Жыртқыш бунақденелілер.

Тақырыбы: Жыртқыш бунақденелілер.

Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.

Ауызша сұрақтарға жауап беру: 1.Қай отряд  және осы топқа жататын

бунақденелілер өкілдерін анықтау;

2.Жыртқыш бунақденелілердің қандай пайдасы бар?

 

Нұсқаулық карта №4

Тақырыбы: Көбелектер мен баларалар.

Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.

Ауызша сұрақтарға жауап беру:1.Қай отряд және осы топқа жататын

бунақденелілер өкілдерін анықтау.

2.Осы бунақденелілердің пайда-зиянын анықтау.

 

Оқушылар топ болып жауап береді.

Мұғалім: Балалар, сіздер жақсы жұмыс атқардыңдар. Ал енді қаншалықты тақырыпты  меңгергендеріңді анықтау үшін  тесттік тапсырманы орыдаңыздар.

 

Сәйкестік тест

  1. «Қосқанаттылар» отрядына жатады………
  2. Қаңқыз — ………жауы.
  3. Аскарида жұмыртқасын таратады……
  4. Безгек ауруын таратады…….
  5. Балықтарды ………   дернәсілдерін жою үшін өсіреді.
  6. Оларды қолдан өсіреді……….

 

Жауабы: А: Маса

Б: Шіркей

В: Трихограмма, теленомус.

Г: Бөлме шыбыны.

Д: Безгек масасы.

 

123456

 

Уақыт өткен соң, интерактивті  тақтадан тестің дұрыс жауабы мен өзін-өзі тесеру үшін бағалау шкаласы көрсетіледі.

Жауабы:  1/ а, г, д.  2/ б  3/г    4/д    5/ д    6/ в

Бағалау шкаласы:  0 қате- «5» ;   1-2 қате – «4»;  3 қате – «3».

                                                Рефлексия кезеңі.

Мұғалім: Біздердің бунақденелілерді зерттеудегі  ғылымы жұмысымыз  соңын синквейн құрумен аяқтайық. Қандай  кілтті сөзді пайдаланамыз.

Оқушылар жауабы:  Бунақденелілер.

Оған оқушылар  табады: 2 етістік, 3 сын есім, сөйлем, қорытынды,резюме,өзінің қарым-қатынасы.

Синквейн: 1.Бунақдене.

2.шағады, таратады

3.жыртқыш, пайдалы, паразитті.

4.зиянды қоңыздар

Қорытынды: Пайдалы бунақденелілерді және олардың мекен ету ортасын қорғаңдар.

«Б-Б-Б» әдісі арқылы оқушылардың ой-пікірлері тыңдалады.

Бағалау критериясы бойынша оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма:   Аралар  мен  құмырсқалардың   пайдасы   мен  зияны  туралы   мәлімет   жинау