Шаршы
Күні: 12.12.2013 жыл
Сыныбы: 2
Сабақтың тақырыбы: «Шаршы»
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:оқушыларға шаршы жайында толық түсінік бере отырып, геометриялық фигураларды ажырата білуге баулу, есепті әр түрлі тәсілмен шығаруға қалыптастыру, шаршының барлық қабырғалары тең деген терминді енгізу.
Дамытушылығы:ой-өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын, зейінін, есте сақтауын дамыту, пәнге деген қазағушылығын және белсенділігін арттыру.
Тәрбиелілігі: бірлікке, ынтымаққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: семантикалық карта, венн диаграмма, музыкалық сүйемелдеу.
Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру
Психолигиялық дайындық
Ойға толы санамыз,
Бестік баға аламыз.
Баласындай бір үйдің ,
Тату болсын арамыз.
- Үй тапсырмасын тексеру: 89бет №4
30 |
20 |
10 |
- Өткенге шолу: «Бәйге» ойыны
50 |
40 |
60 |
10) Қосудың кандай қасиеттері бар? (ауыстырымдылық, терімділік)
20) 30 бен 50-дің арасындағы толық ондықты айт? (40)
30) 1 сағатта неше минут бар? (60)
40) Ең үлкен екі таңбалы сан? (99)
50) Тік төртбұрыштың қасиеті қандай? (қарама-қарсы қабырғалары тең)
60) 1 метрде неше сантиметр бар? (100см)
- Жаңа сабақ. Төртбұрыштар
4-қабырғасы
4-төбесі
4-бұрышы
Тік төртбұрыш Ромб шаршы (квадрат) трапеция
Шаршы – барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш
Шаршының ең жақын тегі – тік төртбұрыш, ромб, трапеция
- Алдымызда шашылып жатқан фигураларды ұқсастығына байланысты топтастырыңдар
- Төрбұрыштар
- Тік төрбұрыш
- Шаршылар
- Үш бұрыштар
- Графикалық диктант
Дәптеріңнің торкөз сызықтарының түйіскен жерінен нүкте қой. Сол нүктеден оңға қарай 4 торкөз санап алда, тағы да бір нүкте белгіле. Белгіленген әр нүктеден төмен қарай 4 торкөз санап ал да, тағы да екі нүкте белгіле.
Дәптер сызықтары бойымен нүктелерді кесінділермен қос.
2см |
Сонда қандай фигура шықты? Шаршы
2см |
2см |
Оның шаршы екенін дәлелде және қабырғаларын өлшеп, дәптерге жаз.
2см |
(Барлық қабырғалары тең тік төрбұрыш шаршы деп аталады)
2см+2см+2см+2см = 8см
№2 Барлығы – 20(қ) және 10(ұ) Ш: (20+10)+4=34
Келді – 4 (0) 10+(20+4) =34
Болды — ? (0) 20+(10+4) =34
Ж: 34 оқушы болды.
№3 Түптеуге тиіс – 48к Ш:48-(20+10) =18к
Түске дейін – 20к (48-20)-10=18к
Түстен кейін – 10к (48-10)-20=18к
Қалды — ? Ж: 18 кітап қалды
- Сергіту сәті
Біз кішкентай баламыз,
Өніп өсіп толамыз.
Көкке карап талпынып,
Күнге қолды созамыз.
Қанат қағып ұшамыз,
Қарлығаштай қалықтап.
Бір отырып, бір тұрып,
Бір тынығып, аламыз.
№5 Бос тор көздерді толтыр.
9 6 7 |
14 |
7 5 9 |
13 |
- Қорытынды:
Тақтамен жұмыс
8 + 5 = — 5 =
18 + 5 = — 5 =
28 + 5 = — 5 =
38+ 5 = — 5 =
48+ 5 = — 5 =
58+ 5 = — 5 =
68+ 5 = — 5 =
8.Сабақты бекіту.
Венн диаграммасы
Тік төртбұрыш қарама-қарсы қабырғалары тең |
Шаршы барлық қабырғалары тең |
Тік төрбұрыш 4 төбесі 4 бұрышы 4 қабырғасы бұрыштары тік. Екеуі де гоеметриялық фигура |
Бағалау:
Үйге тапсырма №4 91 -бет