Тіл ұстарту
Сабақтың тақырыбы: Тіл ұстарту
Сабақтың мақсаты:
Біліміділік: Зат есімнің грамматикалық мағынасының өзгеруі арқылы сөйлемдегі қызметінің әр түрлі болатыны жайлы алған білімдерін пысықтау
Тәрбиелік: Жаттығу мәтіндерінің мазмұны арқылы кішіпейілділікке, туған жерге, елге құрметпен қарауға, әсемдікке тәрбиелеу
Дамытушылық: оқушының сөздік қорын, ауызша, жазбаша сөйлеу тілін, есте сақтау қабілетін дамыту
Сабақтың типі: Пысықтау сабағы
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, ауызша тіл дамыту, талдау, өзіндік жұмыс
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Үйге 53-жаттығу берілген болатын. Үй тапсырмасын дәптерлерінен тексеремін.
Есім түбір: іні-шек, төбе-шік, ойын-шық, тал-шық, баа-лық
Етістікті түбір: түй-ін-шек, аялда-ма, өн-дір-бай, өн-дір-іс, көр-ер-мен, оқы-р-ман
ІІІ. Тіл ұстартуға арналған жаттуғу жұмыстары
57-жаттығу
- Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу
- Зат есімдерді тауып, мағынасын, жасалу жолын анықтау
58-жаттығу Ауызша тіл дамыту
- Диалог түрінде оқу
- Сөз қолданысына назар аударып, талдау
59-жаттығу
- Өлеңді мәнерлеп оқу
- Дәптермен жұмыс
Көптік жалғаулы сөздерді теріп жазу
60-жаттығу Өзіндік жұмыс
Берілген зат есімдерді пайдалана отырып, мәтін құрау, тақырып қою
61-жаттығу
- Мәтінді мәнерлеп оқу
- Сын есімдерді тауып, мағыналық түрлеріне ажырату
- Сын есімдерді қандай мақсатта қолданғанын дәлелдеу.
ІҮ. Қорытынды
Ү.Бағалау
ҮІ. Үйге тапсырма:
- Өткенді қайталау
- Тілдер мерекесіне байланысты эссе жазып келу