Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Молдахметова Салия | 6 «Ә» сыныбы. Оқушының саны 18 | Ақмола облысы №1 Бестөбе орта мектебі | |
Сабақтың атауы | Тақырыбы: Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы | |||
Сілтеме | Жүнісқызы.К, Әлімқұлова Р, Жұмағулова К, 6 сынып оқулығы. 156-159 бет. Слайдтар. Сабақ жоспары | |||
Жалпы мақсаты
| Көпжасушалылы жануарлардың көбеюі процесі, көбею жолдарының әр алуандығы арқылы әр жануар түріне тән ерекшеліктерін,көбеюдің мәндік,сұлбалық біртектілігі арқылы ағзаның жеке дамуы туралы оқушылардың ғылыми диалектикалық көзқарасын қалыптастыру, | |||
Міндеттер:
| 1. Оқушылардың қызығушылығын оятып мағынаны ашу 2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы түсіндіру (топтастыру) 3. Баланы ойлауға,ұғым түсініктерді зерделеуге,мағлұматтарды жинақтауға ынталандыру. | |||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері | 1.Оқушылардың берілген ақпараттар арқылы аталған тақырыпты меңгеруі 2.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға дағдыландыру | |||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | 1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену 2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру | |||
Күтілетін нәтиже | 1Көпжасушалы жануарлардың көбеюі мен дамуы туралы білімнің алғашқы негізін қалыптастыру; 2.Жаңа ақпаратты беру барысында көпжасушалы жануарлардың көбею мүшелеріндегі ерекшелерінің дамудағы айырмашылығындағы өзгерістерді білуге үйрету;
| |||
Тапсырмалар wiki беттерінен жүктелген дереккөздер
| 1. Көпжасушалылардың көбею жолдарына жеке тоқталып мәлімет жинау. Қазақстандағы омыртқалы жануарлары энцеклопедиясы. | |||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады. Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин | ||||
№2 сабақ. Тақырыбы: Көпжасушалы жануарлардың көбеюі және жеке дамуы
Тренинг өткізу: 3 топқа бөлу | ||
Жаңа сабақ 10 мин
| ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Ой шақыру 1Көп жасушалылардың көбею ерекшелігі дегеніміз не? Көбеюдің биологиялық мәні сұралады. 2Көбеюдің қандай түрлерін білесіңдер? | 1. Ойлайды, өз ойларын жеке қорытады. ( Ұрпақ-түр жалғасы) | |
Мағынаны тану 15 мин
| ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Топтастыру әдісі 1.Оқулықта берілген мәтінді топтарға бөліп беру 2.Тақырыпқа сай келетін ойларын флипчартқа түсіруіне тапсырма беру.
Мұғалім бақылаушы
Бақылайды. 1 | 1.Оқиды, ойлайды, өз ойларын ортаға салып қорытады. 2. Оқушылардың берілген мәтіндегі нақты керекті мәліметтер дәптерге түртіп алу 3.Флипчартқа түсіру Салған суретін немесе кластерді қорғау. Алдарына берілген бағалау парақшасы бойынша,өзара бірін -бірін бағалайды.
| |
Күтілетін нәтиже 10 мин | ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| ||
Бағалау 5 мин | ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Бақылайды, бағалайды. | Бақылау парағындағы ұпайлар есептеледі.
| |
Үйге тапсырма 5мин | ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Тапсырмаларды беру (тақтадан көрсетіңіз.Көпжасушалылардың көбею жолдарына жеке тоқталып мәлімет жинау. Қазақстандағы омыртқалы жануарлар энцеклопедиясы. | Күнделікке жазады. | |