Фигуралар
Апта 4 | Күн дүйсенбі. | Сабақ математика | Күні: 23.09.2013 | |||
Сабақ тақырыбы | Фигуралар | |||||
Жалпы мақсаты | Балаларға тіктөртбұрыш,төртбұрыш, үшбұрыш, шаршы, доңгелек, сопақша секілді геометриялық пішіндерді ажыратуға, дұрыс айтуға заттардан өздеріне таныс фигураларды таба білуге үйрету. | |||||
Оқу нәтижелері | Сабақ соңында оқушылар: Балалар сабақ соңында геометриялық пішіндерді таныпжәне ажыратып, заттардың арасынан таба білуге үйренеді.
| |||||
УАҚЫТЫ | МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ | ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ | БАҒАЛАУ
| РЕСУРСТАР
| ||
2мин 3мин
2мин
3мин
3мин
5мин
5мин
7мин | І.Ұйымдастыру бөлімі. 1.Сәлемдесу. Сәлем саған Жер-ана! Сәлем саған Нұрлы күн! Аман-есен болайық, Бейбітшілік қалайық.
1. Сергіту сәті «Қара жорға»
2. Балаларды топқа бөлу.
3. Ой қозғау: әр топқа әртүрлі пішіндегі кубиктер беріледі, пішіндер туралы оз ойларын айту.
4. 4. Балаларға геометриялық пішіндер туралы түсіндіру
5. Әр топтың балаларына әртүрлі пішіндер беріледі. Сол пішіндерден бір нәрсенің бейнесін постерге жапсыру арқылы құрастыру сұралады.
6. 6. Әр топ өз постерлерін шығып қорғау.(Қандай пішіндерден құралды? Қандай түстерден? Не үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т.б.?) | Оқушылар амандасады.
1. «Қара жорға» биін билейді. 2. Балалар пішіндер бойынша топқа бөлінеді. 3. Балалар пішіндер туралы оз ойларын айтады.
4. Балалар пішіндер туралы түсінік алады.түсінгендерін қайталап
5. Әр топтың балаларына әртүрлі пішіндер алады. Сол пішіндерден бір нәрсенің бейнесін постерге жапсыру арқылы құрастырады.
6. Әр топ өз постерлерін шығып қорғайды.(Қандай пішіндерден құралды? Қандай түстерден? Не үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек т.б.?) |
Өзін-өзі бағалау
Өзін-өзі бағалау
Өзін-өзі бағалау
«Смайлик»
«Бағдаршам» |
Пішіндер
Пішіндер | ||
Үй тапсырмасы 2мин | Балалар үйде әртүрлі геометриялық пішідерді түрлі түсті қатты қағаздан қиып жасап әкелу. | |||||
Өзіндік бағалау: Оқушылар күтілетін нәтижелерге жеттіме? Балалар күтілетін нәтижеге жетті, себебі топпен жұмыс жасағандықтан барлығы қызығып сабаққа қатысып отырды. Не сәтті болды? Топтық жұмыста балаларға әрқайсысына жауапты рөл бөліп бергенімде бала жауапкершілікпен қатысып отырды. Не сәтсіз болды?Уақыттын тығыздығы. Неліктен?Себебі МАД тобының балалары жәй жұмыстанады. Нені өзгертуге болады? Неліктен? Келесіде мен маркермен сурет салып жұмыстануды берер едім. Себебі балалардың қолы жазуғажылдам үйреніп икемделуі үшін. | ||||||