Біріккен сөздер.
Пәні | қазақ тілі 17.04.14 Сыныбы 8 «в» | |||||||||||||||
Лексикалық тақырып Грамматикалық тақырып | «Кітапханада»
Біріккен сөздер. | |||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Кітапхана және оның шығу тарихы, түрлері туралы мәлімет беру.Кітапхананы пайдалана алуға үйрету. Біріккен сөздердің түрлерін ажырату және қолдану. | |||||||||||||||
Сабақтың міндеттері. | 1.Кітап және кітапхананың адам өміріндегі маңызы мен түрлерін білу. 2. Кітапхананың құрылымы мен қажет екенін түсіну. 3.Оқулықты құрметтеуге, күтіп ұстауға үйрету. 4.Топта бірлесіп жұмыс жасау арқылы достық қарым-қатынастарын нығайту, 5.Бір-бірінің пікірін тыңдау,бағалай білу | |||||||||||||||
Оқыту нәтижесі:
| 1.Оқушылар біріккен сөздер мен олардың емлесін түсініп,сөйлемде қолдана алады, 2.Кітапхана құрылымымен танысып, кітапхананың білім алу үшін қажет екенін түсінеді, 3. Кітапхана түрлерін ажырата алады. | |||||||||||||||
Түйінді идеялар:
| Бағдарламаның жеті модулін ендіру арқылы оқушылардың белсенділігін,ойлау қабілетін және оқуға деген ынтасын дамыту | |||||||||||||||
Көрнекіліктер және жабдықтар Сілтеме | Интербелсенді тақта,Оқулық Алматы «Атамұра» 2012,авт.Т.Артыкова,Г.Ермекбаева, кесте,бағалау парағы,стикерлер,флипчарт,маркерлер,фломастерлер,тақырып бойынша слайдтар,смайликтер. | |||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері | Сабақ ұзақтығы 45 мин. | Сыныптағы атмосфера | Мұғалім мен оқушының іс- әрекеті. | |||||||||||||
1. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сәлемдесу. 2.Сабаққа психологиялық дайындық. 3. Оқушыларды топқа бөлу. Сәттілік тілеу | 5мин | Мейірімділік, өзара көмек, оқушылардың сенімін арттыру.
| Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп, психологиялық дайындық жүргізеді. Смайликтердің көмегімен оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді. Стикерлердің көмегімен оқушылар топқа бөлініп отырады. Әр топқа бағалау парағы беріледі. | |||||||||||||
Үй тапсырмасына дайындығы | 5мин | Мұқият тыңдау, өзара сыйластық,белсенді болу | Кестені толтыру. Біріккен сөздер.
| |||||||||||||
2. Негізгі бөлім Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Мұғалімнің сөзі. Тақырыпқа кіріспе | 3мин
| Оқушылардың қызығушылы ғын белсенділігін арттыру | Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.Бүгінгі сабақтың жақсы өтуі сендердің қолдарыңда. Слайд «Бәрі сенің қолыңда» Бүгінгі сабағымыз кітапхана туралы болмақ. “Кітап оқымайтын адам ой ойлаудан да тыйылады” Кітапхана дегеніміз орысшадан аударғанда “библиотека” “библио” грек сөзінен аударғанда книга, яғни кітап, ал “тека” дегеніміз хранилище, яғни қойма. Сонымен кітапхана дегеніміз кітап қоймасы екен. Кітап сақтайтын жер.
| |||||||||||||
Тапсырмалар
| 15мин
| Топта белсенділік таныту | 1.Тұсаукесер көрсету 1-топ.Алғашқы және әлемге танымал кітапханалар. 2-топ. Қазақстандағы алғашқы және заманауи кітапханалар. 2.Диалог. 1.Оқушы мен оқушы. 2.Оқушы мен кітапханашы. 3.Берілген сөздер мен сөйлемдерге морфологиялық және фонетикалық талдаулар. 4.Топтар постер қорғау. «Кітапхана не үшін қажет?» 5. «Кітапханада» бейнефильм | |||||||||||||
Сергіту сәті | 2 мин
| Белсенділік | «Қаражорға» биі | |||||||||||||
Сабақты қорыту | 3 мин | Тыңдай білу
| Тест. 1.Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойыңдар. Кітапхана- … мекеме. а. Салалық в.көрнекті с.мәдени-ағартушылық д.ғылыми 2.Кітапхана атқаратын міндетіне қарай нешеге бөлінеді? а.екіге в.үшке с.төртке д.беске 3.Берілген сөйлемді аяқтаңдар.Кітапхананың іші…,…,…. а.жарық,тар,ұзын в.қалың,тар,қараңғы с.кең,таза,жарық д.кең,тар,жарық 4. Берілген сөйлемді аяқтаңдар.Халық пен халықты,адам мен адамды теңестіретін нәрсе-… . а.өмір в.білім с.адам д.бақыт 5. Көп нүктенің орнына керекті жалғауды қойыңдар. Қазақ тілі сабағына арнайы кітапхана… барып дайындаламын. а.барыс септігі в.табыс септігі с.жатыс септігі д.шығыс септігі 6. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойыңдар.Мектеп кітапханасы…қабатта орналасқан. а.екінші в.үйде с.мектепте д.көшеде 7. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойыңдар. Біз бүгін қазақ тілі сабағында…туралы оқыдық. а.жер бедері в.көмір қышқылы с.мақал-мәтелдер д.күрделі есептер 8. Көп нүктенің орнына керекті жалғауды табыңдар. Кітапхана … алды… біраз сөйлесіп отырдық. а.-ның,-нда в.-нің,-нде с.-дің,-да д.-дың,-де 9. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойыңдар.Кітапханадан бірнеше …алдым. а.қағаз в.кітап с.дәптер д.сурет 10.Мен бос уақытымда…..оқимын. Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойыңдар. а.қағаз в.кітап с.дәптер д.сурет | |||||||||||||
III. Ой толғау
| 3 мин | Оқушылардың белсенділігі | Бүгінгі сабақтан алған әсерім. Рефлексия. Ұнағаны. Ұнамағаны Ұсыныс. | |||||||||||||
Бағалау Үйге | 1 мин
| Достық , ынтымақтастық | Топ басшысы бағалайды.Суммативті бағалау. Шағын шығарма «Мен үшін кітапхананың маңызы» | |||||||||||||