Бейінді оқытуда «Практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы
Курстың мақсаты:
Тіл білімінің салаларын жүйелі меңгере отырып, оны практикада қолдана білетін коммуникативті біліктілігі дамыған тұлға даярлауға мүмкіндік туғызу
Курстың міндеттері:
- оқушының лингвистикалық дүниетанымын жетілдіру;
- таңдаған бағыты бойынша өз даму деңгейіне шығуына қолайлы жағдай туғызу;
- базалық білімді түрлі жағдайда жан-жақты қолдануға мүмкіндік жасау;
- теориялық білімді шығармашылық- жобалаушылық әрекетпен ұштастыра білуге дағдыландыру.
Болжам:
Егер ана тілінің қызметін жүйелі меңгеріп, сөздердің орнын, қызметін білсе, онда
Күтілетін нәтиже:
- әлеуметтік ортада білімді өздігінен табуы, жаңа танымдық-практикалық міндеттерді осы білім арқылы шеше білетін;
- түрлі жағдаяттардың барлық түрлерінен, оның ішінде эвристикалық, ізденушілік әдістерге негізделген шығармашылық әрекеттерді шешуге, өмірлік қажеттіліктерін қанағаттандыру мәселесіне байланысты сұрақтардың жауабын табуға мүмкіндік алады.
Пререквизит:
Курсты жеткілікті дәрежеде игеру үшін оқушыларда тіл білімінің тараулары бойынша толық теориялық мағлұмат болу қажет.
Постреквизит:
« Практикалық қазақ тілі» курсы арқылы тіл білімінің салаларын практикалық тұрғыдан сатылай талдайды, пәнішілік / әдебиет, тарих, музыка, бейнелеу өнері/ байланыс арқылы бекітеді.
Оқушыда қалыптасатын негізгі құзыреттіліктер
- Ақпараттық құзыреттілік
І | ІІ | ІІІ |
- Коммуникативтік құзыреттілік
І | ІІ | ІІІ |
- Проблеманы шеше білу құзыреттілігі
І | ІІ | ІІІ |
Курс бойынша тапсырмаларды орындау және өткізу тәртібі
Жұмыс түрі | мақсаты | Ұсынылған әдебиеттер тізімі | Орындалу ұзақтығы | Балдық көрсеткіші | Тексеру формасы |
Дәріс сабақ | Теориялық мағлұматтарды еске түсіру | Негізгі әдебиеттер | Оқу жоспарына сәйкес | 5 | |
Практикалық жұмыс | ОӨЖ тіл білімінің салалары бойынша талдау жұмыстары жүргізу | Қосымша әдебиеттер | Сабақ кестесіне сәйкес | 10 | Ағымдағы бақылау |
Ауызша жұмыс | МОӨЖ жоспарына сәйкес жұмыстар жасау | Қосымша әдебиеттер | Сабақ кестесіне сай оқу кезеңінде | 15 | Аралық бақылау |
Жазбаша жұмыс | МОӨЖ жоспарына сәйкес бақылау, өздік, шығармашылық жұмыстар жасау | Қосымша әдебиеттер, тест жинақтары | Оқу кестесіне сәйкес | 20 | Қорытынды бақылау |
Білімді бағалау саясаты
Оқушылардың курс бойынша оқу жетістіктері пайыздық көрсеткіші арқылы бағаланып, оның деңгейлері төмендегідей анықталады:
Бағаның әріптік эквиваленті | Бағаның сандық эквиваленті | Пайыздық көрсеткіш | Дәстүрлі бағалау жүйесі | Өлшемдері |
А | 4 | 95-100 | өте жақсы | Оқушы бағдарламалық материалдарын терең және берік меңгереді, сауатты жұмыс істеп және логикалық негізде жүйелі білімін көрсете алады. Түрлендірілген тапсырмаларды орындайды. Қосымша дерек көздерін қолдана отырып, жан-жақты білім көрсетеді, шешімдерін дұрыс негіздей алады, практикалық әрекеттің түрлі әдіс-тәсілдерін меңгерген, іскерлігі жоғары, өздік жұмыстарды қатесіз орындаған. |
А- | 3.67 | 90-94 | ||
В+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы | Оқушы бағдарламалардағы материалды жетік біледі, барлық элементтерін сауатты түрде меңгерген, дегенмен, жауабында ауытқулар кездеседі, теориялық білімді дұрыс қолданады, практикалық әрекетте қажетті білім, білік, дағдыларды меңгергендігін көрсете алады. |
В | 3 | 80-84 | ||
В- | 2.67 | 75-79 | ||
С+ | 2.33 | 70-74 | Қанағатта-нарлық | Оқушы тек негізгі материалды меңгеріп, жекелеген детальдарын меңгермеген, нақтылық көрінбейді, практикалық тапсырмаларды орындауда қиындықтар кездеседі. |
С | 2 | 65-69 | ||
С- | 1.67 | 60-64 | ||
D+ | 1.33 | 55-59 | ||
D | 1 | 50-54 | ||
F | 0 | 0-49 | Қанағат-танарлықсыз | Оқушы бағдарламаның материалының көп бөлігін меңгермеген, елеулі қателіктер жіберген, практикалық тапсырмаларды қиналыспен орындайды. |
Оқушыны қорытынды бағалау
Межелік бақылау-40%
Қорытынды жоба -60%
Қ%=( М1+М2+М3)/3*0,4+ҚЖ*0,6
М1,М2,М3 – межелік бақылаулардың пайыздық көрсеткіші
ҚЖ-қорытынды жобаның пайыздық көрсеткіші
Сабақ жүйесі
- жеке жұмыс / МОӨЖ/ шығармашылық жұмыс
- тақырыптар ұсыну;
- тақырып таңдау, әдебиеттер тізімін жасау;
- тақырыптың мақсат, міндетін айқындау;
- жоспар құру, шығармашылық жұмыс жасау;
- қорғау.
- жұптық жұмыс / ОӨЖ/ практикалық жұмыстар
- тақырыптар әзірлеу;
- тақырыптың теориялық тірек сызбасын жасау;
- талдау жұмыстарын жүргізу;
- тестік дәлелдемелер.
- Топтық жұмыс / теориялық бөлім/
- тақырыпты ұсыну;
- негізгі әдебиеттермен танысу;
- тірек сызбалар жасау.
Рефлексия / оқушының өз әрекетіне талдау жасауы/
- мұғалім ұсынған ақпаратты меңгердім;
- өз әрекетімде ақпараттан дәлелдер келтіре білдім;
- теориялық білімімді практикада көрсете алдым;
- тірек сызба жасауда ақпаратты жүйелеу тәсілін меңгердім;
- белгісіз екі ұштылық жағдайда шешім қабылдап, қорытынды жасай алдым;
- сұрақтарға сәйкес жауаптарды таба білдім.