«Теннистік допты нысанаға және алыс қашықтыққа лақтыру»
Сабақ тақырыбы: «Теннистік допты нысанаға және алыс қашықтыққа лақтыру»
Күні: ____________
Уақыты: 45минут
Сабақтың мақсаты:
- Оқушыларға теннис добын нысанаға және қашықтыққа лақтыру дағдыларын жетілдіру арқылы жеңіл атлетика жаттығуларына қызығушылығын арттыру;
- Оқушылардың жылдамдық, күш, икемділік т.б. қасиеттерін дамыту.
- Саламатты өмір салтын ұстанып, бұқаралық спорт түрлерімен шұғылданатын шыныққан, дені сау тұлға тәрбиелеу.
Өтетін орны: спорт алаңы
Керекті құралдар: секундомер, ысқырық.
Сабақ бөлімі | Сабақ бөлімі | Уақыты | Әдістемелік нұсқау |
I
Ұ Й Ы М Д А С Т Ы Р У
Б Ө Л І М І
| — Сапқа тұру. Рапорт. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар — Түзел! Тік тұр! — Оңға, солға, кері айнал! — Сабақтың тақырыбын айтып мақсатымен таныстыру — Алаңды айналып жүру Жүру жаттығулары: 1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру 2. Қол желкеде өкшемен жүру 3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру 4. Қол алда жартылай отырып жүру 5. Қол белде толық отырып жүру 6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру Жүгіру жаттығулары: 1. Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру 2. Қол белде аяқты алға лақтырып жүру 3. Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру 4. Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру 5. Қол белде жанымызбен жүгіру Ж.Д.Ж 1. Б.қ. н.т. қолымыз белімізде, аяқ иық деңгейінде, басымызды 1 дегенде алға 2 артқа 3 оңға 4 солға еңкейтеміз. 2. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінде басымызды оңға 4 рет солға 4 рет айналдырамыз. 3. Б.қ. н.т. қолымыз иығымызда, аяқ иық деңгейінде, йығымызды алға 4 рет артқа 4 рет айналдырамыз 4. Б.қ. н.т. қолымыз кеуде тұсында аяқ иық деңгейінде 1 – 2 қолымызды артқа сермейміз. З – 4 оң жаққа сермейміз. Келесі З – 4 сол жаққа сермейміз. 5. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде 1 –артқа шалқаямыз, 2–алға иілеміз (қолымызды аяғымызға тигіземіз), 3–қолымызды жазып отырамыз, 4–б.қ. 6. Б.қ. н.т. оң қол жоғарыда сол қол төменде 1 –2 қолымызды артқа серменйміз. 3–4 қолымызды ауыстырамыз. 7. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде. 1 –2–3–4 белімізді оңға айналдырамыз, келесі 1 –2–3–4 солға айналдырамыз. 8. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа қолымызды тигіземіз. 2 –сол аяққа қолымызды тигіземіз. 3 – ортаға еңкейеміз 4 – Б.қ. 9. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа отырамыз. 2 – Б.қ. 3 –сол аяққа отырамыз. 4 –Б.қ. 10. Б.қ. н.т. қол тізеде, аяқ иық деңгейінде, тіземізді ішке қарай 4 рет, сыртқа қарай 4 рет айналдырамыз. 11. Б.қ. н.т. қол тізеде аяқ қосылған тіземізді оңға 4 рет, солға 4 рет айналдырамыз. 12. Б.қ. н.т. қол белде оң аяққа 4 рет, сол аяққа 4 рет, қос аяққа 4 рет секіреміз. | 5-10 мин 4-5 рет
1айналым
1айналым 1айналым
1айналым
1айналым
1айналым 1айналым 1айналым 1айналым 1айналым
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
3-4 рет
3-4 рет
5-6 рет
5-6 рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет | Спорттық кимдеріне көңіл бөлу Дұрыс бұрылуын қадағалау
Қолымыз ішке қарайды, шынтағымыз бүгілмейді Денемізді тік ұстаймыз
Тіземіз бүгілмейді
Тіземізді барынша жоғары көтереміз
Жаттығудың дұрыс орындалуын қадағалау
Алақан жайылған күнінде
Қолымызды аяғымызға тигіземіз
Шынтақты бүкпейміз
Тізе бүгілмейді
Аяқтың ұшына секіреміз |
II
Н Е Г І З Г І
Б Ө Л І М
| 1. Жаттығу — Негізгі жаттығулар. — Дайындық жаттығулары. — Жетекші жаттығулар. Жеңіл атлетикадағы лақтыру техникасы: Лақтырудың техника негіздерін бекітуге себепші болатын арнайы дене жаттығулары: 1. орнынан секіру, 2. затпен отыру, 3. заттарды (тастарды, нығыздалған доптарды) қашықтыққа лақтыру. Алдын-ала алға шығарылған қолмен, жүріс кезінде 4-ші адымда допты алға шығару, 15-20 м-лік қашықтықтан екпін алу секілді техника элементтері бойынша кіші допты лақтыру. 4-ші лақтыру адымын жасап допты лақтыру. Жеке нәтижелерді есепке ала, қашықтыққа екпін алып толық үйлесімділікте лақтыруды орындау; Орнында тұрып 15 м қашықтықтағы нысанаға лақтыру (нысананың көлемі 1х1м). 2. Жаттығу техникасын жетілдіру жаттығулары 3. Дене қасиетін дамыту жаттығулары. | 25-30 минут |
Қауіпсіздік қағидаларын ұстану |
III Қ Б О Ө Р Л Ы І Т М Ы Н Д Ы | Қалпына келтіру және босаңсыту жаттығулары. — Оқушылардың тыныс алуын қалпына келтіру — Сапқа тұрғызу. — Сабақты қорытындылау. — Жақсы қатысқан оқушыларды өте жақсы деген бағамен мадақтап бағалау. — Үйге тапсырма беру. — Оқушылармен қоштасу | 5-7 минут
2айналым | Сапқа дұрыс тұруын, тыныс алу жаттығуларын дұрыс жасауды қадағалау.
|