Қазақстанның биік таулы аумағы
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның биік таулы аумағы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға биік таулардың ерекшеліктері және түзілуі жайлы білімдерін жетік меңгерту.
Сабақтың міндеттері:
- Оқушыларға биік таулардың ерекшеліктері және түзілуі жайлы білімдерін жетік меңгерту.
- Меңгерген білімдерін талқылай отырып,сыни көз қарас қалыптастыру.
- Бір-бірін тыңдау арқылы өзгенің пікірімен санасады.
Күтілетін нәтиже
1)Оқушылар абиік таулардың ерекшеліктері және түзілуі жайлы білімдерін жетік меңгереді.
2)Ережелерге тұжырым айтады.
3)Тиімді тәсілдепрді қолдануда сын айтады,ой салады,дамытады.
Дереккөздер: Қазақстанның физикалық географиясы 6 сынып авт:Бейсенов Ә Атамұра 2012
Сабақтың түрі:жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:Физикалық карта,венн диаграммасы.
Бағалау критерийлері:
А критерий (білу; талдау)
Оқушылар биік таулардың ерекшеліктері және түзілуі жайлы білімдерін жетік меңгереді.
В критерийі (жинақтау,бағалау)
Тауларға тұжырым айтады
С критерийі(жинақта,бағалау)
Тиімді тәсілдерді қолдануда сын айтады,ой салады,дамытады.
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Құралдар:интерактивті тақта,компьютер,маркер,электронды оқулық
Көрнекіліктер: слайд көрсетілімі, қима қағаздар.
Қызығушылығын ояту.
Оқушыларды шеңбердің бойына тұрғызып,әрбір оқушы келесі оқушыға тілек айтады.
Оқушыларды топқа бөлу:
Геометриялық фигуралар таратылады
Жетістік критерийді таныстырады.
Миға шабуыл сұрақтары:
1.Үй тапсырмасы:
1(Батыс сібір жазығы
2)Тұран ойпаты
3)Каспий маңы ойпаты
4)үстірт
5)Торғай үстірті
6)Орал алды(Жем)үстірті
7)Жалпы сырт
8)Бетпақ дала үстірті
9)Балқаш маңы жазығы
2.Үй-тапсырмасын қортындылау:
- Б.Ү.Ү. кестесі.
Білгенім | Үйренгенім | Үйренгім келеді |
|
3.білу
Жаңа сабақ:
Джиксо әдісі бойынша топтар жаңа сабақты меңгереді
Түсіну.
Географиялық орнын анықтайды
Қолдану.
Қазба байлықтарын анықтайды
Талдау.
Ерекшеліктеріне сипатама береді
Бағалау:Кері байланыста оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып білім қоржынына іледі
Үйге тапсырма:Қазақстанның биік таулы аумағы.