Құстар класы
(слайд 6)
Сыныбы : 7
Пәні : Биология
Мерзімі :
Сабақтың тақырыбы : Құстар класы
Сабақтың мақсаты : Оқушыларға құстар класын естеріне түсіре отырып ,
Құстар класының типіне мағлұматтар беру.Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып, жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетіл-діріп, шығармашылық ізденісін дамыту
Негізгі идеялар : Ынымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану, оқыту үшін бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны пайдалану
Күтілетін нәтиже : 1. Ойларын жетік жеткізе біледі ;
2 .Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды ;
- Түйінді ой қорытынды жасайды ;
(слайд 7)
І . Кіріспе бөлім
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын пысықтау : «Миға шабуыл» Сұрақтар беру
ІІ. Тұсау кесер
Құстар туралы суреттер көрсету, Құстар туралы не білеміз ?
(Құстар туралы білетіндерін ортаға салып топта ақылдасып , тапсырманы орындайды)
Сандар сөйлейді
«Кім жылдам » ойыны//////////////////////////////////
1 – жауабы – карлығаш
2- жауабы – көкек
3- жауабы – қараторғай
4- жауабы – суықторғай
5- жауабы – қаз
6- жауабы – бұлбұл
7- жауабы- қаршыға
ІІІ. Негізгі бөлім
Топтық тапсырма////////////////////////////////////
Сергіту сәті
Бейнелі сұрақ
Қорытынды бөлім Тест тапсырмаларын шешу
Үйге тапсырма :
Бағалау
Рефлексия/////////////////////
Пікір алмасу
Мұғалімнің аты жөні:________________________
Аудан (қала), мектеп_________________________
Жаңашылдығы Жалпы пікіріңіз Ұсынысыңыз
№ | Мұғалім іс- әрекеті | Оқушы іс — әрекеті | Ресурс | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І . Кіріспе бөлім Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Бүгін балалар көңіл күйіміз қандай?
Топқа бөлу
Түрлі – түсті фигуралар тарату
Үй тапсырмасын пысықтау : «Миға шабуыл» Сұрақтар беру 1. Жорғалаушыларды зерттейтін ғылым саласы? 2. Жыланның түр саны ? 3. Қосмекенділердің түр саны ? 4. Қызыл кітапқа тіркелген қосмекенділер? 5. Жорғалаушылар неше отрядқа бөлінеді?
| Оқушылар өздері смайлктер арқылы көңіл- күйлерін білдіреді
Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді. | Смайлктер
Фигуралар
АКТ, суреттер | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. Тұсау кесер
Жаңа сабақ Құстар туралы суреттер көрсету
|
Оқушылар жаңа сабақ бойынша көрсетілген суреттерге қарап өз ойларын білдіреді
Құстар туралы білетіндерін ортаға салып топта ақылдасып , тапсырманы орындайды
Оқушылар ойлана отырып жауап береді |
АКТ, суреттер
Суреттер, АКТ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ. Негізгі бөлім
Сергіту сәті
Бейнелі сұрақ
|
Оқушылар топта біргелесіп берілген тапсырманы орындайды
Видеороликте көрсетілген құсты бейнелеу
Жасырынған құсты табу
| АКТ, Суреттер Муляж Видеоролик
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бөлім
Тест тапсырмаларын шешу Үйге тапсырма : Қазақстанның қызыл кітабына тіркелген құстар туралы реферат дайындау, интернеттен мәліметтер жинау Бағалау
Рефлексия
| Бүгінгі сабақтан алған білімдерін тексереді .
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алады
Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Сабақтан алған әсерлерін жазу
| Тест
Күнделік Журнал
Бағалау парақшалары
стикерлер |