Жеңіл өнеркәсіп және ұлттық қолөнер
Сабақтың тақырыбы: Жеңіл өнеркәсіп және ұлттық қолөнер
Сабақтың мақсаты:
1.Қазақтың ұлттық өнерінің түрлерімен таныстыру, бұл өнердің қазақ халқы өміріндегі рөлін көрсету, қазіргі даму деңгейін анықтау.
- Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, сонымен қатар, Отанға деген сүйіспеншілікті, салт-дәстүрді құрметтеу, өз білімін өмірде пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.
- оқушыларды атакәсібімізді қастерлеуге, құрметтеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ұлттық өнер бұйымдары: ұлттық киімдер, ағаштан жасалған бұйымдар, зергерлік бұйымдар т.б., слайдтар, Қазақстанның физикалық картасы
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: СТО стратегиясы, тірек схемалары, пікірталас, бизнес идея
Сабақ барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларға сабақтың мақсатын таныстырып, бағалау парағын тарату.
- Үй тапсытмасын тексеру. – қызығушылықты ояту
Слайдтағы төрт түлікке байланысты топқа бөлінеді.
Жоспар
1Мал шаруашылығының бір түріне сипаттама (электронды оқулық материалдары)
2.Жарнама
3.Бизнес идея
4.Анықтама
Мысалы:
Жарнама. Түйеден алынатын өнімдер
Түйе шыны керек көп баптауды қажет етпейтін түлік. Шөп те талғамайды, шөлге де шыдамды. Сойсаң етке де қарық қылады. Жүні, шудасы өз алдына. Австралияда түйе өсіру кеңінен өрістелген. Інгендерді сауып, сүтін консервілейді, Түркменстанда түйе сүтінен айран ұйытады, майын алады, құрты да дәмді көрінеді.Югославияда түйе майынан тері ауруларына жазатын дәрі және лосьондар, шампуньдер жасалады.
Бизнес идея
Түйенің пайдасы
Дұрыс бағып-күтіп, азықтандырса күніне 4-5 сауып, 10-15 литрге дейін сүт алуға болады. Бұрынғы кездегідей оны шұбатқа айналдырып, литрін 600 теңгеден сатса, бір інгеннің өзі күнінен кем дегенде 6 мың, айына 180 мың, жылына 2 миллион 160 мың теңге табыс түсіреді. Олай болса түйе өсіруді неге дамытпасқа?
Анықтама
Қазақтың ақ бас тұқымды сиыры 1930 жылдан 1950 жылға дейінгі аралықта қазақ және қалмақ сиырларын Оңтүстік Америкадан және Ұлыбританиядан әкелінген герофорд бұқалармен шағылыстыру нәтижесінде өмірге келді. Ресми түрде дербес тұқым мәртебесі 1950 жылы берілді.
География тілінде сөйлейік (ұғымдарға анықтама беру)
Интенсивті даму-
Экстенсивті даму-
Селекция-
АӨК-
3.Жаңа сабақ- мағынаны тану
Жеңіл өнеркәсіп және ұлттық қолөнер
Электронды оқулық материалдарымен оқушыар өздері танысады.
Мұғалімнің сөзі
Жеңіл өнеркәсіп саласы | Негізгі орталықтары | Шешуші әсер ететін факторлар |
Тоқыма | Алматы | тұтынушыға |
Мақта, мата | Оңтүстік Қазақстан | Шикізатқа және тұтынушыға |
Былғары | Семей, Алматы, Тараз | шикізатқа |
Тері өңдеу | Өтеген батыр, петропавл, Рудный | Шикізатқа және тұтынушыға |
Жүн | Тараз, Семей | Шикізатқа және тұтынушыға |
Аяқ киім | Қостанай, Алматы, Тараз, Ақтау | тұтынушыға |
жібек | Алматы, Өскемен | Шикізатқа және тұтынушыға |
тігін | Шымкент | тұтынушыға |
«Қолөнер-ғасырлар бойы дамып, жетіліп,уақыт сынынан сүрінбей өтіп, қаланып келе жатқан халық шаруашылығының сарқылмас қайнар көзі. Халқымыз қолөнері етеден бәрімізге мәлім.Оған былғары илеу, темір өңдеу, ағаш ою, сүйекпен мүйізді ұқсату, жүн өңдеу, ісмерлік, зергерлік әсіресе үй жиһаздарын, ыдыс- аяқты, саз аспаптарын, қару-жарақты безендіру жоғары деңгейде дамыған.»
- Ойтолғаныс.Қолөнер-мол өнер. 4 топқа тапсырма беріледі.
1-топқа «Ұлттық киімдер»
2-топқа «Ағаштан жасалған бұйымдар»
3-топқа «Зергерлік бұйымдар»
4-топқа «Үй тұрмыстық бұйымдар»
- Қорытынды
«Жеңіл өнеркәсіп дамуының бәсекелестікке қабілеттілігі» пікірталас (3 дәлел келтіру)
6.Бағалау Оушылар бағалау парағына бірін-бірі бағалайды.
- Үйге тапсырма «Егер мен жеңіл өнеркәсіп маманы болсам» және «Егер мен қолөнерші босам» деген тақырыптарда эссе жазу
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні | Қызығушылықты ояту | Слайдпен жұмыс | Тақырыпты түсіндіре білу | География тілінде сөйлейміз | Жаңа ұғым-жаңа ой | Қорытынды |