«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша коучинг жоспары
11.11.2013жыл
| 60 минут | 1-сессия | |
Сессия тақырыбы: | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | ||
Жалпы мақсат: | Формативті және жиынтық бағалау, критериалды бағалау туралы түсінік қалыптастыру; формативті бағалауды қолданудың жолдарын үйрену | ||
Оқу нәтижесі | Тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдер формативті бағалаудың тәсілдерін үйренеді, оның тиімділігіне көз жеткізеді, жұмысты ұйымдастыруды дамытады. Өзара қарым — қатынасқа түседі, топта ынтымақтаса жұмыс жасайды. | ||
Түйінді идеялар: | Оқыту үшін бағалау – формативті бағалау Оқуды бағалау – жиынтық бағалау | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | А-3, А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, «blob-tree» парақшалары, шығу парақтары, көңіл-күй карталары | ||
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Жеке, жұптық, топтық жұмыстар | ||
Дерек көздері: | Формативті және жиынтық бағалау бойынша теориялық материал жазылған парақтар, слайд | ||
Тапсырмалар: | Сұрақ – жауап, қонжықтың суретін салу, инклюзивті мектеп моделін жасау | ||
Оқуға арналған тапсырма: | Мұғалімге арналған нұсқаулық | ||
Коучингті жүргізу барысы:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
| Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
2 мин.
| Мұғалімдерді шеңберге тұрғызады.
| Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады. Әр мұғалім өз есімінің алғашқы әрпінен басталатын өзінің жағымды қасиетін айту керек. |
І тапсырма ( 3 мин)
| «Капитан» ойыны арқылы шағын үш топқа бөлу. | Белгілер бойынша мыналарды орындайды: Капитан-өзі шеңбер ішінде қозғалады; Еден жуамыз-екі адамнан жұптасады; Құтқару шеңбері-үш адамнан шеңбер жасайды; Тамақтанамыз-төрт адамнан бірігеді; Қайық-бес адамнан қатарға тұрады. Осылайша бірнеше рет қайталанады. Соңында бес адамнан құралған топ өзара топтасады. |
ІІ тапсырма
(10 минут)
3 мин 4 мин 3 мин | Бағалау, оның мақсаты туралы ойлану
1. Жеке орындау. 2. Топта орындау 3.Жұмысымен таныстыру. | Белгіленген уақыт ішінде А-4 парағына слайдтан көрсетілген сұрақтарға әрбір топ мүшесі жеке жауап жазады. Кейін топта талқылап, бірлесе ортақ жауап жазып шығады. Бірлесе орындаған жұмыстарымен таныстырады. «Үш шапалақ» формативті бағалау |
ІІІ тапсырма
( 15 мин)
6 мин
3 мин
2 мин
4 мин | Топтық жұмыс
1. А-3 парағына қонжықтың суретін салу
2. Топтардың салған суреттерін өзара бағалауын ұйымдастырады. 3. Критерий бойынша өз жұмыстарын бағалауды ұсынады. 4. «Екі жұлдыз, бір тілек» формативті бағалау |
Топ мүшелері бірлесе отырып белгіленген уақыт ішінде А-3 парағына қонжықтың суретін салады.
Басқа топтардың жұмысымен өз суреттерін алмастырып, өзара бағалау жүргізеді.
Коучтің берген критерийі бойынша өз жұмыстарын бағалайды.
Басқа топтардың жұмысына стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып бағалайды. «Үш шапалақ», «Отшашу» формативті бағалау. |
Сергіту сәті (3 мин) | «Сандар» сергіту сәтін ұйымдастырады. | Борды оң қолында, сол қолында, мұрындарының ұшында, оң жақ иықтарында, оң жақ бүйірлерінде тұрғанын елестетіп, 1-5 сандарын салады. |
IV тапсырма (20 мин)
8 мин
Қорғауға әр топқа 3 мин
4 мин
5 мин | Топтық жұмыс
1. «Инклюзивті мектеп моделі» тапсырмасын береді. Флипчарт қағаздарына жазу тапсырылады.
2. Қорғау
3. Қорғау жұмысы бойынша сұрақ қою.
4. Жұмыстарын критерий бойынша бағалау. |
Әр топ «Инклюзивті мектеп моделі» тақырыбына өз ойларынан постер дайындайды.
Дайындаған постерлерін қорғайды.
Бір-бірін тыңдайды, қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды.
Әр топ өз критерийлерін құрып, сол бойынша бір-бірін бағалайды. |
V. Рефлексия (7 мин)
| Шығу парақтарын, «blob tree» парақшаларын, көңіл-күй карталарын таратады. | 1. Шығу парақтарындағы сөйлемдерді аяқтап жазады. 2. Өздерін «blob tree» арқылы бағалайды. 3. Сабақтан алған әсерлерін көңіл-күй карталары арқылы көрсетеді. |