптарды саралайды; | Әдеби тіл нормаларын сақтау арқылы,
Образды сөйлеу арқылы,
Шешенге қойылатын талаптарды меңгеру арқылы,
Шешендердің сөйлеу әре кетіне талдау жасай білу арқылы | Бағалау
Формативті бағалау жүргізу;
Жиынтық баға қойылады,
Өзін-өзі бағалайды;
| 11-сынып қазақ тілі
Шешендік сөздер.
Шешендік шиырлар
Билер сөзі
Ақылдың кені |
1
2
2
1
1
2
|
13.01
20,27
3,10. 02
17
24
3,10. 03 |