Орта мерзімді (тарауға) жоспар. Биология. 7 – сынып
Орта мерзімді (тарауға) жоспар. Биология. 7 – сынып
Өтілу мерзімі | Сағат саны | Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау | Негізгі деректер, көздер, құрал-жабдықтар |
1 | Омыртқалы жануарларға жалпы сипаттама Мақсаты: Омыртқалы жануарлардың ерекшеліктері, белгілері, түрлері, даму ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру | 1.Омыртқалы жануарлардың кластарын біледі. 2.Омыртқалы жануарларды омыртқасыздардан өзіне тән белгілері арқылы салыстырады. 3.Қосымша алынған мәліметтер арқылы білімдерін жинақтап, омыртқалы жануарлардың маңызын ұғынады. | Ынтымақтастық атмосферасын орнату тренинг, жаңа сабақты меңгерту үшін топтық жұмыс арқылы постер қорғау, АКТ мүмкіндіктерін пайдалануда ғаламтордан қосымша мәлімет алу зерттеушілік әңгіме, «Миға шабуыл» арқылы сыни ойлауын дамыту үшін төмен және жоғары дәрежелі сүрақтар, «Стикермен диалог» деңгейлік сұрақтар, «Мұғалімге хат» сабақта не білдім, нені білгім келеді
| Топтық жұмыста барлығына бірдей тапсырмалар беру, дарынды және талантты балаларға арналған сыни ойлауын дамытатын тапсырмалар, деңгейлік қолжетімді тапсырмалар, маршруттық карта, | Бағалау критерийіне сүйене отырып оқушылардың бірін-бірі өзара бағалауы, « 2 жұлдыз, 1 ұсыныс» , барлық сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып мұғалімнің формативті бағалауы | Кестелер, флипчарт, постер, оқулық, жұмыс дәптері, стикер, маркерлер, ноутбук, интернет желісі, google, yandex | |
1 | Балықтар жоғары класы Мақсаты: Шеміршекті балықтар класымен таныстырып, олардың тіршілік әрекеті, ішкі, сыртқы құрлысы, табиғаттағы маңызы туралы мәліметтер беру
| 1.Шеміршекті балықтардың түрлерін біледі. 2.Шеміршекті балықтардың ішкі құрлысын жіктей алады. 3.Шеміршекті балықтарды басқа балықтармен салыстыра алады, табиғаттағы маңызын бағалайды | Диалогтық оқыту:топтық жұмыста постер құру, сурет салу арқылы өз беттерімен жаңа сабақты меңгеру, визуалды оқыту, АКТ мүмкіндіктерін пайдалануда Activstudio, презентация диалогтық оқыту:«зерттеушілік әңгіме», «Ыстық орындық», «Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы бекіту, сыни ойлауын дамыту үшін төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар, рефлексия «Стикермен диалог»
| Сынып кезекшісіне оқушыларды топқа бөлдіру, топтық жұмыста барлығына бірдей тапсырмалар беру, дарынды және талантты балаларға арналған сыни ойлауын дамытатын тапсырмалар, : «зерттеушілік әңгіме», «Маршруттық карта», «Ыстық орындық», «Сұрақты ұстап ал!» әдісі жаңа сабақты өз бетімен меңгеру үшін постер құру, сурет салу, деңгейлік қолжетімді тапсырмалар | Бағалау критерийіне сүйене отырып оқушылардың бірін-бірі өзара бағалауы, , жұптық бағалау, барлық сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып мұғалімнің формативті бағалауы, рефлексия | Кестелер, флипчарт, муляж, оқулық, жұмыс дәптері, электрондық оқулық, стикер, маркерлер, телефон, интернет желісі, google, yandex | |
2 | Сүйекті балықтар класы. Жалпы сипаттама Мақсаты: Сүйекті балықтардың белгілері туралы білім қалыптастыру | 1.Сүйекті балықтардың класс тармақтарын, түрлерін біледі. 2.Сүйекті балықтардың асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін атап, салыстыра алады. 3.Сүйекті балықтарды ажыратып, маңызын бағалай алады. | Cыни ойлауын дамыту үшін «Миға шабуыл» арқылы үй тапсырмасын тексеру, диалогтық оқыту: топтық жұмыста «ДЖИГСО» әдісі арқылы өз беттерімен жаңа сабақты меңгеру, «Маршруттық карта»,АКТ мүмкіндіктерін пайдалануда интернет желісі,диалогтық оқыту: «Галерея» әдісі сурет бойынша постер қорғау,визуалды оқыту, «Кезбе тілші» әдісі арқылы бекіту, сыни ойлауын дамыту үшін төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар, рефлексия «Стикермен диалог»
