Орта мерзімді жоспар Пәні: биология
Пәні:биология
Сыныбы: 8 «ә» .
ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт
Орта мерзімді жоспар
№ | Тақырыбы | Оқыту мақсаты | Күтілетін оқу нәтижелері | Сабақта қолданатын әдіс –тәсілдер | Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
| Барлық оқушы қамтитын тапсырмалар
| дереккөздер |
1 | Жасушаның құрылысы | Жасушаның құрылысымен таныса отырып,оның атқаратын қызметі жайында түсініктерін қалыптастыру. | Жасушаның құрылысымен атқаратын қызметі жайында білу | Сұрақ – жауап, кластер құру, ой шақыру, жұппен жұмыс, Джигсо әдісі, кері байланыс,АКТ | Кері байланыс арқылы бағалау | Сұрақ –жауап, кластер құру ой шақыру.
| Оқулық: биологияАлматы «Атамұра»2004
Таратпа,электронды оқулық»жасуша құрылысы» слайдынан |
2 | Жасуша органоидтары | Жасушаның тіршілік қасиеттерімен танысып, жануарлармен өсімдік жасушаларының айырмашылығын меңгерту | Жасушаның тіршілік қасиеттерін, жануарлармен өсімдік жасушаларының айырмашылығын білу | жұптық жұмыс, Диалогты оқыту әдісі,фиш боун әдісі, INSERT әдісі, синквейн. АКТ | Өзін – өзі бағалау топтық бағалау | диалогты оқыту, синквейн, фиш боун, жұптық жұмыс,
| Оқу құралы: плакат, маркер, электронды оқулық «жасуша органойды» слайдынан |
3 | Жасушаның химиялық құрамы | Жасушаның химиялық құрамы органикалық және бейорганикалық қосылыстардан тұратыны жайында түсініктерін дамыту | Жасушаның химиялық құрамы жайында білу. | Фиш боун, жұптық жұмыс, бағдаршам әдісі Талантты және дарынды оқушыларды оқыту. INSERT әдісі
| Топтық бағалау | Фиш боун, Бағдаршам әдісі, INSERT әдісі
|
Жасушаның химиялық құрамы слаидынан |
4 | Жасушаның тіршілік әрекеті | Жасушаның тіршілік әрекеттері туралы түсініктерін қалыптастыру . | Жасушалардың тіршілік әрекеттері жайында білу | Сергіту сәті, рефлексия,, синквейн әдісі, кері байланыс, фиш боун, АКТ | Топтық бағалау. | рефлексия, ой шақыру синквейн әдісі, кері байланыс,фиш боун жұптық жұмыс
| Электронды оқулық
|
5 | Жасушаның бөлінуі | Ағзада жасушалардың бөліну үдерісі жайында меңгерту
| Ағзада жасушалардың бөлінуі жайында білу | Фиш боун, топтық жұмыс, синквейн,INSERT әдісі,АКТ | Кері байланыс арқылы бағалау | Фиш боун,топтық жұмыс,синквейн, INSERT әдісі | Жасушаның бөлінуі слаиды |
БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры:
Тұрапбеков Т.
Күні: 11.09. 2014ж
Сынып: 8»ә»
Пәні: биология
Тақырыбы: Жасуша органоидтары
Мақсаты: Жасушаның тіршілік қасиеттерімен танысып, жануарлармен өсімдіктердің жасушаларының айырмашылығын меңгерту.
Күтілетін оқу нәтижесі: Жасушаның тіршілік қасиеттерін, жануарлармен өсімдік жасушаларының айырмашылықтарын білу.
Бағалау критерийлері:
- Жасушалардың құрылысымен органоидтарын біледі.
- Сұрақтарға жауап бере алады
Әдіс – тәсілдер:кері байланыс, жұптық жұмыс, диалогтық оқыту, фиш боун, INSERT, синквейн, АКТ
Сабақтың барысы:
қ/с | кезеңі | Мұғалімнің іс — әрекеті | Оқушының әс- әрекеті | Ресурстар
|
1 | Ұйымдастыру кезең 2минут Кері байланыс әдісі 2минут | Оқушылармен сәлемдесу Электронды оқулықтан слайд көрсету. Жасушаның реттеуші орталығы неболып табылады? Жасушаның сыртқы қабатын не деп атайды? Ол неден тұрады?
| Сәлемдеседі Оқушылар бір –біріне сұрақтар қойып, сұрақтарға жауап береді: Жасушаның реттеуші орталығы- ядро. Плазмалық жарғақша деп атайды. Ол май мен нәруызды заттардан тұрады. | |
2 | Кластер құру 5минут | Жасуша деген сөзге кластер құрғызу | Кластер құрады: пішіні ұзынша, домалақ, көпқырлы, жұлдызша тәрізді | А4 парағы |
3 | «Джиксо» әдісі 7минут
| АКТ –дан жасушаның құрыылысын көреді | Тапсырманы оқып, бір –біріне мәтіннің мағынасын түсіндірді. | ноутбук электр. оқулық |
4 | Талдау Топтық жұмыс 12минут | Оқушыларға әр топқа тапсырма беремін: 1- ЭПТ,рибосома 2- Митихондрия, лизосома 3- Голдьжи жиынтығымен жасуша орталығы | Әр топ берілген тапсырма бойынша оқып, жұбымен талқылап, түсіндіріп береді.
| Маркер, плакат, қалам, қайшы, желім |
5
| АКТ 5минут
| АКТ қолдану
| Электронды оқулықтан тапсырманы бірге орындады.
| Элек. оқулық |
6
|
Қорытынды 5минут | «Синквейн» әдісін топқа беру: I зат есім II сын есім III етістік IV бір сөйлем V баламасы | Оқушылар сабақты 5 жолды өлең әдісімен қорытындылайды. I Жасуша II жұлдызша, домалақ III көбейеді, өседі, бірігеді IV жасуша тіршіліктің өлшем бірлігі V клетка
|
ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт
Қазақстан облысы
Сайрам ауданы
№ 41 Молыбай Оразалиев атындағы орта мектебі