Сабақтың тақырыбы: Асхана. –қа, -ке, -ға, -ге жалғауы. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қазақ тілінде сөз байлықтарын молайту. Мектеп туралы жалпы түсініктерін анықтау. -қа, -ке, -ға, -ге жалғауларын қолданылуын үйрету. Міндеттері:1.Жаңа сөздермен танысады, олардың қолдану аясын көреді; үлгілер бойынша сөйлеуге үйренеді; -қа, -ке, -ға, -ге- жалғауларының мағынасын түсініп, қолдану ережелерімен танысады. 2.Сабақ барысында оқу, жазу дағдыларын дамытады; байқағыштық, логикалық ойлау, ізденістік қызығушылығын дамытады. 3.Өзара жұмыс істеу, бір-бірінің ойын тыңдап, қабылдау және бір-біріне көмектесуді үйренеді Сабақтың түрі: жаңа сабақ Әдіс-тәсілдері: Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, қарапайымнан күрделіге, сұрақ-жауап, көрнекілік. Көрнекіліктер: Суреттер, қима қағаздар Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2 мин 2. Өткен сабақтың тақырыбын қайталау 3.Жаңа сабаққа кіріспе. Ауызша ассоциативті топ құрау арқылы сабақтың мақсатын анықтап, жұмыс бағытын белгілейміз.(Мектеп жайлы әңгімелесу және -қа, -ке, -ға, -ге – бағытты білдіретін жалғаулардың қолдануын үйрену). Ассоциативті топ «Мектеп» сөзіне құрастырылады. 4. Жаңа сабақты түсіндіру. • Жаңа сөздермен танысу. — Суреттегі таныс сөздерді оқушылар атап шығады, ал таныс емес, жаңа сөздерді, жеке, хормен оқып қайталайды. • Мектеп – мектепке байланысты сөздерді атап шығады; • Сынып – сыныпқа байланысты сөздерді атап шығады; • Асхана – асханаға байланысты сөздерді атап шығады; • Кітапхана- кітапханаға байланысты сөздерді ашығады; Оқушыларға жаңа сөздер жазылған қима қағаздар таратылып, сөздік-дәптерлеріне желімдеп қояды. • Осы берілген сөздермен сұрақ-жауап арқылы шағын мәтін құрау Мынау мектеп. Мынау (кішкентай) үлкен мектеп. Мектепте асхана, кітапхана бар. Мынау менің мектебім. • Сөйлемді «бар-барамын» сөзімен байланыстырып құрау керек. «Бар» — «иди» сөзі бағытты білдіретіндігін, оның шартты белгісін( )естеріне түсіреді. Сол арқылы сөйлем құрауға тырысады. «Бар» сөзі -қа, -ке, -ға, -ге жұрнағы жалғанған сөздермен (зат есіммен) қолданатындығы түсіндіріледі. • Сабақ барысында үйренген жалғауларды, жаңа сөздерді пайдаланып өз бетінше сөйлем құрау. 5. Бекіту- жазба жұмыстарын орындау • Жалғаулардың жуан, жіңішке болатындығын бекітіп, үндестік заңы бойынша жалғанатындығын қайталау және тақтадағы жаттығуларды орындау. Тапсырма: барыс септігінің жалғауларын үндестік заңы бойынша берілген сөздерге дұрыс жалғау керек. АЛМА, СҮТ, ӘКЕ, МЕКТЕП, КІТАПХАНА… -Сөздерді дұрыс орналастыру үшін оқушылар ауызша жауап береді – мұғалім тақтамен жұмыс істейді. • Сөздердегі бос торларға керекті жалғауларды жалғау керек. Әрбір оқушы өз дәптерінде жаттығу жұмысын орындаған соң, топ ішінде өз-өздерін тексеріп таратпа карточканы толтырады. Мұғамімге тапсырады, жұмыстар оқушылармен бірге тексеріледі. Тақтаға дұрыс нұсқасы жазылады. Мен мектеп… барамын. Мен асхана… барамын. Мен үй… барамын. 6. Бағалау- жиналған житон (суреттер) бойынша қорытындылау |