Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары.
Тақырыбы: Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары.
Мақсаты:
- Жаңа сабақ бойынша оқушының зерделігін арттыру.
- Жаңа ақпарат ала отырып, оқушының жан-жақтығын дамыту
- “Туған жердің қара тасын қадірлей білмеген адам, бөгде жердің алатынын да, бағалай білмес” шығармашылыұ жұмыс
Көрнекіліктер: Жарты шарлар картасы. Оңтүстік Американың физикалық және комплексті картасы. Кескін картасы. Оқулық
Сабақтың түрі: Аралас
Әдіс- тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлау. Жекелей, топтық және сарамандық жұмыстар.
Сабақтың жоспары
- Ұйымдастыру кезеңі. (2 мин.)
- Оқушылармен амандасу
- Кезекші есебі
Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау
- Зерделік бағында.
Ойлан, жұптас, ортаға сал.
Үй тапсырмасын тексеру .
- Зерделі жаттығулар блогы. Жеке жұмыс
“Геохронологиялық экспедиция” сөзөрім шешу
- Жер туралы ғылым.
- Жер қыртысының жасы туралы ғылым
- Жер қыртысының құртысының құрлысын, қозғалысын, дамуын зерттейтін ғылым.
- Ең ежелгі Эра
- Жер құртысының тұрақты бөлігі
- Жер құртысының қозғалғыш бөлігі
- Жердің иілген бөлігі
- Герцин тау түзілісі кезіңдегі тау.
- Герцин тау түзілісі кезіңдегі қыр…
- Каспийдің дүниежүзілік мұғиттан оқшауланғандығы
- Каспий солтүстікнің қазіргі жер бедері айқындалған дәуір
- Мезозойдың алғашқы дәуірі
- Зерттеу бағында қалыптасқан топ
- Эра-экспедиция (топтық жұмыс)
Оңтүстік Америка (үй тапсырмасы)
( Insert картаны қолдану)
- Жаңа сабақ “жер бедері мен пайдалы қазбалары”
- Жаңа сабақ бойынша мәтінмен жұмыс
- Жаңа сабақтың сызбасы. Кесте бойынша жер бедері, тек… құрлымы, геологиялық құрлымы, пайдалы қазбаларын анықталады.
- Жер бедерін сипаттау жоспарын пайдаланады.
- Жер бедеріне толық сипаттама беру.
- Пайдалы қазбаларын шартты белгілері арқылы анықтап, картамен жұмыс жасау.
- Оңтүстік Американың батыс бөлігі, шығыс бөлігін анықтау.(сипаттау)
IV.Жаттықтыру бағында
Пікірталас және сарамандық жұмыс
- Жер бедерін, пайдалы қазбаларды кескін картаға түсіру. Анд тауындағы биік шындар, биік нүктесі, үсірттер, ішкі жазықтар. Амазонка ойпаты, Ла-Плата, Ориноко жазықтары.
- Шартты белгілерді пайдаланып пайдалы қазбаларын кескін картаға түсіру
- Пікірталас: «егер сізде мол қаржы болса, қандай пайдалы қазбаны игеруге жұмсар едіңіз? »
Венн диограммасы:
Солтүстік Америка және Оңтүстік Американың жер бедерін, пайдалы қазбаларысалыстыру.
- ,,,,,,,,,,,,,,, (6 сұраққа жауап беру)
- жалпы жер көлемі
- халқының жалпы саны
- ең үлкен көл
- ең ұзын өзен
- ең ұзын тау жүйесі
- ең биік сарқырамасы
- V. Ой толғаныс
- бес жолды өлең
- Эссе – жоба.
«Табиғат байлығын қорғау, сақтау, көркейту»
- VI. Бағалау
Үйге тапсырума: §38
ҰБТ- мектеп бітірушінің білім
деңгейінің көрсеткішін анықтау
факторы.
Жауапты: география пәнінің мұғалімі Байкенова Г.М.
2009-2010 оқу жылы.
Оқушылардың білімін , білігін және дағдысын тексеру- оқыту үрдісінің ең маңызды бөлімінің маңызы. Білім ,білік дағдыны тексерудің басты мақсаты- оқушының үлгерімін үнемі қадағалау.
