Жыртқыш бунақденелілер.
Тақырыбы: Жыртқыш бунақденелілер.
Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру: 1.Қай отряд және осы топқа жататын
бунақденелілер өкілдерін анықтау;
2.Жыртқыш бунақденелілердің қандай пайдасы бар?
Нұсқаулық карта №4
Тақырыбы: Көбелектер мен баларалар.
Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру:1.Қай отряд және осы топқа жататын
бунақденелілер өкілдерін анықтау.
2.Осы бунақденелілердің пайда-зиянын анықтау.
Оқушылар топ болып жауап береді.
Мұғалім: Балалар, сіздер жақсы жұмыс атқардыңдар. Ал енді қаншалықты тақырыпты меңгергендеріңді анықтау үшін тесттік тапсырманы орыдаңыздар.
Сәйкестік тест
- «Қосқанаттылар» отрядына жатады………
- Қаңқыз — ………жауы.
- Аскарида жұмыртқасын таратады……
- Безгек ауруын таратады…….
- Балықтарды ……… дернәсілдерін жою үшін өсіреді.
- Оларды қолдан өсіреді……….
Жауабы: А: Маса
Б: Шіркей
В: Трихограмма, теленомус.
Г: Бөлме шыбыны.
Д: Безгек масасы.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Уақыт өткен соң, интерактивті тақтадан тестің дұрыс жауабы мен өзін-өзі тесеру үшін бағалау шкаласы көрсетіледі.
Жауабы: 1/ а, г, д. 2/ б 3/г 4/д 5/ д 6/ в
Бағалау шкаласы: 0 қате- «5» ; 1-2 қате – «4»; 3 қате – «3».
Рефлексия кезеңі.
Мұғалім: Біздердің бунақденелілерді зерттеудегі ғылымы жұмысымыз соңын синквейн құрумен аяқтайық. Қандай кілтті сөзді пайдаланамыз.
Оқушылар жауабы: Бунақденелілер.
Оған оқушылар табады: 2 етістік, 3 сын есім, сөйлем, қорытынды,резюме,өзінің қарым-қатынасы.
Синквейн: 1.Бунақдене.
2.шағады, таратады
3.жыртқыш, пайдалы, паразитті.
4.зиянды қоңыздар
Қорытынды: Пайдалы бунақденелілерді және олардың мекен ету ортасын қорғаңдар.
«Б-Б-Б» әдісі арқылы оқушылардың ой-пікірлері тыңдалады.
Бағалау критериясы бойынша оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма: Аралар мен құмырсқалардың пайдасы мен зияны туралы мәлімет жинау