Жоғары жүйке қызметінің топтары.

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР

 

Сабақтың тақырыбыЖоғары жүйке қызметінің топтары.
МақсатыОқушыларға жоғары жүйке қызметінің топтары туралы түсінік беру, қабілеттілік темпераменттерді анықтау.
Оқыту нәтижесіОқушылардың өзіне тән мінез-құлық ерекшеліктері қалыптасады, өмірге бейімділігі шығармашылық қабілеті дамиды.
Түйінді идеясы
 

Уақыты

 

Ресурсы

Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
2 минутЖүрек макетіСәлемдесу «жүректен –жүрекке» арқылы сәлемдесу.Шеңберге шығып бірі- бірімен жағдайларын сұрап. Тілек тілеп сәлемдеседі.
1 минут1,2,3,сандар кеспе қағаздарТопқа бөлу. Джиксо әдісімен 1,2,3  сандарымен   3 топқа  бөлемінОқушылар топқа бөлінеді.
5 минутАКТ, слайдтарҚызығушылақтарын ояту үшін әлемнің 7 кереметі бейнероликті көрсеттім. Оқушылардың жалпы қабіліеттіліктерін анықтау үшін 7 кереметті жазуға тапсырма бердім.Оқушылар топта 7 кереметті жазды.

3 шапалақпен бағалау.

7 минут1 топқа қабілеттілік туралы жалпы түсінік.

2 топқа темперамент туралы түсінік

3 топқа жоғары жүйке қызметінің топтарына жеке түсінік береді.

Топта тапсырмаларды оқиды, талқылайды, бір біріне түсіндіреді, басқа топқа барып түсіндіреді.
7 минутПостерТоптар берген тапсырмаларын қорғайды.Тақтада қорғайды.

Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалайды.

5 минутБейнеклип «Аррива» биін белеп сергіту сәтін өткіздімОқушылар билейді.
2 минутСурет қиындылары.Мозайка әдісімен 2 топқа бөлдім.Сурет қиындылаын табу арқы топқа бөлінді
7 минутПостер, түрлі түсті қарындаштар т.бТоптық шығармашылық тапсырмалар.

1 топ. Венн диаграммасы арқылы салыстыру.

2 топ.  Жігерлі адамға тән мінез-құлықты сурет арқылы сипаттау.

Меланхолик пен сангвеникті. Флегматик пен холерикті венн диаграммасы арқы салыстырады, жігерлі адамды сурет арқылы сипаттап түсіндіреді
3 минутКонверт, стикерСабақты «конверт сұрақ» арқылы бекіттім.Оқушылар конверттегі сұрақтарға жауап береді.
5 минутАқ парақТемпераментті анықтау тесті арқылы сабақ қорытылды.Оқушылар өздерінің тепмпераменттірін анықтады.
1 минутҮйге тапсырма. өздерінің өмірдің қандай түрлі саласына қабілетті екендігі туралы эссе жазып келу.