Заттың атын білдіретін сөздер. Кішіге қамқор бол
Сабақтың тақырыбы: Заттың атын білдіретін сөздер. Кішіге қамқор бол.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды үлкенге құрмет, кішіге қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
- Оқушыларды заттың атын білдіретін сөздерді ажырата білуге, өлеңді мәнерлеп оқуға төселдіру.
3.Оқушылардың логикалық ойын, сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту.
Көрнекілік: ойыншықтар, ойын.
Сабақтың сатылары | Жасалатын іс-әрекет | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І Қызығу- шылығын арттыру
ІІ Мағынасын ажырату
ІІІ Ой толғаныс
Бекіту
Бағалау | Ой қозғау
Суретпен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
| -Балалар,бізге «Балалар дүкенінен» бір сөмке зат беріп жіберіпті. -Не беріп жіберді екен? Заттарды сипап-сезу арқылы не екенін тапқаннан кейін сөмкеден шығаруға рұқсат беру. -Бұларды бір сөзбен қалай айтамыз? -Ал, енді кім? сұрағына жауап беретін сөздерді кім айтады? -Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді қандай сөздер дейміз? -Атаң, әжең сендерге қандай ақыл айтады? «Кішілерге қамқор бол» өлеңін оқу.
Сөздік жұмысы — Өлеңде не туралы айтылған? — Сүйкімді бала атану үшін не істеу керек? — Үлкендерді сыйлай білесің бе? — 3-ші шумақтан заттың атын білдіретін сөздерді ата. Сұрақ қой. Жатқа жазу Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын сыз. №2 жазу дәптеріндегі тапсырмаларды талдау, орындау Ойын «Өз орнын тап» Қалам Шолпан мысық аға ағаш дәрігер Бағанда берілген сөздерді бір-бірімен сәйкестендіру. 1-ші бағандағы сөздерге сұрақ қой.
-Бұлар қандай сөздер? -Адамға қатысты сөздерге кім? кімдер? Заттар мен жануарларға қатысты сөздерге не? нелер? деген сұрақтар қойылады.
— Әдепті бала дегенді қалай түсінесіңдер? — Әдепті бала қандай болу керек? — Біздің сыныпта әдепті бала бар ма?
«Мен, мен және менің достарым» ойынымен сабақты аяқтау
| Тапқан заттың атын жазады. Сөздерге сұрақ қояды. Қоян — не? Машина – не? Доп – не? Доп- доптар, қоян – қояндар Ойыншықтар — нелер? Бала, ата, әже, Самат… Олар заттың атын білдіретін сөздер. -Тәртіпті , әдепті бол дейді. … Өлеңді шумақ бойынша кезектесіп оқу. Жәбірлеу —
Өлең мазмұны бойынша сұраққа жауап беру.
Сәби – кім? Ойыншық – не? Кәмпит – не? кесе – не? Батыр туса – ел ырысы, Жаңбыр жауса – жер ырысы. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қою. Кім? Не? Шолпан Қалам аға мысық дәрігер қалам
Гүл тәтті Алма хош иісті Қуат қызықты Кітап ақылды
Гүл – не? алма – не? Қуат – кім? Кітап – не? -Бұлар заттың атын білдіретін сөздер.
Оқушылар өз ойларын айтады.
-Кім үлкенге жүгіріп, амандасып сәлем береді? — Мен, мен және менің достарым. -Кім мектепте айқайлап тәртіпті бұзады? — Жоқ. Мен емес, менің достарым емес.
|