салыстырмалы түрде қарастыру мониторингі
Қазақ тілі пәні аптасына 4 сағаттан 136 сағат бекітіліп,оқытылды. Жыл бойы 15 жазба жұмыстары алынды. Оның диктанты-8, шығармасы-3, мазмұндамасы-4. Қазақ тілінен әр тоқсан сайын 2 жазба жұмыстан алынып тоқсандық көрсеткіштері мониторинг арқылы көрсетіліп отырады.
Қазақ тілі сабағындағы жазба жұмыстары мынындай тақырыптарды жазылды: «Мейірім», «Мен бейбітшлікті қолдаймын» , « Қысқы тіршілік» ,
«еңбек –ер атандырады» , «Дән» , «Балшық», «Шуақты көктем келді», «Қамқоршылар», «Шағала» , «Кешкі дөң басында» тағы басқа әр тоқсн сайын 5 қорытынды тест жұмыстары алынды. Бұл жазба жұмыстары оқушыларды өздігінен ойлануға , сөздік қорларын дамытуға , жоспар құра білуге , жауапкершілікке жетелейді.Сонымен қатар жазу каллиграфиясын жақсарту, сауатты, таза жазуға қалыптастырады. Әр сабақта оқушылармен сауаты, көркем жазуға сөздік, ескерту, есту диктанттарын ,көркем
сөйлей білуге жетелеу мақсатында сурет бойынша әңгіме құрастыруға, ойдан эссе шығаруға , бес жолды өлең құрастыру жұмыстарын орындатамын.Оқушылар сөйлемді сөз таптарына ,сөйлем мүшелеріне,сөз құрамына талдауды дыбыстық талдау жасауға машықтанып алды.Жазба жұмыстарының әр тоқсандағы сапа көрсеткіштері
Жазба жұмыстарының нәтижелерін
салыстырмалы түрде қарастыру мониторингі
Әр тоқсан сайын алынған тест тапсырмаларының қорытындысы
Тест тапсырмиаларының нәтижелерін
салыстырмалы түрде қарастыру мониторингі
Әдебиеттік оқу пәні аптасына 4 сағаттан 136 сағат бекітіліп, оқытылды Әдебиеттік оқу пәнінен жыл бойы 10 жазба жұмыстары алынды (шығарма -4, мазмұндама -6) .10 тарау бойынша тест тапсырмалары алынды .
Әдебиеттік оқу пәнінен тарау бойынша алынған тест
тапсырмаларының қорытындысы
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
3а | 91 | 90 | 90 | 54 | 91 | 63 | 60 | 66 | 70 | 70 |
өсу | — | 1 | — | — | 37 | — | 3 | 6 | 4 | — |
кему | — | — | — | 36 | — | 28 | — | — | — | — |
Әр тоқсан сайын алынған тест тапсырмаларының қорытындысы
Әр апта сайын оқу шапшаңдығын тексеріп , мониторингі шығарылып отырылады.Оқу жылының басында 75 пайызды көрсетсе.оқу жылының соңында 91пайызға көтеріліп отыр.Оқушылардың мәнерлеп ,түсініп оқу дағдысы қалыптасқан.
I тоқсан | IV тоқсан | өсу, кему динамикасы
| |
+ | — | ||
75% | 91% | 16% |
|
Әр тоқсан сайынға оқу жылдамдығының салыстырмалы көрсеткіші
Математика пәні бойынша аптасына 5 сағат, барлығы 170 сағат бекітіліп, оқытылды. Математика пәнінен көбейту кестесін .амалдардың орындалу тіртібін, өрнек құру және мәнін табу, теңдеу шешу, логикалық ойлау есептерін орындап, фигуралардың периметрін, аудан,көлемін таба білуге үйренді және меңгерді. Оқушылардың барлығы берілген тапсырмаларды өз беттерімен орындай алатын жағдайда. 3 сыныпта стандартқа сай әр тоқсан сайын 2 реттен 8 бақылау жұмысын, 11 өздік жұмысын алдым.. Сонымен бірге оқушыларға арифметикалық амалдардың мәнін табуға, амал компоненттері мен нәтижелерінің арасындағы тәуелділікті тағайындауға негізделген ауызша есептерді де ұсындым.
. Математика пәні бойынша жазба жұмыстарының нәтижелерін
салыстырмалы түрде қарастыру мониторингі
Ал математикадан жыл бойына 11 өздік жұмыстарын алынып нәтижесі төмендегідей болды.
Математикадан өздік жұмыстарының
салыстырмалы түрдегі қорытындысы
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
3а | 58 | 81 | 63 | 72 | 91 | 81 | 63 | 50 | 63 | 66 | 60 |
өсу | 23 | 9 | 19 | 13 | 3 | ||||||
кему | 8 | 10 | 18 | 13 | 6 |
Дүниетану пәні бойынша аптасына 2 сағаттан жыл бойы 68 сағаттан бекітіліп оқытылды.
