Ұлпалардың негізгі топтары. Мүшелер.Мүшелер жүйесі
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Абай орта мектебі
Химия биология пәні мұғалімі Хайруллина Гүлдана Қапарқызы
Санаты: ІІ Жұмыс өтілі: 13 жыл
Сабақ жоспар
Күні: 17 қыркүйек | Пәні: Биология | Сыныбы: 9 б эксперимент | |
Тақырыбы: | Ұлпалардың негізгі топтары. Мүшелер.Мүшелер жүйесі | ||
Жалпы мақсаты | Ұлпалардың негізгі топтары,мүшелер, мүшелер жүйесінің атқаратын қызметі туралы жалпы түсіктер беру. Оқушыларды топпен ,жеке жұмыстар орындау арқылы ұйымшылдыққа баулу.Өзін өзі,өзара бағалау арқылы әділдікке үйрету. | ||
Оқу нәтижелері | Ұлпалар мен мүшелер,мүшелер жүйесімен танысады. Топпен жұмыс,өзіндік пікір айтулары қалыптасады.Ойлау қабілеттері артады. Мүшелер мен мүшелер жүйесінің ағзадағы орны туралы толық меңгереді | ||
Сабақ түрі | Жаңа сабақты меңгерту | ||
Сабақтың әдіс-тәсілдері | Топпен,жеке жұмыс. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Өзін-өзі бағалау | ||
Жаттығулар | 1. Үй тапсырмасына шолу «Мотивациялық кезең» 2. Проблемалық сұрақ 3. Топпен жұмыс Ұйымдастыру-іздену 4. Түйіндеме Тірі жүйенің құрылым деңгейлері 5. Рефлексифті-түзету Сұрақ-менен, жауап-сізден 6. Сергіту сәті 7. Тест 8. Рефлексия 9. Бағалау | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдастыру 3 минут | Оқушыларды топқа бөлу Диалогтік оқыту | Түске байланысты топқа бөлініп отырады. | Түрлі түсті стикерлер |
Негізгі бөлім І. Өткен сабақ | «Мотивациялық кезең» Сын тұрғысынан ойлау АКТ-ны қолдану | Проблемалық сұрақ қойыла-ды, сабақ тақырыбы шығады. | Жасуша суреттері Интерактивті тақта
|
ІІ. Жаңа сабақ | 1.Ұлпаның негізгі топтары,Мүшелер, Мүшелер жүйесі. Тақырыбы бойынша сұрақтар қойыла сабақ түсіндіріледі. 2. Оқулықпен жұмыс Суреттер,кестелер
| 1. Оқушылар сұрақты тыңдайды, жауап береді. 2. Биологиялық тілмен түсінік береді. 3. Кесте бойынша баяндайды. 4. Суреттер бойынша жеке оқушы түсінік береді. 5. Топтар кластер құрастырады. | Ұлпалар,мүшелер,мүшелер жүйесінің суреттері. Оқулық |
ІІІ. Деңгейлік жаттығулар | І, ІІ, ІІІ деңгейлі сұрақтар береді. Талантты, дарынды балалармен жұмыс | І, ІІ, ІІІ деңгейлі тапсырмаларды орындайды Шығармашылық тапсырма | |
ІV. Үй тапсырмасы | 20 бет . Кестені толтыру | ||
V. Қорытынды | Жеке жұмыс береді. Оқытудағы көшбасшылық | Берілген тапсырманы жеке орындайды. Рефлексия | Тест тапсырмалар үлгілері Рефлексия бетшесі |
VІ.Бағалау | Оқушыларды бағалайды.
| Оқушылардың өзін-өзі бағалауы | Бағалау бетшесі |