Жуа тұқымдастар.
Сыныбы | 6 А | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Жуа тұқымдастар.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурс | Биология 6-сынып оқулығы, слайдтар, интерактивті тақта, бағалау китерийясы мен бетшесі. Суреттер,видео,постер,стикер,маркер. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттары | Жуа тұқымдастардың ауыл шаруашылығындағы және медицинада маңызын біліп өмірде қолдану. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | Жуа тұқымдастарының жабайы өсетін мәдени дәрілік маңызы бар екенін біледі және халық шаруашылығында пайдаланатын жолдарын ашу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс тәсілдер | Диалог,кластер әдісі, жаңа әдіс тәсілдер, сканворд шешу, мюнстенберг әдісі,сыни тұрғыдан ойлау,жұптық жұмыс,талантты және дарынды оқушыларды дамыту,ыстық орындық.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | «Ойлан-тап- жауап бер» «Ойланып шешіп көр» «Оқы-талқыла-түсіндір» «Топтастыр»Кластер әдісі «Адасқан әріптерді тап» «Венн диаграммасы» «Ыстық орындық» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жүру барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 мин | І Ұйымдастыру Қызығушылықты ояту. Салемдесу.Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату.Тренинг Жұпта бір-бірін критерийлер арқылы бағалау. | Оқушылар амандасып орындарына отырады,бағалау критерийлерімен танысады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 мин | ІІ.Үй тапсырмасын пысықтау. «Ойлан-тап- жауап бер» Оқушылар жұптасып үйден дайындалып келген сканвордтарын бір-біріне ұсынып жауаптарын тексереді. шеңберге дөңгелене айнала тұрып бір-біріне сұрақ қойып,доп лақтыру бойынша өткенді қайталау.
| Қойылған сұрақтарға жауап береді | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 мин | ІІІ Жаңа сабақ «Ойланып шешіп көр» Оқушылар жуа тұқымдастары туралы жұмбақтар шешеді. Жаңа сабақ бойынша түсінік қалыптасады және сыни ойлайды. Бір күмбездің ішінде мың күмбез. Дәмді етер асты. Өседі ол жерге, Тығып алып басты. Боламын мен дәмдеуші Қалың киім ұнатады, Бүгінгі сабағымыз жуа тұқымдастары соның ішінде басты пиязбен сарымсақ туралы болмақ.
| АКТ пайдалану
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 мин | ІV Жұппен жұмыс «Оқы-талқыла-түсіндір» Оқушыларға оқулықтан жаңа тақырып бойынша тақырыпшалар екі қатарға бөлініп беріледі.Берілген тақырыпшалар бойынша жұптасып талқылап сонан соң жұптарын ауыстырып бір-біріне түсіндіреді.
Жуа тұқымдасы 1- қатар Пияз туыстастар 2- қатар Басты пияз, сарымсақ Формативті бағалау (қол шапалақтау,жұлдыша немесе конфет беру) |
Топтарға барып тақырыпшаларды толықтырады және топтарында ақылдасып,талдап ортаға шығып тақырыптарын қорғайды | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин | Сергіту сәті «Қызғалдақ болып ашылып» Гүлдердің ашылуы видео корсету арқылы оқушылар гүл бейнесін бейнелейді және қимылдайды
| Алты оқушыдан дөңгеленіп қимыл жасап қозғалады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин | V Сабақты бекіту І. Кластер әдісі арқылы топтастырады.
Жауқазын пияз туысы
«Тапқыр болсаң озып көр» Жұмбақтар шешу | Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша тақырыпты ашып негізгілерін жазады.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 мин | Қортындылау Шелектегі идея Оқушылар шелекке бүгінгі түсінбеген сұрақтарын салып келесі оқушы жауап береді. | Түсінбей қалған сұрақтарды шелекке салып жауап береді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин | VII Бағалау критерийлері
Бағалау шкаласы 11-12 ұпай — «5» 8-10 ұпай- «4» 5-7 ұпай – «3»
|
Нақты шешімге келіп, топ басшысы бағалайды | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин | Кері байланыс Рефлекция БҮҮ кестесі
| Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтап кесте толтырып өз ойларын жаады. Стикер арқылы сабақ туралы пікір жазады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 мин | VI Үйге тапсырма Лалагүлдердің маңызы туралы ақпарат жинақтау.Қызыл кітапқа тіркелген лалагүлдердің аттарын жазып әр топ сканворд құрап келу.
| Дәптерге жазып алады
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||