Құрлық сулары.
Атырау қаласы
М.О.әуезов атындағы №7 орта мектеп
Калиева Гульмира Ғайсақызы
География пәні мұғалімі
География 10 сынып
Тақырыбы: Құрлық сулары.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға құрлық сулары, қасиеттері, маңызы, таралу ерекшеліктері, заңдылықтары жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Құрлық суларымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Топтық , шығармашылық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электронды оқулық, қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты ІІІ топқа бөлу түрлі түсті қаламды таңдату арқылы
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.Жалпы гидросфера тарауы бойынша
- Сұрақ-жауап. «Кім жылдам?»
Әр топқа 10 сұрақтан
1-топ сұрақтары
- Әлем мұхитындағы жылы ағыстар мен суық ағыстардың пайда болу себебі?
- Ішкі теңіздері бар материктерді атаңыз?
- Мұхитта судың айналымы қанша жыл ішінде суды толық жаңартады?
- Өзен жүйесі дегеніміз не?
- Өзен бассейіні дегеніміз не?
- Байкал көлінен ағып шығатын өзен?
- Ең терең көл?
- Арнасында 8 су қоймасы орналасқан өзен?
- Теңіз суының ең басты қасиеті?
- Мұхиттық ағыстар ненің әсерінен қалыптасады?
2-топ сұрақтары
- Өзен бассейіні дегеніміз не?
- Өзен ағысы мен жылдамдығы неге байланысты?
- Жер асты суларының негізгі қорек көздерін көрсетіңіз?
- Мұхитқа құймайтын ең ірі өзен?
- Теңіз суының ең маңызды қасиеті?
- Әлемдік мұхит қанша бөлікке бөлінеді?
- Көлемі бойынша ең кішкентай мұхит?
- Теңіз суы қандай температурада қатады?
- Әлемдік мұхиттағы ең ірі ағыс?
- Азияның ең қарлы ауданы?
3-топ сұрақтары
- Егер де тау жыныстары өзен арнасын қоршаса , онда не қалыптасады?
- Жер шарындағы ең биік су сарқырамасы?
- Жердегі судың таусылмау себебі?
- Қытайлықтардың «сары өзен» аталған өзені?
- Қай мұхитта кеме қатынасы екі айдан төрт айға дейін созылады?
- Ауданы жағынан ең үлкен көл?
- Ең тұзды теңіз?
- Беринг бұғазы қандай мұхиттарды қосып тұр?
- Цунами дегеніміз не?
- Замбези өзені қайда құяды?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Электронды оқулықтан жалпы құрлық сулары жайлы мәліметті тыңдау, еске түсіру
І тапсырма Оқулық мәтіні бойынша 3-топқа тапсырма Топтарға ресурстар беріледі. Сол ресурстар негізінде, оқулық мәтінін пайдаланып, әр топ өз шығармашылық жұмыстарын қорғайды
1-топқа дүниежүзілік мұхитқа жалпы сипаттама
2-топқа өзендер, көлдер
3-топқа мұздықтар, жерасты сулары
ІІ-тапсырма 3 топқа картамен жұмыс
Әр топқа берілген нысанды контур картаға орналастыру
ІІІ-тапсырма Олимпиадалық есептерді шығару
/ өзендерге байланысты/
1-топқа
Днепр өзенінің ұзындығы 2285м 253м биіктіктен басталып сағасы 85м биіктікте өзеннің құламасы мен еңістігін табу
2-топқа тапсырма
Өзеннің ені 200 м орташа тереңдігі 2500 ағысының жылдамдығы 1сек-2 м Өзеннің су шығынын анықтау
3-топқа тапсырма
Ағынсыз судағы жылдамдығы 20км/сағатқа тең катер ағысқа қарсы 36 км/сағ және өзен ағысының бойымен 22 км жол жүрген. Ол осы жолдың барлығына 3 сағ уақыт жіберген. Өзен ағысының жылдамдығын табыңыз
ІУ- тапсырма электронды нұсқада тест жұмысын орындап, қорытындысы тексеріледі
- Сабақты бекіту.
- Б.Ү.Ү. кестесі.
Білгенім | Үйренгенім | Үйренгім келеді |
|
- Қорытындылау, бағалау / бағалау парақшасы бойынша/
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: Құрлық сулары.