Жуа тұқымдастар.

 

Сыныбы  6 А
Сабақтың тақырыбыЖуа тұқымдастар.

 

РесурсБиология 6-сынып оқулығы, слайдтар, интерактивті тақта, бағалау  китерийясы мен бетшесі. Суреттер,видео,постер,стикер,маркер.
Жалпы мақсаттарыЖуа тұқымдастардың ауыл шаруашылығындағы және медицинада маңызын біліп өмірде қолдану.
Оқыту нәтижесіЖуа тұқымдастарының жабайы өсетін мәдени дәрілік маңызы бар екенін біледі және халық шаруашылығында пайдаланатын жолдарын ашу.
Әдіс тәсілдер Диалог,кластер әдісі, жаңа әдіс тәсілдер, сканворд шешу, мюнстенберг әдісі,сыни тұрғыдан ойлау,жұптық жұмыс,талантты және дарынды оқушыларды дамыту,ыстық орындық.

 

Тапсырмалар«Ойлан-тап- жауап бер»

«Ойланып шешіп көр»

«Оқы-талқыла-түсіндір»

«Топтастыр»Кластер әдісі

«Адасқан әріптерді тап»

«Венн диаграммасы»

 «Ыстық орындық»

Сабақтың  жүру барысы
Уақыт Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының

  іс-әрекеті

1 минІ Ұйымдастыру

Қызығушылықты ояту.

                  Салемдесу.Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату.Тренинг

Жұпта бір-бірін критерийлер арқылы  бағалау.

Оқушылар амандасып орындарына отырады,бағалау критерийлерімен танысады.
6  минІІ.Үй тапсырмасын пысықтау.

                         «Ойлан-тап- жауап бер»

Оқушылар жұптасып үйден дайындалып келген сканвордтарын бір-біріне ұсынып жауаптарын тексереді. шеңберге дөңгелене айнала тұрып бір-біріне сұрақ қойып,доп лақтыру бойынша өткенді қайталау.

 

 Қойылған сұрақтарға жауап береді
4 минІІІ Жаңа сабақ

                            «Ойланып шешіп көр»

Оқушылар жуа тұқымдастары туралы жұмбақтар шешеді.

Жаңа сабақ бойынша түсінік қалыптасады және сыни ойлайды.

Бір күмбездің ішінде мың күмбез.
Жеп көріп ем өзін мен,
Жас шығарды көзімнен.
Болса да ащы,

Дәмді етер асты.

Өседі ол жерге, Тығып алып басты.

Боламын мен дәмдеуші
Барлық-барлық тағамға
Көкөністер ішінен
Мен пайдалы адамға.

Қалың киім ұнатады,
Шешіндірсең жылатады.
Бұл не?

Бүгінгі сабағымыз жуа тұқымдастары соның ішінде басты пиязбен сарымсақ туралы болмақ.

 

АКТ пайдалану

 

20 минІV  Жұппен жұмыс

                           «Оқы-талқыла-түсіндір»

Оқушыларға оқулықтан жаңа тақырып бойынша тақырыпшалар екі қатарға  бөлініп беріледі.Берілген тақырыпшалар бойынша  жұптасып талқылап сонан соң жұптарын ауыстырып бір-біріне түсіндіреді.

 

 

Жуа тұқымдасы

1-       қатар  Пияз туыстастар

2-      қатар  Басты пияз, сарымсақ

                           Формативті бағалау

(қол шапалақтау,жұлдыша немесе конфет беру)

 

 

 

Топтарға барып тақырыпшаларды толықтырады және топтарында ақылдасып,талдап ортаға шығып тақырыптарын қорғайды

2 мин Сергіту сәті

«Қызғалдақ болып ашылып»

Гүлдердің ашылуы видео корсету арқылы оқушылар гүл бейнесін бейнелейді және қимылдайды

 

Алты оқушыдан дөңгеленіп қимыл жасап қозғалады.
2 мин                                 V Сабақты бекіту

І. Кластер әдісі арқылы топтастырады.

 

Жауқазын          пияз туысы

 

 

 
Лалагүлдер тұқымдасы

 

 
Тамырсабаты     шашақ тамыр

 «Тапқыр болсаң озып көр»

Жұмбақтар шешу

Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша тақырыпты ашып негізгілерін жазады.

 

5 минҚортындылау

Шелектегі идея

Оқушылар шелекке бүгінгі түсінбеген сұрақтарын салып келесі оқушы жауап береді.

Түсінбей қалған сұрақтарды шелекке салып жауап береді.
2 минVII Бағалау критерийлері

 

 

Тапсырма«Қағып ал да,жауап бер »

2 ұпай

«Топтас-ойлан-жылда»

 

5 ұпай

«Тапқыр болсаң озып көр»

3 ұпай

Шелектегі идея

2 ұпай

Қорыту
Оқушының

аты-жөні

      
      
      
      
      

 

Бағалау шкаласы

11-12 ұпай — «5»

8-10 ұпай- «4»

5-7 ұпай – «3»

 

 

 

Нақты шешімге келіп, топ басшысы бағалайды

2 минКері байланыс Рефлекция

БҮҮ кестесі

БілемінҮйрендімБілгім келеді
   

 

 

Өткен тақырып бойынша ойларын жинақтап кесте толтырып өз ойларын жаады.

Стикер арқылы сабақ туралы пікір жазады

1 минVI Үйге тапсырма

Лалагүлдердің маңызы туралы ақпарат жинақтау.Қызыл кітапқа тіркелген лалагүлдердің аттарын жазып  әр топ сканворд құрап келу.

 

Дәптерге жазып алады