Кірпікшелі кебісше — күрделі құрылысты қарапайым жәндік. Жыныстық процесс. Жорғалап қозғалатын және отырықшы инфузориялар. Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялар.
Сабақ тақырыбы: | Кірпікшелі кебісше — күрделі құрылысты қарапайым жәндік. Жыныстық процесс. Жорғалап қозғалатын және отырықшы инфузориялар. Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялар.
| |||
Жалпы мақсат: | 1.Білімділік: оқушыларға біржасушалылардың тіршілігі, мекен ортасы мен құрылысы туралы білім беру. 2.Дамытушылық: оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіре отырып, коммуникативтік құзіреттілігін дамыту, қызығушылығын арттыруға, әрбір жеке тұлғаның ақыл – ойының дамуына, өздігінен жұмыс жасай білу қабілетін арттыру. 3.Тәрбиелік:оқушыларды алғырлыққа, жүйелі білім алуға, ұжымшылдыққа, рухани адамгершілікке, бірін – бірі сыйлай білуге тәрбиелеу. | |||
Сілтеме: | 1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал 2. 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы 3. Электронды оқулық 4. Интереактивті тапсырмалар | |||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау. | |||
Негізгі идеялар: | Кірпікшелі кебісше — күрделі құрылыстымен таныстыру Жыныстық процесс еске түсіру . Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялармен таныстыру. | |||
Сабақта қолданылатын материалдар: | 1. Презентация 2. Интереактивті тапсырмалар 3. Видео | |||
Оқыту әдістері: | 1. Диалог 2.Блум таксономиясы бойынша 3. Алты қалпақ | |||
Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар Ғаламтор мәліметтері Кестелер
| |||
Тапсырмалар: | Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру. | |||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | ||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Сыныпты топқа бөлу.Біржасушалы жәндіктер атаумен(амеба,хломидаманада, эвглена,домаланғы,кірпікше кебісше.) | 5 топқа бөліну. | ||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (10мин) | Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру. Алты қалпақ
| Алты қалпақты кигізіп сабақта не білгендерін айтып беру.
| ||
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | Тақырыпқа кіріспе.ахуал жасау. Кірпікше кебісше.Видео Проблемалық сұрақ Кірпікше кебісше дегенде қандай ассоциация пайда болады? Кірпікше кебісше қандай түрлері болуға мүмкін?
| Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.
| ||
ІV. Қорытындылау (5 мин) | Кері байланыс (сұрақ-жауап) Электрондық оқулық | Сұрақтарға жауап беру
| ||
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау | Үй тапсырмасын орындау | ||
VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалау | ||
VII. Рефлексия (3 мин ) | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа жазу | ||