Дүниетану пәні бойынша жыл бойы 6 тараудан тест тапсырмаларын алдым.Тараулар мынадай бөлімдерден құралды:
*Адам ағзас және оны күту
*Адам және табиғат
*Ауаның жер бетіне таралуы
*Өсімдіктер мен жануаолардың көп түрлілігі
*Адам және қоғам
*Біздің Отанымыз- Қазақстан
Дүниетану бойынша әр тоқсан бойынша тест тапсырмаларының
қорытынды мониторингі
Дүниетану пәнінде оқушылар табиғатқа байланысты мақал-мәтелдер, тыйым сөздер айтып ,өз ойларын ортаға сала алады. Біздің халқымыздың өмрі табиғатпен тығыз байланыста өткен.Сондықтан жаратылыс әлемін қастерлеп қарап, аялау әр оқушының міндеті. Келешекте мұның барлығы бағдарламаға енгізіледі.Алдағы уақытта ескеріледі.
Оқу жылының соңында :
- Оспанов Нұрсәт
- Жұмажанов Асылжан
- Сыязбай Әлихан
- Секербаева Тоғжан
- Мусин Әділ оқу озаттары болып, мақтау қағаздарымен марапатталды.
Осы 2010/2011 оқу жылында 5 оқушы II облыстық «Сарыарқа дарыны» зияткерлік сайысына қатысса:
- Мусин Әділ
- Сыязбай Әлихан
- Қаныбек Жалғас
- Секербаева Тоғжан
- Жұмажанова Асылжан
3 оқушы II Бастау» математикалық турнирге қатысып сертификатпен марапатталды.
1 Оспанов Нұрсәт
- Сыязбай Әлихан
- Қаныбек Жалғас
Балалардың «Балдырған» журналының 2010 жылғы №12 санына Секербаева Тоғжан мен Сыязбай Әлиханның өлең шумақтары шықты.
Егеменді еліміздің 20 жылдығына байланысты Аудандық VIII жас орындаушылар байқауына қатысып, Касым Аманжоловтың әнін ерекше орындағаны үшін Жұмажанов Асылжан I орынға иеленді. Сол сияқты « Дүниеге келер әлі талай Қасым» атты аудандық байқауға қатысып арнайы дипломмен марапатталды.
Мектеп оқушылары арасында өткен VIII аудандық Абай оқуларында «Көңілім әнді ұғады» номинациясы бойынша IIIорын алды
4а сыныбы бойынша пән мұғалімі: Әкімбекова Н.Т. Пед өтілі: 21жыл Санаты: 1 Білімі: арнаулы орта
2011/2012 оқу жылында бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнін оқытуда Қ.Р.Білім және ғылым министрлігінің 09.07.10 ж. № 367 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік орта білім берудің міндетті стандарты басшылыққа алынды.Биылғы жылы 4а сынып оқушылары «Атамұра» баспасынан шыққан оқулықтармен оқытылды. Математика оқулығы «Алматыкітап» баспасынан шыққан оқулықпен оқып отырмыз.2010/2011 оқу жылына ұсынылған әдістемелік нұсқау хатын басшылыққа отырып Жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі,әдебиеттік оқу оқулығынан басқа балалар энциклопедиясы-98, қосымша тілдерін дамыту мақсатында суретті сөздіктерді, жұмбақтар мен мақал-мәтелдер жинақтарын балаларға арналған «Айгөлек», «Бала би» ,«Мөлдір бұлақ», «Балдырған», «Ұлан» , «Қызықты математика», «Логикалық ойлау есептері» т.б басылым-журналдарын пайдаландым.
Мемлекеттік стандартта:
Әдебиеттік оқу пәнінен жоспар бойынша жыл бойы барлығы 136 сағат жоспарланған.Авторлары: С.Рахметова, Т.Әбдікәрімова, Р.Базарбекова алматы «Атамұра» 2011жыл 3-басылым,өңделген. Оның «Халық ауыз әдебиет үлгілері», «Өшпес өмір өнегелері», «Балалаық шаққа саяхат» ,»Туған өлкем-тұғырым», «Әлем әдебиет үлгілері» бөлімдері бойынша 7 тест тапсырмалары, 7мазмұндама және 4 шығарма алынды..
Қазақ тілі пәнінен жоспар бойынша жыл бойы барлығы 136 сағат жоспарланған. Авторлары: Г.И. Уәйісова , Ә.Е. Жұмабаева Алматы «Атамұра» 2011жыл, 3-басылым,өңделген. Жыл бойы 3мазмұндама, 2шығарма, тоқсандық 3жазба жұмыс және тест тапсырмалары алынды.
Математика пәнінен жоспар бойынша жыл бойы 170 сағат жоспар-
ланған.Авторлары:Ә.Б. Ақпаева, Л.А.Лебедева, В.В.Буровова Алматыкітап баспасы 2011 жыл.жыл бойы 12 өздік жұмысы және 13 бақылау жұмысы алынды.
