Б.Момышұлы «Өнегелілік туралы», Ә.Кекілбаев «Біздің бала шығамыз», М.Сәрсеке «Ерте есейген бала»
Тақырыбы: Б.Момышұлы «Өнегелілік туралы», Ә.Кекілбаев «Біздің бала шығамыз», М.Сәрсеке «Ерте есейген бала»
Мақсаты: 1. Б.Момышұлы «Өнегелілік туралы», Ә.Кекілбаев «Біздің бала шығамыз», М.Сәрсеке «Ерте есейген бала» шығармаларымен таныстыру. 2.Ақындардың шығармаларындағы оқушыларға беретін адамгершілік тәрбиенің жолдарын түсіндіру,оқу – білімге, өнер үйренуге ниет қойдыру. 3. Ақыл-ойларын дамыту.
Сабақтың түрі: қалыпты сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, жинақтау, көрнекілік
Сабақтың көрнекіліктері: мазмұнды суреттер
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Терең білім аламыз,
Күшімізді саламыз.
Маңыз беріп оқимыз,
Әр күніміздің сабағын.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру: Бауыржан өлеңінен жаттаған үзіндіні сұрау.
Ел үшін әңгімесінің мазмұнын сұрау.
ІІІ Мақсат қою кезеңі: сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ Жаңа материалмен жұмыс:
Топпен жұмыс: 1.Оқушылар үш топ болып бөлініп, «Өнегелілік туралы» шығармасын оқи отырып, «Өнегелі адам» сөзіне топтастыру жасайды.
- «Ерте есейген бала» шығармасын үш топқа бөліп беру. Әр топ өз бөлімін оқып, бөлімге ат қойып,түсіндіріп береді.
- Ана тілі оқулығымен байланыс «Қазына көтерген бала» шығармасына байланысты постер құру.
- Ә. Кекілбайдың «Біздің бала шағымыз» өлеңін үш топ мәнерлеп, іштей оқиды. Үш топ 1 шумақтан бөліп алады,үш-төрт минутта жаттап айтады, жазып беруге болады.
Сұрақ жауап:
- «Жаным-арымның садағасы» деген кімнің сөзі?
- Қаныш қай жылы мектепке барды?
- Ә.Кекілбайдың қандай шығармаларымен білеміз?
ҮІ Қорытындылау
Қандай жазушылардың шығармаларымен таныстық?
ҮІІ Үйге тапсырма: «Менің балалық шағым» тақырыбына әңгіме құрау.
«Өнегелілік туралы», «Ерте есейген бала» әңгімелерін мазмұндау.
ҮІІІ Оқушыларды бағалау