Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу және оған кері түрлендіру
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу және оған кері түрлендіру.
Білімділік мақсаты: Көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыра білу білік, дағды, іскерліктрін тиянақтау, жүйелеу.
Дамытушылық мақсаты: Есеп шығару, есептеу қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелік мақсаты: Отан үшін жан аямай шайқасқан батырлардың ерлігін үлгі етіп, мақтаныш сезімдерін оятып, елін-жерін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу
Көрнекілігі: тапсырмалар, топ аттары жазылған қима қағаз
Сабақ түрі: Танымдық сабақ
Сабақ типі: Білім, білік, іскерлік қалыптастыру
Әдіс-тәсілдері: баяндау, түсіндіру, сұрақ-жауап, ой туғызу, қызығушылығын ояту
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру Сыныпты үш топқа бөлу
ІІ. Жаңа сабақ
№ 1 Интерактивтік тақтаға көңіл бөлу.
Жүздік мыңдар | Ондық мыңдар | Бірлік мыңдар | жүздіктер | ондықтар | бірліктер |
3 | 5 | 9 | 0 | ||
6 4 | 9 0 8 | 5 2 0 7 | 7 9 3 0
| 0 8 0 6 | 8 1 0 0 |
Әр санда қай кластың қанша бірлігі бар? Әр санда қай разрядтың қанша бірлігі бар? Осы сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз
Математикалық диктант.
А) екінші кластың 108, ал бірінші кластың 546 бірлігі бар, ә) екінші кластың 180, ал бірінші кластың 540 бірлігі бар. Б) екінші кластың 810, ал бірінші кластың 56 бірлігі бар, в) екінші кластың 801, ал бірінші кластың 6 бірлігі бар.
Топпен жұмыс: Тапсырмалар:
І-топ. А) 6 жүзд, және 8 бірл. бар
ІІ-топ ә) 9 жүзд. 6 онд бар
ІІІ-топ. в) 6 жүзд. Мың 9 бірлік мың бар
Осы сандарды жаз, және оны разрядтық қосылғыштарға жікте.
Өз беттерімен жұмыс істеу. № 5
№ 6 Сандарды оқы: 309807, 506004, 200101
Неше ондық, жүздік, мыңдық бар.
№ 7 Мұғалім мен оқушы арасындағы сұрақ-жауап арқылы орындау.
Аққу-88 км
Көгершін-26 км кем
Көгершін неше км ұшты
Шешуі: 88-26=62
Жауабы: 62 км ұшты.
Аққу-88 км
Аққу-26 км артық
Көгершін неше км ұшты
Шешуі: 88-26=62
Жауабы: 62 км ұшты.
Кері есеп құру, оны шығару.
№ 9 1 оқушы тақтаға қалғаны орындарында орындайды.
АВСД-шаршы
АВЕ, СЕД, ВЕС, АЕД-үшбұрыштар
«Ойлан, тап» ойынның жауабы:
(444-44):4=100
Шығармашылық жұмыс:
Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларың және жақшаларды қой.
1* 2* 3* 4* 5* 6= 1
VІ. Сабақты қорыту:
Бүгін сабақта қандай тақырыппен таныстық?
Сабақ ұнады ма?
Үйде: № 4,