Әдебиеттік оқу 2 сынып. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары
Аты -жөні тегі :Молгождарова Гүлнар Мұқанқызы- Жұмыс орны СҚО Жамбыл ауданы Благовещенка орта мектебі
- Қызметі: Бастауыш сынып мұғалім
- Педагогикалық өтілі: 20 жыл
- Өткізетін пәні : Бастауыш сынып
- Солтүстік Қазақстан облысы.
Жамбыл ауданы.Благовещенка№2 орта мектебі.
Әдебиеттік оқу 2 сынып. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары.
№ | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы,мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау | Негізгі дереккөздер, құрал- жабдықтар. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
4 | Тақырыбы:” Тәтті тоқаш”(А.Лопатина) “Өсем мен” (А.Барто) “Адал бала “(Ертегі)” Қарлығаш пен торғай” (Мысал) Мақсаты: Ертегінің негізгі мазмұнын түсінуі тиіс, идеясын ашады. Өмірмен байланыстыра білуі тиіс, шығармашы лық, дарындылық қабілеттерін ашады, шыңдайды. | Мәтіннің мағынасын аша алады. Берілген сөздерден мәтін құрайды. Ертегінің және өлеңнің идеясын тауып, өмірдегі жақсылық пен жамандық шыншылдық пен қиянат сияқты іс-әрекеттерді ажыратады. Сұрақтарға нақты жауап береді. «Еңбек түбі- береке» адал еңбекті сыйлай, құрметтей біледі.Жұмбақтарды шеше алады, мақал-мәтелдердің тәрбиелік идеясын аша алады. Критерийлерге сүйеніп, өзін , жұбын, тобын бағалай алады. Мәтіннің идеясын аша алады. | 1.Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер: Диалогтық оқыту әдістері. (Сұрақ-жауап, рөлге бөліп оқу) 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Кластер құру) 3. Оқытуда ақпараттық-коммуникация лық технологияларды пайдалану.(Слайдтар көрсету) 3.Ынталандыру әдістері. 4.Оқытуда ақпаратты- коммуникациялық технология (Слайд арқылы жасырын сұрақтарға жауап полиглот) 5.Оқытуды басқару,көшбасшылық 6.Талантты және дарынды балаларды оқыту (Блум таксономиясы бойынша деңгейлік тапсырмалар) 7.Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Деңгейлік тапсырмалар,талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген дамытушы тапсырмалар, топтық тапсырмалар. Оқытудың қиындықтарын анықтау. | Бағалау критерийлері бойынша: 1.Берілген сөз тіркестерінен мәтін құрастыруы; 2.Тақырыпты сипаттап айта алуы; 3.Ақпараттарды қабылдауы және талқылап, тапсырмаларды орындауда қолдана алуы; 2жұлдыз, 1 тілек. Өзін-өзі , өзара , топтық бағалау.Бір-біріне өзара көмек ақпарат беру.
| Қосымша мәліметтер, оқулық, сандық ақппарат , тірек сызбалар, мультфильмнен көрініс, плакаттар, маркер, интербелсенді тақта, флипчарт , мақал-мәтел жинақтары, бағдаршам, суреттер, үлестірмелі бағалау парақтары. | |
1 | 1 | «Тәтті тоқаш». Мақсаты: «Жер-Ана» туралы мағлұмат алу, ертегінің идеясын ашады, ажырата білуі керек. | Өз ойларын жүйелі айтып, дәлелдей алады, сөз тіркестерінен мәтін құрастыра алады, ертегі желісімен көрініс көрсете білді,мультфильм үзінділерінің кейіпкерлерін айта алды. | Оқытуда ақпараттық-коммуникативті технология, (Бейнеролик, таныстырылым көрсету) диолог құру,интербелсенді тақтада, “Нан” сөзіне кластер. Түрткі сұрақтар, зерттеушілік әңгіме. | Деңгейлік тапсырмалар, талантты және дарынды оқушыларға арналған дамытушы тапсырмалар, Минутқа оқу, логикалық тапсырмалар. (Өзгені бағалау арқылы өзінде жоқты табу, өзгенің жетістігі арқылы кемшілігін табу, түзету) | Өзін – өзі бағалау.Өзара жұптық бағалау. Топтық бағалау. 2 жұлдыз, 1 тілек. | Оқулық. Интербелсенді тақта.Үлестірмелер, бағалау парақтары, плакат , маркер.Флипчарт, слаидтар. |
