«Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері» коучинг жоспары
Сессия тақырыбы: | Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері | ||
Жалпы мақсат: | Курстан өтпеген мұғалімдерге Кембридж тәсілімен оқытудың теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру. | ||
Оқу нәтижесі: | Топта жұмыс жасау арқылы мұғалімдер Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін түсінеді, оның тиімділігіне көз жеткізеді, жұмысты ұйымдастыруды дамытады. Өзара қарым — қатынасқа түседі, топта ынтымақтаса жұмыс жасайды. | ||
Түйінді идеялар: | Бағдарламаның негізгі міндеті – қазақстандық мұғалімдерге педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мен бағалауға көмектесу. | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | А-3, А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, «ББҮ» кестесі, көңіл-күй карталары | ||
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Жеке, жұптық, топтық жұмыстар | ||
Дерек көздері: | Бағдарлама мазмұны бойынша теориялық материал жазылған парақтар, слайд | ||
Тапсырмалар: | Сұрақ – жауап, jigsaw бойынша мәтінмен жұмыс, таныстырылым жасау | ||
Оқуға арналған тапсырма: | Мұғалімге арналған нұсқаулық | ||
Коучингті жүргізу барысы:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
| Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
3 мин. | «Айна» тренингі | |
Топқа бөлу 2 мин | Суреттер арқылы үш топқа бөлу. | Суреттер арқылы үш топқа бөлінеді. |
2 мин | «ББҮ» кестесінің «Білемін» бағанын толтыруға тапсырма береді. | «ББҮ» кестесінің «Білемін» бағанын толтырады. |
Кіріспе 5 минут | Слайд арқылы бағдарламаның мақсат-міндеттеріне қысқаша түсініктеме береді. | «ББҮ» кестесінің «Білгім келеді» бағанын толтырады. |
І тапсырма
15 мин
| Бағдарлама мазмұны бойынша таратпа қағаздарын ұсынады. | Топтық жұмыс Jigsaw әдісі арқылы бағдарлама мазмұны туралы теориялық материалды оқып, топта талқылайды.
|
ІІ тапсырма
10 мин
| Оқыған материал бойынша топтарға таныстырылым дайындауға тапсырма береді.
| Топтық жұмыс 1 топ – Бағдарлама мазмұны, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2 топ – Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану, Талантты және дарынды балаларды оқыту. 3 топ – Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, Оқытудағы басқару және көшбасшылық |
Сергіту сәті (3 мин) | «Baby Lily’s Dance» сергіту сәтін ұйымдастырады. | Интерактивті тақтадан көрсетілген бейнеклиптегі іс-қимылдарды қайталайды. |
ІІІ тапсырма (15 мин)
| Әр топ өз таныстырылымдарын қорғайды. Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды. | |
Рефлексия (5 мин) | «ББҮ» кестесінің «Үйрендім» бағанын толтыруға тапсырма береді. | 1. «ББҮ» кестесінің «Үйрендім» бағанын толтырады.
2. Коучингті «Үш жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалайды. |