Құстар класы

 

(слайд 6)

Сыныбы :   7                                                                  

Пәні :  Биология

Мерзімі :       

Сабақтың тақырыбы :   Құстар класы

Сабақтың мақсаты :  Оқушыларға құстар класын естеріне түсіре отырып ,

Құстар класының типіне мағлұматтар беру.Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып, жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетіл-діріп,  шығармашылық ізденісін дамыту

Негізгі идеялар : Ынымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану, оқыту үшін бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны пайдалану

Күтілетін нәтиже : 1. Ойларын жетік жеткізе біледі ;

2 .Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды ;

  1. Түйінді ой қорытынды жасайды ;

(слайд 7)

І . Кіріспе бөлім

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

                Топқа бөлу

               Үй тапсырмасын пысықтау : «Миға шабуыл»  Сұрақтар беру

ІІ. Тұсау кесер

Құстар туралы суреттер көрсету, Құстар туралы не білеміз ?

(Құстар туралы білетіндерін ортаға салып топта ақылдасып , тапсырманы орындайды)

               Сандар сөйлейді

                «Кім жылдам » ойыны//////////////////////////////////

1 – жауабы – карлығаш

2- жауабы – көкек

3-  жауабы – қараторғай

4- жауабы – суықторғай

5- жауабы – қаз

6- жауабы – бұлбұл

7- жауабы- қаршыға

ІІІ. Негізгі бөлім

Топтық тапсырма////////////////////////////////////

Сергіту сәті

Бейнелі сұрақ

Қорытынды бөлім  Тест тапсырмаларын шешу

Үйге тапсырма :

Бағалау

Рефлексия/////////////////////

 

Пікір алмасу

Мұғалімнің аты жөні:________________________

Аудан (қала), мектеп_________________________

Жаңашылдығы    Жалпы пікіріңіз          Ұсынысыңыз

 

 

Мұғалім  іс- әрекетіОқушы іс — әрекетіРесурс
І . Кіріспе бөлім

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Бүгін балалар көңіл күйіміз қандай?

 

 

 

Топқа бөлу

 

Түрлі – түсті фигуралар тарату

 

 

 
 

Үй тапсырмасын пысықтау :

«Миға шабуыл»

Сұрақтар беру

1.     Жорғалаушыларды зерттейтін ғылым саласы?

2.     Жыланның түр саны ?

3.     Қосмекенділердің түр саны ?

4.     Қызыл кітапқа тіркелген қосмекенділер?

5.     Жорғалаушылар неше отрядқа бөлінеді?

 

 

 

 

Оқушылар өздері смайлктер арқылы көңіл- күйлерін білдіреді

 

 

 

 

 

 
Өздеріне берілген фигуралар арқылы өз топтарына жайғасады

 

 

 

Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді.

 

Смайлктер

 

 

 

 

 

 

 

 

Фигуралар

 

 

 

 

 

АКТ, суреттер

ІІ. Тұсау кесер

 

Жаңа сабақ

Құстар туралы суреттер көрсету

 

Топтық жұмыс

 

 

Құстар туралы не білеміз ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 
«Кім жылдам» ойыны

 

 

 

 

Оқушылар жаңа сабақ бойынша көрсетілген суреттерге қарап өз ойларын  білдіреді

 

 

Құстар туралы білетіндерін ортаға салып

топта ақылдасып , тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар ойлана отырып жауап береді

 

 

АКТ, суреттер

 

 

 

 

 

Суреттер, АКТ

ІІІ. Негізгі бөлім

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

Бейнелі сұрақ

 

 

 

 

Оқушылар топта біргелесіп берілген тапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Видеороликте көрсетілген құсты бейнелеу

 

 

 

 

 

Жасырынған құсты табу

 

 

 

 

 

 

АКТ, Суреттер

Муляж

Видеоролик

 

 

Қорытынды бөлім

 

Тест тапсырмаларын шешу

Үйге тапсырма :

Қазақстанның қызыл

кітабына тіркелген құстар

туралы реферат дайындау, интернеттен мәліметтер жинау

Бағалау

 

 

Рефлексия

 

 

 

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін тексереді .

 

Берілген тапсырманы күнделікке жазып алады

 

 

Бағалау парақшалары арқылы  бағалау

 

Сабақтан алған әсерлерін жазу

 

 

Тест

 

 

Күнделік

Журнал

 

Бағалау парақшалары

 

 

стикерлер