Жасыл эвглена
Сабақ тақырыбы: | Жасыл эвглена
| |||
Жалпы мақсат: | Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру Колониялы талшықтар тобымен танысу. Оқушылардың жасыл эвгленаның құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау қабілетін дамыту. Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу
| |||
Сілтеме: |
| |||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау. | |||
Негізгі идеялар: | Жасыл эвглена мен вольвокстың тіршілігімен салыстыру | |||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
| |||
Оқыту әдістері: | 1. Диалог 2.Блум таксономиясы бойынша | |||
Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар Ғаламтор мәліметтері Кестелер
| |||
Тапсырмалар: | Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру. | |||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | ||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Сыныпты топқа бөлу. Қара жәшік (1,2,3,4,5 сан арқылы ) | 1.2.3.4.5.топқа бөлу. | ||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (10мин) | Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (тест жұмыс)
«Сұрақ-жауап» | ө.ж,т.ж.
Берілген сұрақтарға эстафет таяқшасы арқылы жауап беру
| ||
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | Тақырыпқа кіріспе.ахуал жасау. Жасыл эвглена Проблемалық сұрақ:Эвглена дегенде қандай ассоциация пайда болады?Эвгленаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен?
| Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.
| ||
ІV. Қорытындылау (5 мин) | Кері байланыс (сұрақ-жауап) Электрондық оқулық | Сұрақтарға жауап беру
| ||
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау | Үй тапсырмасын орындау | ||
VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалау | ||
VII. Рефлексия (3 мин ) | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа жазу | ||