| Сынып кезекшісіне оқушыларды топқа бөлдіру, топтық жұмыста барлығына бірдей тапсырмалар беру, «ДЖИГСО», «Дебат», «Галерея» әдісі, рөлге бөлу, дарынды және талантты балаларға арналған сыни ойлауын дамытатын тапсырмалар, деңгейлік қолжетімді тапсырмалар, жаңа сабақты бекіту үшін постер құру, | Бағалау критерийіне сүйене отырып оқушылардың бірін-бірі өзара бағалауы, « 2 жұлдыз, 1 ұсыныс» , жұптық бағалау, барлық сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып мұғалімнің формативті бағалауы, рефлексия | Кестелер, презентация, оқулық, муляж, жұмыс дәптері, суреттер, стикер, постер, маркерлер, телефон, интернет желісі, google, yandex, электрондық оқулық | |
Сүйекті балықтар класы. Жалпы сипаттама Мақсаты: Сүйекті балықтар отрядтарының ерекшеліктерін меңгерту | 1.Сүйекті балықтардың отрядтары туралы біледі. 2.Сәулеқанатты, саусаққанатты балықтардың ішкі құрлысының ерекшеліктерін атап, шеміршекті балықтармен салыстыра алады. 3.Сүйекті балықтарды шеміршекті балықтармен салыстырып, тұжырымдай алады. | Ынтымақтастық атмосферасын орнату тренинг, Cыни ойлауын дамыту үшін «Миға шабуыл» арқылы үй тапсырмасын тексеру, диалогтық оқыту: топтық жұмыста «Қар үйіндісі» әдісі арқылы өз беттерімен жаңа сабақты меңгеру, «Маршруттық карта», АКТ мүмкіндіктерін пайдалануда интернет желісі, подкаст, диалогтық оқыту:сәйкестендіру, «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі, «Біліміңді сына» арқылы бекіту, сыни ойлауын дамыту үшін төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар, рефлексия «Стикермен диалог», үйде бекіре туралы эссе жазу | Сынып кезекшісіне оқушыларды топқа бөлдіру, топтық жұмыста барлығына бірдей тапсырмалар беру, «Қар үйіндісі», «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі дарынды және талантты балаларға арналған сыни ойлауын дамытатын тапсырмалар, деңгейлік қолжетімді тапсырмалар | Бағалау критерийіне сүйене отырып оқушылардың бірін-бірі өзара бағалауы, « 2 жұлдыз, 1 ұсыныс» , жұптық бағалау, барлық сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып мұғалімнің формативті бағалауы, «Біліміңді сына» арқылы суммативті бағалау, рефлексия | Кестелер, презентация, оқулық, муляж, жұмыс дәптері, суреттер, стикер, маркерлер, интернет желісі, google, yandex |
Түсініктеме
«Желілілер типі» тарауына құрылған орта мерзімдік жоспарымның тізбектелген төрт сабағын сындарлы оқыту бағдарламасының жеті модулін қамти отырып құрастырдым.Сабақтың мақсатын құрып, күтілетін нәтиже айқындалды. Әрбір сабағымда ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жұмыстары жүргізіледі, әр сбақ барысында топтарға бөлінеді. Сабақтарымда оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер бойынша: диалогтық оқыту және қалай оқу керектігін үйрену үшін «Ойлан. Жұптас. Бөліс»,», «Дебат», «Стикермен диалог», «Галерея» әдістері, постер шығару, зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме жүргізу жоспарланды. Сыни тұрғыда ойлауға үйрету әдістері: «Венн» диаграммасы», «Тақырыптық түйінді сөздер», «ДЖИГСО», «Маршруттық карта», «Тақырыптық түйінді сөздер», «Қар үйіндісі», «Галерея», «Кезбе тілші», «Бірге ойлаймыз» әдістерін қолдануды жоспарладым.Сонымен қатар, жұптық, топтық тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар дайындалады. Оқушылардың АКТ мүмкіндіктерін арттыру мақсатында ғаламтор арқылы визуалды оқыту тапсырмалары, видеоподкаст, интерактивті тақта, презентация,телефон пайдаланамын. Талантты және дарынды, білім деңгейі орташа және төмен оқушылар арасында бірлескен оқу жүргізу үшін баршаға қолжетімді тапсырмалар, оқушылардың барлығын тапсырмамен қамту үшін рөлдерге бөлу жоспарланды. Сабақта оқушыларды бағалауға: топ арасында өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, «2 жұлдыз, 1 ұсыныс», критериалды бағалау, сенім білдіре бағалау, ынталандыру, мадақтау, сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып формативті бағалау, «Біліміңді сына» арқылы суммативті бағалау.