2 | 1 | «Өсем мен». Мақсаты:Өлеңнің мазмұнын меңгереді, білім мен тәрбиені ұштастырады, өзіндік жұмыс арқылы талдауы тиіс. т | Өлеңнің негізгі тәрбиелік мәнін аша біледі, тәрбиелік маңызын ажырата алады, өз ойларын еркін жеткізе біледі. Өлеңнің негізгі ойын түсіндіре алады. | Жаңа әдіс тәсілдерді сыни тұрғыдан ойлау (Миға шабуыл, ой қозғау) Диалогтық оқыту (пікірталас) , жеке, топтық зерттеушілік жұмыс.Топтық жұмыс.Оқытуда ақпараттық коммуникативті технология. (Мульфильмнен үзінді, сергіту сәті, сюжетті суреттер) Көшбасшылық, болжау, түртіп алу. | “Жақын даму аймағы” деңгейлік тапсырмалар, мәнерлеп оқу, түсініп оқу. ( Баллдық жүйе арқылы кесте толтыру, ұсыныстар жазу) | Оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау.Топтық бағалау, “Білім ағашына” стикерлерге, 2 жұлдыз 1 тілек, ой- пікірін жазу. | Оқулық, плакаттар, суреттер, маркерлер, үйлестірмелі қағаздар, бағалау парақшалары, мақал-мәтелдер, дидактикалық материалдар, стикерлер. |
3 | 1 | «Адал бала» Мақсаты:Адал болуға, өз еңбегіңмен нан таба білуге үйренуі керек.Адал, шыншыл, еңбекқор болу үшін, бізге не қажет? | Мәтінді оқиды, түсіндіріп, топта талдай алады, рөлдерге бөледі және өз ойларымен көрініс көрсете алады.Сұрақтарға нақты жауап береді, мәтін бойынша топ ішінде бір- біріне сұрақ қоя алады. | Жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, (Алты қалпақ бойынша рефлексия жасау) диалогтық оқыту. Топтық жұмыс кластер құру, постер жасау, коллаж жасау, деңгейлік сұрақтар , Венн диаграммасы.Таланттты және дарынды балалар ертегі бойынша көрініс қою. | Деңгейлік тапсырмалар. Оқытудың қиындықтарын анықтау,жеке және топтық жұмыста, белсенділіктерін аңықтау. Жетістік критерийлері бойынша бағалау.(Жоғары, орташа, төмен) ұпай арқылы анықтау. | Топтық бағалау, рефлексия, ынталандыру арқылы бағалау, бағдаршам арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау. | Интербелсенді тақта, флипчарт, қосымша деректер, рефлексиялық парақтар, маркерлер , түрлі –түсті қағаздар, мультфильм көріністері. |
4 | 1 | «Қарлығаш пен торғай». Мақсаты:Ертегіні өмірмен байланыстыра білуі тиіc. Сабырлыққа, төзімділікке, шыдамдылыққа, еңбекқорлыққа үйренуі керек. | Қарлығаш пен торғайдың мінезін, іс –әрекетін салыстыра алады, ертегінің негізгі идеясын түсінеді, жағымды — жағымсыз жақтарын бөліп жаза алады.Өмірмен байланыстыра біледі.Өз ойларын жүйелі, ашық айта алады. | Жаңа тәсілдер: сыни тұрғыдан ойлау, (Сөз тіркесі арқылы мәтін құру) диалогтық оқыту,топтық, жеке жұмыс, деңгейлік сұрақтар, ақпараттық комунникативті технологиялар, ертегіден көрініс. | Оқытудың қиындықтарын анықтау, қабілеттері әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар, дарындылықты анықтау жұмыстары. Топтық жұмыс: кластер коллаж жасау. Смайлик арқылы сабақтан алған әсерін жазады, суретін салады. | Жеке бағалау, топта бағалау, бір-біріне пікір айту. Оқу үдерісіне нұсқау, кеңес беруге. Смайлик. | Дидактикалық материалдар, энциклопедия, суреттер, маркер, плакат, түрлі-түсті қағаздар, интербелсенді тақта, ноутбук , ресурстар |
СҚО Жамбыл ауданы, Благовещенка орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Молгождарова Гүлнар Мұқанқызы
2-сынып Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Тәтті тоқаш
Мақсаты: 1.Оқушыларға қасиетті ас «нан»туралы ұғым беру.2.Сөйлеу тілі,ой тереңдігін дамыту.3.Оқушыларға «Тіршілік көзі –нан» маңыздылығын түсіндіріп,өмірге,еңбекке деген құштарлығын оятып,қоршаған ортаға жақсылық жасай білуге,адал еңбекті бағалай білуге деген сезімдерін ояту
Күтілетін нәтиже:Мәтіннің негізгі ойын аша алады.Өз ойларын жүйелі жеткізе алады.Берілген сөз тіркесінен мәтін құрай алады.Ертегінің мазмұнын көркем тіл ,оймен жеткізе біледі.
