Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу.
Сабақтың тақырыбы: Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу.
Жалпы мақсаты: Адам генетикасын зерттеудің маңызы, адамда болатын тұқым қуалайтын аурулар, олардың алдын алу туралы түсініктерін дамыту.
Көпір тапсырмалары. | Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды сабаққа дайындау. Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөлу. Сұрақтарға жауап беру: 1. Генетика қандай ғылым? 2. Адам генетикасының қандай ерекшеліктері бар? 3. Генеологиялық әдістің ерекшелігі қандай? 4. «Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» сөз тіркесінің мағынасына үңілу. 5. Қазіргі кездегі денсаулық мәселесі, дүниеге дені сау ұрпақтың келуі.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білу.(Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?) | Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру. Мәтін бөліктерін оқиды. І-топ:Жыныс хромосомалардың санының өзгеруінен туындайтын синдромдар. ІІ-топ:Хромосома ішілік өзгерістен туындайтын синдромдар ІІІ-топ:Жыныс хромосомаларында орналасқан гендердің өзгеруінен туындайтын аурулар.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну.(неге?неліктен? Себебі? Не үшін?) | Кесте сызады.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау. ( Салыстыр. Айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз)
| І- топ: Екі жақты күнделік жазады. Сұрақ – жауап.
ІІ-топ: « Денсаулық» сөзін топтастырады.
ІІІ-топ: Сәйкестендіру кестесі.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау. ( Қорытынды шығар, анықтама бер. Мазмұнды кесте, сызба, т.б. түрінде жүйеле) | Қорытынды шығар. Туыстық некенің тиімсіздігі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану. | Оқулықтағы жаңа сөздерді дәптерге жазып, анықтама беру. Денсаулық туралы мақал – мәтел. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма. |