Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Тақырыбы : Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Мақсаты : Топтық жұмыс арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, бақылау мен тәжірибенің ойлау мен талқылаудың нәтижесінде қорытынды жасауға үйрету
№ | Коучинг кезеңдері
| Қолданатын әдіс-тәсілдер
| Уақыты
| Коучтің іс-әрекеті | Коучинг қатысушы- лардың іс- әрекеті
| ресурстар | Күтілетін нәтиже |
1 | Ұйымдастыру «Қай ағашты таңдайсыз?»
| Психологиялық тренинг | 5 минут | 9 ағаштың суретін көрсетеді. Таңдаған ағаштарының номеріне сәйкес сөздерді оқиды, таныстырады | Суреттегі ағаштардың бірін таңдап, соның реттік нөмірін есте сақтайды | АКТ, слайд | Іштей өздерінің адами болмысын, қасиеттерін байқайды, біледі |
Топқа бөлу | 3 минут | Мектеп, ,өнер, туған тіл тақырыбындағы сөздер бойынша топқа бөлу. | «Мектеп» тақырыбына қатысты сөздер бірінші топ, ал «өнер» тақырыбына қатысты сөздер екінші топ, «туған тіл» ІІІ топ болады.
| А3 қағазы | Ынтымақтастық байланыс орнайды. | ||
2 | Топ ережесі | 1 минут | Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіреді | Әр топ ережесін айтады | А3 қағазы, стикер, маркер | Топ ережесін орындай отырып, жұмыс жасауға үйренеді | |
3 | «Қошқар мен теке» мульфилімі | Ой қозғау
| 2 минут | Қалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар? | Топта талқылайды, өз ойларын айтады | АКТ,түрлі-түсті магниттер | мұғалімдер өз идеяларын айтады |
4 | «Сын тұрғысынан ойлау» | Мәтінмен жұмыс | 10 минут | Мәтінді таратады | Топ мүшелері берілген мәтінді оқып танысады. Сын тұрғысынан ойлаудың сипаттамасына постер қорғайды | Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді. Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады. | |
4 | Бағалау | Бағалау критерийлері | 3 минут | Бағалау бетшесін топқа таратады | Тақырыпты ашуы — Пікірінің дәйектілігі — Сөйлеу мәдениеті – Эстетикалық талғамы- | Бағалау бетшелері | Бағалау критерийлерін үйренеді |
5 | Сергіту сәті | «Молекула» Топқа бөлу
| 2 минут | 2 рет қол шапалақтаса 2адам болып топтасады, осылайша3-4 рет қол шапалақтау арқылы топқа бөледі | Топқа бөлінеді | Топқа бөлу әдісімен танысады | |
6 | «Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны» | Топтық жұмыс
| 15 минут | Алма, апельсин, бананның пайдасы мен зияны туралы флипчарт қорғау тапсырады | Берілген сұрақтарға жауап беру үшін флипчарт қорғайды | АКТ, А4 қағазы, маркер | |
7 | «Сын тұрғысынан ойлау-ойды шыңдау» | Презентациялық таныстырылым | 7 минут | Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы мағлұмат береді | Мұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтады | Әңгіме мазмұны мен сапасы -балалардың оқуы үшін маңызды екендігін түсінеді. | |
8 | Рефлекция. Қорытынды.
| Кері байланыс | 5 минут | «Менің алған әсерім…» | Смайликтер бойынша алған әсерін білдіреді. | Стикер, смайликтер |