Сынақ сабақ

Сабақ жоспары

Бекітемін:Қазақ орта мектеп — интернаты
Сабақ: қазақ әдебиетіСынып: 5 «а» — сынып
Уақыты: Шаяхметова А.Е.
Сабақтың тақырыбы: Сынақ сабақ
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жыл бойғы алған білімдерін пысықтау, қорытындылау. Өткен тақырыптар бойынша ойландыру, еске сақтау. Сыни ойлау арқылы оқушылардың ой танымын, сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту. Бір –біріне сұрақтар қою арқылы балалардың диалогтік сөйлеу, ойларын толықтыру.
Ресурстар: Оқушылар оқулығы,

Оқушы дәптерлері.

Интербелсенді тақта /слайдтар көрсетемін/

Плакат, марекерлер, стикерлер.

Сабақтың критерийлері:

  1. Өткен тақырыптар бойынша білімдері ойларында қалған ба?
  2. Берілген тапсырма аясында толық жауап бере алды ма?
  3. Ойларын толық айта алды ма және нақты жауап бере алды ма?
Сабақтың әдісі: Ой ашар.

Психологиялық тренинг

Оын ойнату

Топқа бөлу ойын шарттарындағы атаулар арқылы

Диалог арқылы оқыту /сұрақ-жауап оқушы мен мұғалім арасындағы және оқушы мен оқушы арасындағы диалог/

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

/топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар/

Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану

Слайд көрсету

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды және мұғалімнің бағасы

 

Уақыты:Жұмыс түрі:Мұғалім әрекеті:Оқушы әрекеті:
 

14.00-14.05

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Психологиялық тренинг /алма, алмұрт, банан, ассорти/Сабақты бастамас бұрын сыныппен жылы амандасады, ынталандыру жұмысын жүргізуді ұйымдастырадыОқушылар мұғалімнің дайындап келген тренингі арқылы сабаққа қызығады, ойын ойнау арқылы ынталанады
14.05-14.10Үй жұмысын тексеру

Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту/

Мұғалім оқушыларға өткен тараулар  бойынша сұрақтар қоядыОқушылар мұғалімге жауап береді. Бір-бірін толықтырады
14.10-14.15Ой шақыру. сыни ойлау арқылыБалалар біз жыл бойы қазақ әдебиетінде не үйрендік? Кімдермен және қандай шығармалармен таныстық?Оқушылар әрқайсысы өздерінің ойын ортаға салып талқылайды топта талқылайды. Бірін-бірі толықтырады.
14.15-14.25Топпен жұмыс. Сыни ойлауҚазір балалар сіздер мынадай тапсырмаларды орындайсыздар. Менің ең жақсы есімде қалған кейіпкер және сол шығарманың авторы туралы мен не білемін?Оқушылар берілген тапсырмалар аясында ойланады сұраққа жауап беру мақсатында көп ізденеді. Естіне түсіреді
14.25-14.30Топпен жұмыс. Арнайы сұрақтар беремінт Диалогтік оқытуКәнекей балалар, бірімізге біріміз сұрақ қояйық. Сұрақ нақты әрі түсінікті болу керек.Оқушылар оқулықытың көмегімен тақырыптарға сүйеніп, қойылған сұрақ төңірегінде жұмыстар атқарады. Бірімен – бірі пікір алмасады.
14.25-14.30Оқулықпен жұмысТест оқулықтың соңындаға орындауОқушылар берілген тапсырма бойынша тестті орындайды жеке-жеке өз дәптерлерінде
14.30-14.35Шығармашылық жұмысМенің жыл боында үйренгенімнің нәтижесіОқушылар осы берілген тапсырма ясында шағын эссе жазады
14.35-14.40Сабақты қорыту Сұрақ-жауап арқылыОқушыларға пысықтау сұрақтарын қоямынОқушылар берілген сұрақтар төңірегінде мұғалімге жауап береді. Топ ішінде біріне бірі сұрақтар қояды.
14.40-14.42Үй тапсырмасын беруЖыл бойғы өткен шығармаларды қайталау және жазғы демалыста көлемді шығарма оқып келуҮй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
14.42-14.43РефлексияПлактты тақтаға іліп қоямынОқушылар стикерлерге бүгінгі саабаққа қорытынды жазып іледі
14.43-14.45БағалауТоп басшыларының бағалауларын сұраймын, өзім соңғы бағасын шығарамын, жұрналға түсіремін. Күнделіктеріне қоямын.Топ ішіндегі басшылары әр топты бағалайды