Мұғалім ол біздің
Сабақтың тақырыбы: Мұғалім ол біздің
Сабақтың мақсаты: Білімділік: «Мұғалім» тақырыбына
байланысты сөздермен танысу. Сөз тіркестері мен сөйлемдер құрауды үйрету.
Дамытушылық: іздендіру жұмыс арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру.
Тәрбиелік: Қазақ тілінде еркін сөйлеуге дағдыландыру. Мұғалімді құрметтеуге, сыйлауға, қастерлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, презентация, нақыл сөздер.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, жаттығулар жұмысы, іздендіру.
Сабақ барысы.
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Өткен сабақ.
- Жаңа сабақ.
- Сабақтың мақсатымен таныстыру.
- «Мұғалім» сөзіне кластер құру.
- Сөздік : … сабағын жүргізеді, қателерді түзетеді, қызықты өтеді, түсіндіреді, әр балаға көңіл бөледі, дәптер тексереді, қазақша сөйлеймін.
- Мәтінмен жұмыс.
Оқушылар мектепке жиналды. Мектептің іші де, сырты да таза. Кабинеттердің едендері сырланған. Парталар жалт -жұлт етеді. Сынып іші сондай көңілді. Оқушылар бір- бірін көріп қуанады, шулап жатыр. Сыныпқа мұғалім кірді. Ол жылы амандасты…
- Мұғалім не үйретеді, неге тәрбиелейді?
(параққа жазу)
- Топтық жұмыс
А) Қазақ тілі мұғалімі. В) Орыс әдебиеті мұғалімі.
С) Дене шынықтыру мұғалімі.
- Сергіту сәті «Ұстазым» әні.
- Жуан, жіңішке сұрақтар
«Бұл қай мұғалім?» ойыны.
Елена Ивановна.
Елена Сергеевна.
Динара Талғатовна .
- Жеке тапсырма: «аудармашы».
Казахский язык проводится 5 раз неделю. На уроке мы говорим по-казахски. В нашей школе работают разные учителя. Мой дом недалеко от школы. Учащиеся уважают своего учителя. Асан каждый день ходит в библиотеку. Учитель проводит уроки интересно. Мы задаем учителю вопросы. Перед уроком я повторяю стихотворение Абая. Из школы я иду пешком. Әсия едет домой на автобусе.
- Бейнесұрақ. Бұл сұрақты қоятын – қазақ тілі мұғалімі Гүлбарам Төлебайқызы. Болжам жасау.Анкетаны толтыру
Дәлелде:
Мұғалімнің жұмысы өте маңызды.
- Үйге тапсырма:
- Қорыту. Кубизм.