Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Мақсаты: желілік қауымдастықтың көмегімен мектеп аясында оқыту тәжірибесімен алмасудың тікелей тетігін қамтамасыз ету.
Қауымдастық аты: «Ғибрат»
Қауымдастық мүшелері: Басшылық етуші топ мүшелері- мектеп әкімшілігі мен 1-деңгей мұғалімдері, үйлестіруші топ мүшелері- 2-деңгей мұғалімдері мен психолог, дамытушы топ-3-деңгей мұғалімдері мен ынталы мұғалімдер
№ | Кіммен? Қатысушылар | Қандай мақсатта? -Сұрақ бойынша | Әдіс-тәсілдері | Байланыс түрі | Нәтижесі | Мерзімі -уақыты | Мониторинг |
1 | Басшылық етуші топ,үйлестіруші топ,дамытушы топ
| Желіні дамыту,мектепішілік,мектеп аралық желілер арасындағы жағдайларды жақсарту | Желіні кеңейту | Дөңгелек үстел | Өзара сенімділік пен сыйластық қарым-қатынас орнайды | Оқу жылы барысында және әрі қарай жалғастыру
| Желіні жақсарту жөніндегі жоспар |
2 | Басшылық етуші топ | Орындалатын жұмыстарды бағыттау | Ынталандырушы семинар
| әңгіме | 1- апта | Желі ішіндегі жұмыстар нақтыланды | |
3 | Үйлестіруші топ | бірлесіп өткізілетін іс-шараларға қатысты шешім қабылдау | Коучинг-сессия | Коучинг сессия арқылы коучтер мұғалімдерге өздерінің оқыту тәжірибесін жақсартуға көмектеседі | Коучинг арқылы тәжірибе алмасты | ||
4 | Үйлестіруші топ | Коучингтер арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету | Ой бөлісу,ашық сұрақтар беру | Коучинг-сессия | 7 модуль туралы түсінік қалыптасады | 3-апта | Бірлескен зерттеу арқылы модульдерді тиімді пайдалануға назар аударылды |
5 | Үйлестіруші топ | Тәлімгерлік үдеріс арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету. | Бірлесіп оқу | сабақ | 7 модульді ықпалдастыра отырып сабақ өткізілді | Сабақ құрылымы талданды | |
6 | Дамытушы топ | Оқу бағдарламаларын әзірлеу, тізбектелген сабақтарды жоспарлау | Зерттеу жұмысы | семинар | Оқу бағдарламалары әзірленеді
| 1- апта | Бағдарлама бағыты айқындалды |
7 | Мектеп ішілік басқа топтармен қауымдастық желісін құру | мектеп тәжірибесін жетілдіру | отырыс | Ынтымақтаса жұмыс істеу дағдысы қалыптасады
| 2-апта | Желілер арасында байланыс орнатылды | |
8 | Дамытушы топ | тізбектелген сабақтарды жоспарлау бойынша жұмысқа бастамашылдық таныту және оған жетекшілік ету
| Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлар жасауды үйренеді | үнемі | Мерзімдік жоспарлар жасау | ||
9 | Дамытушы топ | Lesson study арқылы сабақтар өткізу | Сабақты зерттеу | Сабақты зерттеп,келесі сабақтың жоспары жасалды | 2,3 апта | Тұтастай 1 топтың жұмысына баға беру | |
10 | Басшылық етуші топ | мектеп тәжірибесін жетілдіру мақсатында мектепте және желілік қоғамдастықта жаңа тәжірибені дайындап, енгізу және бағалау | семинар | үнемі | Мектептегі деңгейлік курс тыңдаушыларының жұмыстарына баға беру |