Дүниетану пәнінен жоспар бойынша жыл бойы 68 сағат жоспар-
ланған. Авторлары:К.Жүнісқызы, Ә.Бірмағанбетова, Қ.Аймағанбетова, Қ.Жүкешев Алматы «Атамұра» 2011 жыл 3-басылым, өңделген. «Адам-қоғам перзенті», «Табиғат», «Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары», «Дала және шөлді аймақтар», «Ғарыш дегеніміз не?», «Қоғам» тараулары бойынша тест тапсырмалары алынды. Жалпы әр пәннің өз ерекшеліктері болады.Сол ерекшеліктерді басшылыққа ала отырып пәндер бойынша сыныпта төмендегідей жұмыстар жүргізілді. Оқушылардың сөздік қорын молайту үшін,жаңа сөздің мәнін, мағынасын жете түсіндіріп,белсенді сөздік қорын арттыру мақсатында әр түрлі шығармашылық тапсырмалар орындалды.Ауыз әдебиет үлгілері мақал-мәтелдер, жұмбақ, жаңылтпашт.б түрлерін қолдандым.Тіл дамыту жұмысы-күрделі де шығармашылық үрдіс.Тіл дамыту ең бірінші кезекте баланың өмірден туатын қажеттілік,өз сұранысын айтуға талпынуынан туады.Оқушылардың ой-қиялын дамытып, эстетикалық сезімдерін ұштай түсетін шығармалардың бірі ертегілер.Әдебиеттік оқу пәнінен «Ең жақын кім адамға?» тақырыбында оқушылар рөлдерде ойнап, ертегіні сахналады. «Билердің шешендігі» тақырыбында 20.09.11күні «Шешен сөздер» сайысын, сонымен қатар оқушылар арасында «Жұмбақ айтысы» ұйымдастырылды.Оқушылар өз ойларынан өлең жолдарын құрастырып жұптасып,бір-бірімен айтысты.Қазан айында «Алтын күз» мерекесі және тілдер мерекесіне орай мектепте 5а сынып оқушыларымен «Тілім барда айтылар сөз ойдағы» тақырыбында интеллектуалды сайыс өткіздім. Бұл сайыста өз сыныбым білім жағынан басымдылықтарын көрсете білді. 20.10 күні интерактивті тақтамен «Жусан иісі» тақырыбында сабақ өткіздім.Қазақ тілі пәнінен 14.11 күні «Құрмалас сөйлем» тақырыбында интерактивті тақтамен сабақ өткіздім. Иновациялық және ақпараттық оқытуды жүзеге асыруда сыныпта жаңа технологияны қолданамын: сын тұрғысынан ойлау және жазу, топтастыру, Қараевтің деңгейлеп оқыту технологиясын қолданамын Сонымен қатар интерактивті тақтамен «Күрделі сөздер» тақырыбында ашық сабақты өткіздім. Математика пәнінен 1тоқсан соңында №1 қазақ орта мектебінің 4 сынып оқушыларымен «Білімді мыңды жығады» атты интеллектуалды сайыс өткіздім.Бұл сайыстағы білімдері ұпай бойынша тең түсті.Сонымен қатар сыныбымдағы Жұмажанов Асылжан Қасым әндерін орындаудан мәнерлеп оқу сайысына қатысып, мақтау қағазымен марапатталды.
4 сыныптар арасында өткен мектепішілік олимпиадаға қатысқан 9 оқушының
7-еуі 1-2-орындарға ие болды және марапатталды. Математика пәнінен 1-орын алған оқушылар Сыязбай Әлихан,Секербаева Тоғжан ,Исатай Индира 2-орын алған Жұмажанов Асылжан болды. Қазақ тілі пәнінен 1-орын алған Оспанов Нұрсәт, Ақмәди Аяулым, 2-орын алған Құрал Жанайым болды. Бұл оқушыларды білім дәрежелерін өте жоғары көрсеткендері үшін ерекше атап өткен жөн.
Сол сияқты сынып оқушыларымен бірнеше түрлі жұмыстар, түрленген сабақтар, тәрбие сағаттарын , сыныптан тыс шаралар ұйымдастырып өткіздім.Күзгі демалыста спорттық сайыстарға қатыстық.желтоқсан айында мектепішілік «Айгөлек» бағдарламасына би және әннен өнер көрсетті. Секербаева Тоғжан ән орындаудан екінші кезеңге өтті. Тәуелсіздіктің 20 жылдығына байланысты бастауыш сыныптар арасында Қазақстандағы көп ұлттар достығын нығайтуды насихаттау мақсатында «Ақпыз,сары,қарамыз» атты фестиваль өткіздік
«Тәуелсіздік шежіресі» тақырыбында ашық тәрбие сағатын өткіздім.
«Оқушының бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру» тақырыбында педагогикалық кеңесте баяндама оқылды. Әр пән бойынша тоқсандық, жылдық сапа білімдерін өлшеу мониторинг жүргізу жұмыстары жүйелі жүргізіліп тұрады.
Қазақ тілінде әр тоқсан сайын жазба жұмыстары алынды, оның тоқсандық көрсеткіштері төмендегідей: Оны мониторинг арқылы көрсетіп отырамын.
Мониторинг- жүйелі түрдегі үздіксіз қандай да бір үрдісті, бастапқы нәтижемен соңғы нәтижені салыстыру мақсатында құрылады.