Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы
Сабақтың тақырыбы: | Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты : | Аустралияның географиялық орнының ерекшеліктері, зерттелу тарихындағы маңызды оқиғалар туралы білімдерін кеңейту | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер: | А. Аустралияның физикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін біледі, картаға түсіреді. В. Материктің географиялық орнын Африкамен салыстырады, зерттелу тарихынадағы маңызды оқиғаларға талдай жасайды С. Материк төлқұжатын құрастырады, материктің географиялық орнының қолайлы және қолайсыз жақтарына баға береді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Керекті жабдықтар: | Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, атлас, кескін карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, «Кезбе тілші» әдісі, «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, «Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері: | Уақыты | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе
| 7мин | 1. Тұлғааралық байланысты орнату. 2. Сыныппен амандасу. 3. Оңтүстік жарты шар материктері (Оңтүстік Америка, Африка, Аустралия) қиындыларын құрастыру арқылы үш топқа топтастыру
| -мұғаліммен сәлемдесу; — кезекшілік қызметін атқару; — сабаққа зер салу Оқушылар алдағы бірлескен жұмысқа әзірленеді және сәйкес жағдайға икемделеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тұсаукесер | 5 мин | «Ой қозғау» Жюли Верннің «Капитан Гранттың балалары» фильмі көрсетіледі. — Ендеше, балалар, бұл фильмде қандай географиялық объекті жайында әңгіме болып отыр? — Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін? Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын. | Өткен материалды еске түсіріп, жаңғыртуды іске асырады. Оқушылар қол шапалақтау арқылы бір-бірін бағалап отырады.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім | 23мин |
Мәтін мазмұнын, идеясын меңгерту мақсатында 3 топқа тапсырмалар беру I топ. Зерделеу. Аустралия табиғатының ерекшеліктері. «Кезбе тілші» әдісі бойынша интернет желісінен қосымша материалдар алып, жаңалықтар бағдарламасын дайындау 1-оқушы: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. 2-оқушы: Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді. 3-оқушы: Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады. 4-оқушы: Тілші сұхбат алатын куәгер. ( Талантты және дарынды оқушылардың білім алуын арттыруда «Нағыз құзыреттілікті қалыптастыру» идеясын жүзеге асыру.) IІ топ. Салыстыру. Аустралия мен Африканың географиялық орнын салыстыру. Венн диаграммасы бойынша электронды нұсқада дайындау III топ. Анықтау. Ашылу және зерттелу тарихы. Материкті зерттеуші саяхатшылардың жүрген жолдарын интербелсенді картаға белгілеу. Сергіту сәті.
| Оқушылар өздері орындап болған соң, өздерінің тапсырмасын қасындағы көршісіне оқып, ой бөліседі
Жаңа сабақты зер салып оқиды, мазмұнын түсінеді. Алдымен, жеке оқушы өз бетімен мәтінді оқиды. Топтық талқылау жүреді.
«Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтарда өзара бағалау жүреді. Бағалау критерийлері :
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды | 10мин |
Цифрлар………………… Терминдер……………… Тұлғалар………………… Ерекшеліктер…………… Шеткі нүктелер……………….. Заңдылықтар…………….. Зерттеу нәтижелері…… Жағалық теңіздер мен мұхиттар ……………
«Ойлан-Жұптас-Бөліс» (Джесси Джентильдің диаграммасы) Қол соғып, қолпаштау.
Үйге тапсырма: 1. Міндетті деңгейлі тапсырма. Кескін картаға материктің шеткі нүктелерін, жағалауындағы ірі түбектер, шығанақтар мен бұғаздарды белгіле 2. Мүмкіндік деңгейлі тапсырма. Аустралияның табиғат ерекшеліктері мен физикалық-географиялық орныны таныстырылым дайындау | -Тақырып бойынша маңызды фактілерді параққа жазып шығады.
-Тапсырманы жеке орындайды, көршісімен ең үздік орындаған жауабын біріктіреді. -Жұптар жақсартылған жауаптарымен сыныппен бөліседі.
Осыдан соң мұғалімнің қорытынды бағалауы жүреді. Кері байланыс парағын толтыру арқылы өздерінің бүгінгі сабақ бойынша түйгендерін және тапсырмаларды орындау кезіндегі қиындықтар мен оны қандай жолдармен еңсергендігімен бөліседі. |