Оңтүстік Америка материгі туралы жалпы білім
Тарау: Оңтүстік Америка
Мақсаттары: 1. Оңтүстік Америка материгі туралы жалпы білімдерін қалыптастыру
- Өз беттерімен білім алуды, өз-өздерін реттеу дағдыларын дамыту
- Бір-бірін тыңдай білуге, уақытты тиімді пайдалана білуге тәрбиелеу
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатындағы бағасы қоса, бағалау | Дарынды оқушылармен жұмыс | Білім көзі Көрнекілік. |
1 | § 37 Оңтүстік Американың физикалық-географиялық орны | Материктің географиялық «ең,ең» обьектілерін жатқа білу Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу Зерттеушілерін және олардың зерттеулерін айтып беру Мұхит ағысы мен материк табиғатын байланысына мысал келтіре алу,және ерекшелігін түсіндіру | Диалог | Ең, ең обьектілерін жатқа айтып береді. Материктін физикалық-географиялық орнын сипаттай алады Перуан суық ағысының материк жағалауына әсерін мысал келтіре отырып түсіндіре алады. | Өзін-өзі бағалау | Оқулық интернет материалдары | |
2 | § 38 Жер бедері мен пайдалы қазбалары | Материктің ең биік нүктесін,ойпаттарын,қыраттарын ,үстірттерін картадан атап көрсете алу Кездесетін пайдалы қазбаларын атап беру. Қалайы белдеуінің қай елде екенін атап,көрсете алу | Диалог Топтық | Картадан Аконкагуа тауын, Амазонка Ла-Плата Ориноко Гран-Чако Маморе Пантанал Гвиана Бразилия Патагонияны көрсете алады. Кездесетін пайдалы қазбаларын атайды. Қалайы белдеуінің Боливияда екендігін біледі, елді картадан көрсете алады.
| Топтық бағалау | Материк табиғаты жайлы қосымша білетіндерін айтып береді. | Оқулық интернет материалдары |
3 | § 39 Климаты | Материктің климатын қалыптастырушы факторлардың әсерін түсіндіре алу Материк аумағында қандай климаттық белдеулер таралғандығын білу және басты белгілерін анықтай алу | Зерттеушілік әңгіме кумулят. әңгіме | Материк климатына әсер ететін факторларды(географиялық орын, жер бедері, ауа массаларын) атай алады. Материк аумағында қандай климаттық белдеулер таралғандығын білеу және басты белгілерін айта алады. | Топтық бағалау | Материк климатына әсер ететін факторлардың:географиялық орын, жер бедері, ауа массаларының қалай әсер ететіндігін ашып айта алады. | Оқулық интернет материалдары |
4 | § 40 Ішкі сулары | Басты өзендері мен көлдерін,сарқырамаларын атап, көрсету,қандай алаптарға жататындығын айтып беру Олардың өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру
| Диалог Топтық | Басты ішкі суларын атап,көрсете алады. Амазонка өзеніне тән ерекшеліктерді түсіндіре алады. | Топтық бағалау | Оқулық интернет материалдары | |
5 | § 41-42 Табиғат зоналары | Материктің тіршілік дүниесінің солтүстік материктерден неліктен айырмашылық жасайтындығын түсіндіре алу Басты ұғымдарды («Сельвас»,»кампос»,»льянос»,»пампа», ) жатқа білу. Биіктік белдеудің географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелді екендігін дәлелдеу | Диалог
Топтық
| Материктің тіршілік дүниесінің солтүстік материктерден неліктен айырмашылық жасайтындығын түсіндіреді Басты ұғымдардың анықтамасын біледі. («Сельвас»,»кампос»,»льянос»,»пампа», ) Биіктік белдеудің географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелділігін Анд тауының мысалында айта алады. | Топтық бағалау | Оқулық интернет материалдары | |
6 | § 43 Оңтүстік Американың халқы және саяси картасы Анд елдері және Шығыстағы жазық елдері | Материк халқының нәсілдік, ұлттық құрамын білу, олардың қалай қалыптасқанын түсіндіру Елдерін қандай аймақтарға топтастырылатынын білу,оларды картадан табу,көлемі жағынан ондыққа кіретін ірі елдерін көрсете алу(Бразилия,Аргентина) | СТО Топтық | материкте қандай негізгі халықтар тұратындығын біледі. Елдерді топталуы бойынша көрсете алады.Ірі елдерді атап,көрсете алады. | Топтық бағалау | Халқы туралы қосымша айтады. | Оқулық интернет материалдары |