Жүйелі түрде тексерудің диагностикалық, білім беру және тәрбиелік маңызы өте зор .
Оқушылардың білім дәрежесі оны тексеру әдісімен де тығыз байланысты. Тексеру барысында бағдарлама талаптарында көрсетілген нәтижелер қаншалықты жеткізілгені анықталып , қорытынды нәтижесі дұрыс бағаланады.
Дидактикалық белгілеріне қарай білімді тексеру: күнделікті , алдын-ала, қорытындылау деп бөлінеді.
Әдістеме бойынша ауызша , жазбаша , эксперименттік деп аталады.
Алдын-ала тексерудің мақсаты- жеке материалды игеруге қажетті білім , білік , дағды деңгейін анықтау болып табылады.
Күнделікті тексеру мақсаты- мұғалім күнделікті жұмыс барысында пән бойынша әрбір оқушының білім , білік және дағдысын жекелей тексеру.
Мерзімді тексеру. Бұл оқушылар білімін күнделікті тексеру нәтижесі ескеріліп жүргізіледі.
Қорытынды тексеру мемлекеттік емтихандарда жүргізіледі.
Тест тапсырмаларының негізгі төрт түрі бар :
- Жабық тапсырма, мұнда оқушы ұсынылған нұсқалардан бір не бірнеше жауап таңдайды.
- Сәйкестікке тапсырма
- Жүйелікті дұрыс белгілеуге тапсырма ( бірізділікке келтіру).
- Ашық тапсырма , мұнда оқушы жауапты өзі құрастырады.
Тест – оқушылардың білімін салыстыруға , мұғалім әдістемесінде жіберілген олқылықтарды ашып көрсетуге , білім беру үрдісінде оқушылармен жеке жұмыс жүргізуге , әр түрлі оқу әдістерін салыстыруға мүмкіндік туғызады.
Оқушымен жеке жұмыс түрлерін көбейту.
Оқушының ой-өрісінің дамуын арттыру. Ақпараттық білім көзін ашу.
Мониторинг
Тест тапсыруға оқушыларды дайындау үшін мынандай түрлендіру жұмыстарын жүргізуге болады:
- Логикалық тест . ( жеке оқушы жұмысы )
- «Ойлан тап.» Адасқан нысанды сәйкестендір .
- «Кім жылдам» . Белгісізді тауып, кестені толтыр.
- Географиялық әр сынып бойынша тарауға , бөлімге байланысты тест құрастыру.
Мысалы: 5-сынып . Жаратылыстану.
6-сынып . Физикалық география.
7- сынып.
8-9 сынып. Қазақстанның физикалық -экономикалық географиясы.
10-11 сынып. Дүние жүзілік экономикалық география.
- Өткен сабақтарды қайталау. Жауаптар бойынша дұрыс жауабын тапсырмалар тұсына сандар
арқылы көрсету.
Мысалы:
6.Реле сұрақтары. Тақырыптық сұрақтар тізбегі.
- «Сандар сөйлейді». ( сандар көрсетіледі, оқушы ауызша жауап береді).
Тестік тапсырмаларды орындауға қойылатын талаптар.
- Бүкіл сыныпқа тарауға қатысты материалдар мазмұнынан сұрақтар қойып, оқушылардың ой жылдамдығы факт нақтылығы, логикалық ойлау жүйелілігінің бірізділігі тәрізді қасиеттері саналады.
- Ең тез және нақты жауап беру.
- Тест нұсқасы бойынша дұрыс жауабын тапсырмалар тұсына сандар арқылыкөрсету.
- Оқушы жан-жақтылықты , ұқыптылықты , ізденушілік қабілетін іске асыру керек.
Тест құрудағы алға қоятын мақсатым.
- Логикалық түрінің дұрыс бағыты.
- Тест түрінің дұрыстылығы.
- Ойдың тиянақтылығы , бірізділікке келтіру.
- Жауап беруде нұсқаның дұрыстығы.
- Тапсырма элементтерінің дұрыс ұйымдастырылуы.
- Бағалаудың тәртібін сақтау.
- Бақылау, байқау, зерттеуде тұлғаның білім сапасын жоғарылату.
- Күтілетін нәтиже. Оқушының ҰБТ-да жақсы нәтиже көрсетуі.