Пікірталасқа тән тәсілдер.Тойтарыс беру.
11-сынып Қазақ тілі | ||||||||||||||
Сабақ атауы | Пікірталасқа тән тәсілдер.Тойтарыс беру. | |||||||||||||
Жалпы мақсаттар | Оқушының сөйлеу мәдениетін, өзіндік ой — пікірін ашық айта білу, баяндау шеберлігін, шығармашылығын арттыра отырып, пікірталас мәдениеті сырларын меңгеруге ықпал жасау. Білімді, бәсекеге қабілетті, шығармашыл, сөйлеу мәдениеті жоғары жеке тұлға қалыптастыру Алған білімдерін өз бетінше жұмыста қолдана алуға жағдай жасау. Өмірдегі әр сәтке байыппен қарауға үйрету. | |||||||||||||
Күтілетін нәтижелері | Қазақ тілінің әр саласына байланысты грамматикалық талдауларды жасай алады.Сындарлы ойлай алады.Бір-бірімен ой талқы жасай алады.Бір-бірін құрметпен тыңдай алады.Пікірталас мәдениетінің тақырыбын, негізгі талаптарын біледі. | |||||||||||||
Негізгі идеялар | Қарсыласына тойтарыс берудің ең басты шарты-көз жеткізілген дәлелдерге негізделген ой қорытындысы.Логикалық қатеге ұрыну – бір ойдан екінші ойға көшіп кету. Пікірсайыста қолданылатын тәсіл-сұрақпен төпелеу. | |||||||||||||
Дереккөздер | 1. «Қазақ тілі» оқулығы. 11-сынып.
| |||||||||||||
Қызығушылығын ояту | Жылы атмосфера тудыру. Түрткі сұрақ: Бос уақытты қалай тиімді пайдалануға болады ? | |||||||||||||
Теориялық білімдерін жинақтауға сұрақтар беру. | ||||||||||||||
Мағынаны тану | Сынақтан өткізу сұрақтары: Топтарға тапсырма: 1.Мәтінмен жұмыс Бағалау критерийлері алдын ала айтылады. «Дұрыс ой қорытындысы – өзіңе-өзің қарсы шықпағанда туындайды» дейді Аристотель.Сайысшы өз көзқарасын жүйелі қорғай алуы керек.Дәлелдеме құрылымын жақсы білуі керек. Ол үш элементтен тұрады: Ø Дәлелдеуді қажет ететін ой Ø Ойды дәлелдеуге қажетті дәлелдеу Ø Дәлелдеу тәсілі (формасы) Ой анық болып, өзгеріске түспеу керек;сөйлеуші логикалық қатеге ұрынбайды. Статистикалық мәліметтерді дәл, көп емес, шамамен қолдану. Сайысшы міндеті — дәлелдеу мен сендіру.Сөйлеуші шешендігі, сенімді дауыс,айбынды түр үлкен рөл атқарады. Пікірді бекерге шығару үш түрлі тәсіл арқылы жүзеге асады: Ой бекерге шығарылады
Дәлелдеу тәсілдері қанағатсыз етіледі (юмор,ирония, сарказм) Қайта бағыттау сұрақтарын қою (ойлауға түрткі болатын түсініктемелер жасайды, өз идеялары мен жолдастарының идеяларына талдау жасай отырып, жетекші сұрақтар қояды.Проблемалардың шешу жолдарын баяндайды.) 2.Постер қорғау (топтарға уақыт беру)
3.Топтарға пікірталас ұйымдастыру үшін тақырыптар беру. (Бағалау критерийлерін алдын ала айту) 4.Грамматикалық тапсырмалар орындату. (оқулықтағы және ҰБТ тапсырмаларын беру) 5.Теориялық білімдерінің деңгейін анықтау үшін қысқа тест жұмысы
| |||||||||||||
Рефлексия | Сабақ мазмұны бойынша мен мынаны түйдім… (ауызша) | |||||||||||||
Тапсырма | 1.Етістіктерді тауып, құрамына талда. 2.Өзіңе ұнаған 2сөйлемді сөйлем мүшесіне талда. |
11-сынып Қазақ тілі | |
Сабақ атауы | Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары |
Жалпы мақсаттар | Оқушының сөйлеу мәдениетін, өзіндік ой — пікірін ашық айта білу, баяндау шеберлігін, шығармашылығын арттыра отырып, пікірталас мәдениеті сырларын меңгеруге ықпал жасау. Білімді, бәсекеге қабілетті, шығармашыл, сөйлеу мәдениеті жоғары жеке тұлға қалыптастыру Алған білімдерін өз бетінше жұмыста қолдана алуға жағдай жасау. Өмірдегі әр сәтке байыппен қарауға үйрету. |
Күтілетін нәтижелері | Қазақ тілінің әр саласына байланысты грамматикалық талдауларды жасай алады.Сындарлы ойлай алады.Бір-бірімен ой талқы жасай алады.Бір-бірін құрметпен тыңдай алады.Пікірталас мәдениетінің тақырыбын, негізгі талаптарын біледі. |
Түйінді идеялар | Пікірталастағы сөздің күші әсер ету мүмкіндігінде.Ой айқындылығының басты шарттары- сөз дұрыстығы,дәлдігі, жатықтығы, тазалығы. Сөздерді дұрыс таңдау:сөздің ауыспалы және тура мағыналы, келтірінді мағыналарын жетік білу.
|
Дереккөздер | 2. «Қазақ тілі» оқулығы. 11-сынып.
|
Қызығушылығын ояту | Жылы атмосфера тудыру. Түрткі сұрақ: Бос уақытты қалай тиімді пайдалануға болады ? |
Теориялық білімдерін жинақтауға сұрақтар беру. | |
Мағынаны тану | Сынақтан өткізу сұрақтары: Топтарға тапсырма: Сөздерді дұрыс таңдау:сөздің ауыспалы және тура мағыналы, келтірінді мағыналарын жетік білу. Ø Көп мағыналы Ø Синонимдес сөздер Ø Тұрақты тіркестер Ø Мақал-мәтел Ø Омонимдес,антонимдес сөздердің аражігін ажырата қолдану. Пікірталас тақырыбына қажет ақпаратты өңдеу, троп,фигура түрлері. Ойды анық жеткізудің басты тәсілі: сөздің грамматикалық құрылысын меңгеру. Мәтін құрап жазу,мазмұнын өз сөзімен баяндау, мәтіндегі сөздерді ауыстырып қолдану,лексика-грамматика жағынан, стиль жағынан талдау пікірталас шеберлігіне үйрену жолдары болып саналады. Грамматикалық талдау: Толғаудан метафораларды тап. Синтаксистік параллелизм деген не? Қандай жолдар синт. параллелизмге түсіп тұр? Терминдерді оқып, қайсысы ережесіне сай екендігін анықта. ҰБТ тапсырмалары. Қилы сұрақтар. |
Рефлексия | Оқулық бойынша тапсырмаларды орындау 113,114-жаттығу Сабақ мазмұны бойынша мен мынаны түйдім… (ауызша) |
Тапсырма | 1.ҰБТ тапсырмалары 2.Тақырыптық тест жұмысы 119-жаттығу Мәтінді монологке айналдырып жазу. Пікірталас мәдениеті бойынша тест құрау. |