Менің достарым Тәуелдеулі септеу.
Лексикалық тақырыбы: Грамматикалық тақырыбы | Менің достарым
Тәуелдеулі септеу.
| ||
Жалпы мақсаттары | Оқушылардың арасында жағымды қарым-қатынас орнату,бірін-бірі сыйлауға,адал дос болуға және қоршаған ортамен дос болуға үйрету. | ||
Оқыту нәтижесі | Достарының мінезі мен жақсы қасиеттері жөнінде қысқаша баяндау; достары туралы жиі қолданылған сөздерді түсіну, жазу, қысқаша сөйлесу.
| ||
Түйінді идеялар | Адал достық – алтыннан да қымбат. | ||
Дереккөздер | Оқулық «Атамұра»2011 .Авторы Т.М.Артыкова А.С.Жақанбаева | ||
Көрнекіліктер мен жабдықтар | Оқулық,кесте,интербелсенді тақта,смайликтер,бағалау парақшалары, флипчарт,маркер,суреттер. | ||
Тапсырмалар | Ой шақыру Адал достық – алтыннан да қымбат деген сөзді қалай түсінеміз? I. Мағынаны ашу
III. Ой қорыту 1.Бекіту 2.Қорыту 3.Бағалау | ||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
3 минут | 1.Ұйымдастыру бөлімі Сыныппен амандасу,смайликтердің көмегімен көңіл-күйін білу Суреттердің көмегімен оқушыларды топқа бөліп отырғызу Сәттілік тілеу | Суреттер арқылы оқушылар топқа бөлініп отырады. Смайликтермен көрсетеді | |
4 минут | Үй тапсырмасын сұрау,бекіту | 60 бет Септіктер.ереже жаттау,екі сөзді септеу. | |
2 минут | 2. Ой шақыру Адал достық – алтыннан да қымбат деген сөзді қалай түсінеміз? | Өз ойларын толық,нақты жеткізу. | |
10 минут | 3.Мағынаны ашу Жаңа сабақты түсіндіру Тәуелді септеу. Зат есімдер тәуелденіп те,тәуелденбей де қолдана береді және септеледі.Сондықтан, тәуелденбей тұрған сөздердің септелуін жай септеу дейміз.Ал сөздердің тәуелденгеннен кейінгі септелуін тәуелді септеу дейміз. | Мұқият тыңдайды.
| |
3 минут | 4.Сөздікпен жұмыс Сөз тізбегі іс – дело жолдастық-дружба қадір-қасиет-уважение оқу озаты отличник учебы- мінезі жұмсақ-мягкий характер мінезі шапшаң-шустрый қатты сөзге келмеу-не грубить
21-бет,1-тапсырма.Мәтінді оқыту,аударту
| Сөйлемдер тізбегі.Жаңа сөздермен бірнеше сөйлемдер құрастыру
Мәтінді оқу,аудару.
| |
3 минут | Сергіту сәті | Оқушылар «Бегемот » биін билейді. | |
5 минут | Грамматикалық тапсырмалар Мәтіннен зат есімдерді тауып,тәуелде
| 1-топ.Жолдас,бас,балабақша 2-топ.Сынып,Айдын,Айдос 3-топ. Мінез,көз,сөз. | |
5 минут | Флипчарт қорғау Топтар | 1-топ. Диалог құрастыру. 2-топ. Мәтін құрастырады. 3-топ.Өз досының суретін салады. | |
5 минут
| Қорыту. Кері байланыс 1.Бүгінгі сабақ ұнады ма?
| ||
4 минут | Бағалау. | Оқушылар бірін-бірі бағалайды | |
1 минут | Үйге тапсырма | Достық туралы мақал-мәтелдер жаттау | |
Сабақ соңында сабақтың ұнағаны,ұнамаған жері және ұсыныстарын стикермен плакатқа жапсырады.