Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніМолдахметова Салия 6 «Ә» сыныбы.

Оқушының саны 18        

Ақмола облысы

№1 Бестөбе орта мектебі

   
Сабақтың атауыТақырыбы: Көпжасушалылардың  көбеюі және жеке дамуы
Сілтеме Жүнісқызы.К, Әлімқұлова Р, Жұмағулова К,  6 сынып оқулығы. 156-159 бет.

Слайдтар.

Сабақ жоспары

Жалпы мақсаты

 

Көпжасушалылы  жануарлардың көбеюі процесі, көбею жолдарының әр алуандығы арқылы әр жануар түріне тән ерекшеліктерін,көбеюдің мәндік,сұлбалық біртектілігі арқылы ағзаның жеке дамуы туралы оқушылардың ғылыми диалектикалық көзқарасын қалыптастыру,
 Міндеттер:

 

1. Оқушылардың қызығушылығын оятып мағынаны ашу

2. Жаңа тақырыпқа  оқушылардың білетін білімі арқылы түсіндіру (топтастыру)

3. Баланы ойлауға,ұғым түсініктерді зерделеуге,мағлұматтарды жинақтауға ынталандыру.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері1.Оқушылардың берілген ақпараттар  арқылы аталған тақырыпты меңгеруі

2.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға дағдыландыру

Сабақта туындаған негізгі идеялар1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену

2.Жаңа  теориялық ақпаратты  беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже1Көпжасушалы жануарлардың көбеюі мен дамуы туралы білімнің алғашқы негізін қалыптастыру;

2.Жаңа ақпаратты  беру барысында  көпжасушалы жануарлардың көбею мүшелеріндегі ерекшелерінің дамудағы айырмашылығындағы өзгерістерді білуге үйрету;

 

Тапсырмалар

wiki  беттерінен жүктелген дереккөздер

 

 

1.      Көпжасушалылардың көбею жолдарына жеке тоқталып мәлімет жинау.

Қазақстандағы омыртқалы жануарлары энцеклопедиясы.

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу  0,5мин

     

 

№2 сабақ.   Тақырыбы: Көпжасушалы жануарлардың көбеюі және жеке дамуы

 

Тренинг өткізу: 3 топқа бөлу 
                                               Жаңа сабақ                                     10 мин

 

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ой шақыру

1Көп жасушалылардың  көбею ерекшелігі дегеніміз не?

Көбеюдің биологиялық мәні сұралады.

2Көбеюдің қандай түрлерін білесіңдер?

1. Ойлайды, өз ойларын  жеке қорытады.

( Ұрпақ-түр жалғасы)

 

                                 Мағынаны тану                                             15 мин

                                 

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Топтастыру әдісі

1.Оқулықта берілген мәтінді топтарға бөліп  беру

2.Тақырыпқа сай келетін ойларын флипчартқа түсіруіне тапсырма беру.

 

 

 

Мұғалім бақылаушы

 

Бақылайды.

1

 

1.Оқиды, ойлайды, өз ойларын ортаға салып қорытады.

2. Оқушылардың берілген  мәтіндегі нақты керекті  мәліметтер дәптерге түртіп алу

3.Флипчартқа түсіру

Салған суретін немесе кластерді қорғау.

Алдарына берілген бағалау парақшасы бойынша,өзара бірін -бірін бағалайды.

 

  
                         Күтілетін нәтиже                                       10 мин
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
 

 

 
                                                         Бағалау                                   5 мин
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.Бақылау парағындағы ұпайлар есептеледі.

 

                                                       Үйге тапсырма                          5мин
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Тапсырмаларды беру (тақтадан көрсетіңіз.Көпжасушалылардың  көбею жолдарына жеке тоқталып мәлімет жинау.

Қазақстандағы омыртқалы жануарлар энцеклопедиясы.

 

Күнделікке жазады.