Ынтымақтастық және топтық оқыту
Тақырыбы : Ынтымақтастық және топтық оқыту
Мақсаты : Әріптестер арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін толықтыру, оқыту мен оқуда топтық жұмыстың тиімділігін ұғындыру
№ | Коучинг кезеңдері
| Қолданатын әдіс-тәсілдер
| Уақыты
| Коучтің іс-әрекеті | Коучинг қатысушы- лардың іс- әрекеті
| Күтілетін нәтиже | |
1 | Ұйымдастыру қатысушыларға парақ қағазға саусақтарын салып, адам аттарын жазу.Саусақтарға амандасау түрлерін жазу. Сол бойынша адамдармен амандасу | Сергіту | 5 минут | Мұғалімдерге А4 қағаз таратады | Мұғалімдер бір-бірімен амандасау түрлерін жасап көрсетеді. | Ынтымақтастық байланыс орнайды. | |
2 | Топқа бөлу 1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу | Топқа бөлу | 2 минут | 1,2,3,4 сандарын санау арқылы 4 топқа бөледі | 4 топқа бөлінеді | ||
3 | Топ ережесі | 1 минут | Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіреді | Әр топ ережесін айтады | |||
4 | «Құмырсқалар» бейнефильмі
| Ой қозғау
| 2 минут | Қалай ойлайсыздар, сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар? | Топта талқылайды, өз ойларын айтады | мұғалімдер өз идеяларын айтады | |
4 | «Елбасы жолдауы-халық таңдауы» | Мәтінмен жұмыс | 10 минут | Мәтінді таратады | Топ мүшелері берілген мәтінді оқып, талдайды. Топ алдында постер қорғайды | Топта отыра өз пікірлерін айтады, қорытынды жасауға үйренеді. Топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады. | |
5 | Бағалау | 3 минут | Әр топ қорғаған жұмысына баға беріп, стикерге жазып жапсырады | Топта бір-бірін бағалауды үйренеді | |||
6 | Сергіту «Ойна да күл» би | 1 минут | Бидің қимылдары музыка ырғағына сай билейді | Мұғалімдер сергиді, көңіл күйі көтеріледі | |||
7 | Топқа бөлу Жеміс-жидектер арқылы | 2 минут | Алма, банан, апельсин, алмұрт атауларын қолданып, 4 топқа қайта бөледі | Топқа бөлінеді | Топқа бөлу әдісімен танысады | ||
7. | Сұрақтар: 1) «Топтық жұмыстың тиімділігі қандай? 2) «Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру» дегеніміз не? | 7 минут | А4қағазға сұрақтарды жазып, топқа таратады | Бірлескен топтық жұмыс туралы 5 сөз жазады, постер қорғайды | Олар топтық жұмыстың тиімділігімен танысып шығады | ||
8 | «Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары» | Презентациялық таныстырылым
| 7 минут | Тақырыпты таныстырады, түсіндіреді | Мұғалімдер таныстырылым бойынша ойларын айтады | Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады | |
9 | Қорытынды Рефлексия
| Екі жұлдыз, бір тілек
| 3 минут | Не ұнады? Не ұнамады? | Сабақтан алған әсерлерімен ұсыныстарын стикерге жазады | Жұмыстарын «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы өзара бағалайды.
|
.
Мақсаты:Әріптестер кез-келген әріпті таңдап алып, қойылған сұраққа қолдарындағы әріптен басталатын сөзбен жауап беруі тиіс.
- Бүгінгі көңіл күйіңіз қандай?
- Оқушының пәнге деген қызығушылығын қалай оятасыз?
- Сабағыңызда қандай әдіс-тәсілдер қолданасыз?
- Үш деңгейлік курсқа барғыңыз келе ме?
- Курстан өзіңізге керекті әдіс-тәсілдер ала аламын деп ойлайсыз ба?
- Тренингке не мақсатпен келдіңіз?
- Тренингкте кездескен сұрақтарға қалай жауап беремін деп ойлайсыз?
- Тренингке немен келдіңіз?
- Маған айтар ұсынысыңыз…
Топқа бөлу: Алфавиттің алғашқы бес әріпі І топ ,келесі бес әріп ІІ топ,келесі бес әріпі ІІІ топқа бөлінеді.
- Кері байланыс:”Менің атым Қожа” видеоролик.Сұрақтарға жауап беру.
Б.Соқпақбаевтың сценариі негізінде жазылған режиссер А.Қарсақбаевтың «Менің атым-Қожа»фильмінен үзінді көрсетілуімен басталды.
Тақырыпқа шыққанан кейін мұғалімдерге арнайы дайындалған сұрақтар қойылды:
1)Фильмдегі мұғалім туралы ойыңыз,ол қандай адам?
2)Кинодағы мұғалімге баға беріңіз
3)Қазіргі мұғалім қандай болу керек?
9 Қорытынды 10 мин «Мектепке өзгеріс қажет пе?«тақырыбында ой қозғау.(Де Бононың«Ойлаудың 6 қалпағы)әдісі қолданылды. Мұғалімдер өз ойларын дәлелдерімен жеткізеді,тұжырымдайды, қорытындылайды .Сұраққа байланысты оң және теріс пікірлерін айтады. 6 қалпақ
Сабақта сын тұрғысынан ойлау қандай нәтижеге жеткізеді ?