Әдіс-тәсілдер:СТО, АКТ, диалогтік оқыту топтық жұмыс, түсіндіру, бағалау, әңгімелеу
Дереккөздер:Слайд, интербелсенді тақта, маркер, плакат, суреттер, үнтаспа, түрлі-түсті қағаз, смайликтер, стикерлер, рефлексия
Сабақтың өту барысы
| Оқушының іс-әрекеті | Мұғалімнің іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Ойын «Бояулар сыры»
Ой қозғау Шығармашылық жұмыс
Жаңа сабақ: Тәтті тоқаш Мәтінмен жұмыс
Диалог құру
Бағалау
Сабақты қорытындылау
Үй жұмысы | 1слайд
Интербелсенді тақта сюжетті музыкалық әуен «Табиғат-Ана»
Күлімдеп күн бүгін Қарады маған да Күлімдеп күн бүгін Қарады саған да , Шуағын төгіп нұр. Күн нұрындай көңілім Даладай кең пейіл Жүрегім толы мейірім Бәріне ортақ шуағым.
Маған жасыл түс кең даламды елестеді… Сары түс күн нұры..
1топ Тіктөртбұрыш (көк) 2топ Үшбұрыш ( сары) 3топ Дөңгелек (жасыл)
2 слайд Тапсырма:Тірек сөздер арқылы ертегі құру Табиғат-Анасу,ағаш,ауа,күн жақсылық,мейірімділік жасау,Табиғат-Ананың көркеюі… Қай топтың құрастырған мәтінінің мазмұны сәйсек
3слайд Кластер жасау
1топ Күн-Ана 2топ Су-Ана 3топ ЖерАна
Мәтінді оқу
1 топ «Нан»сөзіне кластер құру.
2 топ «Нан-еңбек» постер жасау
3 топ «Тәтті тоқаш»коллаж жасау»(топтар жұмыстарын қорғайды)
Мәтін мазмұнына сай топтар бір-біріне сұрақтар қою Жер- ана адам үшін не өсірді? Қыз өз қателігін қалай түсінді? Қалай ойлайсың табиғат адамның алғысын ести ме?
Топтық бағалау
3 слайд Тапсырма Егістік даласына барсам…
Бидайдың көзқарасымен
Мен бидаймын.Маған топырақ құнарын,су нәрін,күн жарығын,жылуын, ауа тазалығын сыйлады.Адамдар да мен үшін аянбай еңбек етті.Сіздерге алғысым шексіз.Осындай достарым болғанына ризамын.Менің де сіздерге берер байлығым мол.
Әкімнің көзқарасымен
Биыл астық мол болады.Қамба астыққа толып,халқым қуантын болды.Нан байлық,өмір емес пе!
Өзімнің көзқарасыммен…
Диханшының көзқарасымен
Құстардың көзқарасымен…
Мәтінге сәйкес мақал-мәтел өлең құрастыру
|
Оқушыларды шеңберге жинап,көңілді би билету
Оқушыларға түрлі-түсті геометриялық фигуралар тарату(жылы түсті бояулар арқылы елестету ойыны
-Жасыл түс саған қандай әсер береді?
Оқушыларды түрлі-түсті фигуралар арқылы үш топқа бөлу
Интербелсенді тақтаға назар аударту
Табиғат-Ана ертегісі толық нұсқасы салыстырмалы түрінде оқылады.
Кіріспе әңгіме:
Адам -табиғаттың баласы Табиғат- адамзаттың анасы
Мәтінді оқыту.Мазмұнын ашу
Сұрақ-жауап
Бағалау парақшаларын ұсыну Өзара бағалау. Екі жұлдыз, бір тілек. Қалай ойлайсың?
Ойды жалғастыр
|