Жасуша мен оның органоидтерінің құрылысы
Сабақ тақырыбы: | Жасуша мен оның органоидтерінің құрылысы | |||
Жалпы мақсат: | Оқушыларды жасуша мен оның органоидтерінің құрылысымен таныстыру Оқушылардың жасуша құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау қабілетін дамыту. Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу
| |||
Сілтеме: |
| |||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Жасуша тіршіліктің негізгі бірлігі Оның плазмалық мембрана,цитоплазма,ядро т.б. органоидтардан тұратыңдығың білу | |||
Негізгі идеялар: | Өсімдік және жануарлар жасушалар салыстырмалы түсінік | |||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
| |||
Оқыту әдістері: | 1. Диалог 2.Блум таксономиясы бойынша | |||
Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар Ғаламтор мәліметтері Кестелер
| |||
Тапсырмалар: | Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру, Эссе «авторлық орындық». | |||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | ||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Сыныпты топқа бөлу (смайлик арқылы ) | Смайлик арқылы; сары,жасыл, көк, күлген,көзілдірік киген топқа бөлу. | ||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин) | Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) | Берілген сұрақтарға эстафет таяқшасы арқылы жауап беру | ||
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | Тақырыпқа кіріспе.ахуал жасау. Видео «Тіршіліктің пайда болуы» Проблемалық сұрақ:Жасуша дегенде қандай ассоциация пайда болады? Жасушаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен? Эссе жазу. «Авторлық орынға» шығу.
Электронды оқулық Өсімдік және жануардың жасушалардың құрылыстары.Кесте жасату
| Қойылған сұраққа байланысты эссе жазу. Әңгіме дебат жүргізу, Жұмыс дәптерлеріне өсімдіктін және жануарлардың ішкі құрылысын кесте түрде түсіру
| ||
ІV. Қорытындылау (5 мин) | Кері байланыс (сұрақ-жауап) | Сұрақтарға жауап беру Кластер құрастыру. | ||
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау | Үй тапсырмасын орындау | ||
VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалау | ||
VII. Рефлексия (3 мин ) | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу |