Ынтымақтастық және топтық оқыту

Тақырыбы : Ынтымақтастық және топтық оқыту

    Мақсаты : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, оқыту мен оқуда   бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтыру, оқыту мен оқуда топтық жұмыстың тиімділігін ұғындыру

Коучинг

кезеңдері

 

Қолданатын

әдіс-тәсілдер

 

Уақыты

 

Коучтің іс-әрекетіКоучинг

қатысушы-

лардың іс-

әрекеті

 

Күтілетін

нәтиже

1Ұйымдастыру

қатысушыларға

парақ қағазға саусақтарын салып, адам аттарын жазу.Саусақтарға амандасау түрлерін жазу. Сол бойынша адамдармен амандасу

Сергіту5 минутМұғалімдерге А4 қағаз таратадыМұғалімдер бір-бірімен амандасау түрлерін жасап көрсетеді.Ынтымақтастық байланыс орнайды.
2Топқа бөлу

1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу

Топқа бөлу2 минут1,2,3,4 сандарын санау арқылы

4 топқа бөледі

4 топқа бөлінеді
3Топ ережесі1 минутТопта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіредіӘр топ ережесін айтады
4 «Құмырсқалар» бейнефильмі

 

Ой қозғау

 

2 минутҚалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?Топта талқылайды, өз ойларын айтадымұғалімдер өз идеяларын айтады
4«Елбасы жолдауы-халық таңдауы»Мәтінмен жұмыс10 минутМәтінді таратадыТоп мүшелері берілген мәтінді оқып, талдайды. Топ алдында  постер қорғайдыТопта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді.

Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.

5Бағалау3 минутӘр топ қорғаған жұмысына баға беріп, стикерге жазып жапсырадыТопта бір-бірін бағалауды үйренеді
6Сергіту

«Ойна да күл» би

1 минутБидің қимылдары музыка ырғағына сай билейдіМұғалімдер сергиді, көңіл күйі көтеріледі
7Топқа бөлу

Жеміс-жидектер арқылы

2 минутАлма, банан, апельсин, алмұрт атауларын қолданып, 4 топқа қайта бөледіТопқа бөлінедіТопқа бөлу әдісімен танысады
 

7.

Сұрақтар:
1) «Топтық жұмыстың тиімділігі қандай?

2) «Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру»

дегеніміз не?

 

7 минут

А4қағазға сұрақтарды жазып, топқа таратадыБірлескен топтық жұмыс туралы 5 сөз жазады, постер қорғайдыОлар топтық жұмыстың тиімділігімен

танысып шығады

8 «Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары»Презентациялық таныстырылым

 

7 минутТақырыпты таныстырады, түсіндіредіМұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтадыТоптық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады
9Қорытынды

Рефлексия

 

Екі жұлдыз, бір

тілек

 

3 минутНе ұнады?

Не ұнамады?

 Сабақтан алған әсерлерімен ұсыныстарын  стикерге жазадыЖұмыстарын  «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы өзара бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты:Әріптестер кез-келген әріпті таңдап алып, қойылған сұраққа  қолдарындағы әріптен басталатын сөзбен жауап беруі тиіс.

  • Бүгінгі көңіл күйіңіз қандай?
  • Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай оятасыз?
  • Сабағыңызда қандай әдіс-тәсілдер қолданасыз?
  • Үш деңгейлік курсқа барғыңыз келе ме?
  • Курстан өзіңізге керекті әдіс-тәсілдер ала аламын деп ойлайсыз ба?
  • Тренингке не мақсатпен келдіңіз?
  • Тренингкте кездескен сұрақтарға қалай жауап беремін деп ойлайсыз?
  • Тренингке немен келдіңіз?
  • Маған айтар ұсынысыңыз…

 

Топқа бөлу: Алфавиттің алғашқы бес әріпі І топ ,келесі бес әріп ІІ топ,келесі бес әріпі ІІІ  топқа бөлінеді.

 

  1. Кері байланыс:”Менің атым Қожа” видеоролик.Сұрақтарға жауап беру.

Б.Соқпақбаевтың сценариі негізінде жазылған режиссер  А.Қарсақбаевтың  «Менің атым-Қожа»фильмінен үзінді көрсетілуімен басталды.

Тақырыпқа шыққанан кейін мұғалімдерге арнайы дайындалған  сұрақтар қойылды:

1)Фильмдегі мұғалім туралы ойыңыз,ол қандай адам?

2)Кинодағы мұғалімге баға беріңіз

3)Қазіргі мұғалім қандай болу керек?

 

9     Қорытынды       10 мин   «Мектепке өзгеріс қажет пе?«тақырыбында ой қозғау.(Де Бононың«Ойлаудың 6 қалпағы)әдісі қолданылды.                                                     Мұғалімдер өз ойларын дәлелдерімен жеткізеді,тұжырымдайды, қорытындылайды .Сұраққа байланысты оң және теріс пікірлерін айтады.             6 қалпақ

Сабақта сын тұрғысынан ойлау  қандай нәтижеге жеткізеді ?