Алдаркөсенің әңгімелері
Сыныбы: 4 | Күні:27-қаңтар | |||||||
Сабақтың тақырыбы | Алдаркөсенің әңгімелері | |||||||
Мақсаты
| Аты аңызға айналған Алдаркөсе туралы қызықты оқиғаларын көріп,оған сиптама беру.Сараңдық пен жомарттықтың арасын ажырата білу | |||||||
Күтілетін нәтижелер
| Оқиғаның әрі қарай қалай өрлейтінін болжай алады.Алдаркөсе деп аталуынын себебін түсіндіреді.Қожанасыр мен Алдаркөсенің мінезін,іс-әрекетін салыстырады.Алдаркөсенің жағымды және жағымсыз жақтырын бөліп айта алады.Қазіргі заманғы Алдаркөселерді мысалға келтіреді.Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады. | |||||||
Керекті жабдықтар
| Оқулық.Алдар көсенің мультфильмдер жинағы.Постер,маркер | |||||||
Сабақ барысы: | ||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||||||
Кіріспе (10-минут)
| Балалар, бүгін өте қызық-ты сабақ. -Кеше біз қай кейіпкермен таныстық? -Бүгін аты аңызға айнал-ған тағы да бір кейіпкер-мен танысамыз. Интерактивті тақтадан «Дүлей жын» атты мультфильм көреміз.Мұқият қарап отырыңыздар,мен сіздерге болжау сұрақтарын қоямын. Мультфильмді 7 үзіндіге бөліп тастаймын. СҰРАҚТАР: 1)Құмыраның ішінде не бар деп ойлайсыңдар? 2)Жақсылықты зұлымдықпен өтеуге бола ма? 3)Ағаш не деп жауап береді? 4)Сиырдың жауабы қандай болады деп ойлайсыңдар? 5)Енді жын адамды өлтіреді ме екен? 6)Бұл кім? 7)Алдаркөсе енді не істейді деп ойлайсыңдар?
| Оқушылар бар назарын сабаққа аударады.
-Қожанасыр
Мультфильмді мұқияттап қарайды.
Әр үзіндіден кейін оқиғаның әрі қарай қалай жалғасатынын ауызша болжап отырады.
Ойларын айтып,қорытынды жасап кетуге болады.
-Алдаркөсе
Ол өзінің қулығымен,айлакерлілігімен,ең бастысы ақылымен Дүлей жынды қайта құмыраға салып қойып,кедей балықшыны құтқарады. | ||||||
Тұсаукесер (10-мин)
| 1- тапсырма:(5-минут) Алдаркөсе деп аталуының себебі неде екенін білесіңдер ме?Тек алдар демей,көсені неліктен қосты екен? 2-тапсырма(5-минут) Қожанасыр мен Алдаркөсенің мінезін,іс-әрекетін салыстырыңыздар.
| Жеке отырып, дәптеріне жазады.Дәптер-лерін көршісі екеуі алмастырып,толықтырулар жасайды.Топта талқылайды.
«Венн диаграммасын » толтырады.Топтық жұмыс
| ||||||
Негізгі бөлім (20- минут)
| «Алты ойлау қалпағы» әдісімен жұмыс жасаймыз. 3-тапсырма Оқулықтарыңызды алып, «Алдардың Шығайбайды тағы бір алдауы» мәтінін оқисыздар. 4-тапсырма Ақ калпақ тобы:Мәтіннен түсінгендеріңді айтасыздар. Сары қалпақ тобы: Алдаркөсенің жағымды жақтарын,жетістіктерін,жақсылықтарын айтасыңдар. Қара қалпақ тобы: Жағымсыз жақтарын айтасыздар Қызыл қалпақ тобы: Шығайбайды алдағанына көзқарастарың қандай?
Жасыл қалпақ тобы:Қазіргі Алдар көселер қандай?
Көк қалпақ тобы: Ойлау үдерісін басқарасыңдар
|
Мәтінді барлығы түгелдей оқиды.
Мәтіннің ішінен қажеттісіне назар аударады.
Күлдіргі,көңілді,бала мінезді,ақылды,халықтың қамын ойлайды.
Айлакер,қу
Шығайбай сараң,тойымсыз.Өздігінен ешкімге көмектеспейді.Алдаркөсенің оны алдауы дұрыс деп ойлаймын.
Олар тек өз қамдарын ойлайды.Байды емес, ештеңе жеткізе алмай отырған кедейдің де малдарын ұрлап алып кетіп жатады.
Барлық қалпақтар тобының жұмысын бақылап,бағалайды. | ||||||
Қорытынды (5-минут)
| Қожанасыр мен Алдаркөседен нені өзімізге қабылдауға болады,ал нені қабылдауға болмайды? |
| ||||||
Сабақтың өзіндік талдауы
| ||||||||
Сабақ бойынша өзгертулер
|
| |||||||
Бағалау парағы
Әдебиеттік оқу (4-сынып)
Тақырыбы:Алдаркөсенің алдауы
Оқушының аты – жөні:
1-тапсырма:
Алдаркөсе деп аталуының себебі неде екенін білесіңдер ме?Тек Алдар демей,көсені неліктен қосты екен?
2-тапсырма:
Қожанасыр мен Алдаркөсенің мінезін,іс-әрекетін салыстырыңыздар.
«Венн диаграммасын » толтырады.
3-тапсырма:
«Алты қалпақ» әдісі .
Топтық жұмысты бағалау
Реті | Критерийлер | Баға |
1 | Топтық ережені сақтауы | |
2 | Топтық талқылауға қатысуы | |
3 | Оз ойы мен ұсынысының болуы |
4-тапсырма:
Қожанасыр мен Алдаркөседен нені өзімізге қабылдауға болады,ал нені қабылдауға болмайды?
Қабылдаймын | Қабылдамаймын |