«Саясат және билік»
Адам. Қоғам.Құқық
| 9 — сынып
| ||
Сабақ тақырыбы: | «Саясат және билік» | ||
Жалпы мақсат: | ü Оқушыларда тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.сыни тұрғыдан ойландыра отырып,саясат және мемлекеттік билік туралы түсінік алады. | ||
Сабақтың міндеттері: | 1.Оқушылар саяси жүйе және саяси қызмет субъектілері,халықтың-билік қайнары екендігін ұғынады. 2. сыни тұрғыдан ойландыра отырып,саясат және мемлекеттік билік туралы түсінік алады. 3.Оқушылар құқықтық тәрбие алады.
| ||
Сілтеме: | 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 65-68 беттер 2. «Адам. Қоғам. Құқық». Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық 92-97 беттер | ||
Күтілетін нәтиже: | Алған білімін өмірде пайдалана алатын тұлға. | ||
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ | ||
Сабақта қолданылатын ресурстар: | Үлестірмелі қима-қағаздар,бағалау парағы,АКТ | ||
Оқыту әдістері: | Джигсо 1 стратегиясы АКТ, диалогтік оқыту,топтастыру, «Домино», «Мозайка» әдістері, «Әткеншек» тренингі. | ü Жеке жұмыс ü Топтық жұмыс ü Жұптық жұмыс ü АКТ-мен жұмыс. ü Шығармашылық жұмыс. | |
Дерек көздері: | «Саясат және билік» тақырыбына берілген материалдар: www.РефератOff.kz www.art.kz
| ||
Жамбыл облысы,Сарысу ауданы,Жаңатас қаласы,Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп-гимназиясының тарих-география пәндерінің мұғалімі:Арыстанбеков Мақсат Байысбекұлы
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру кезеңі.
Ынтымақтастық атмосферасын құру. (3 минут)
Сыныпты топқа бөлу (суреттер арқылы)
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Сәлемдесемін,кезекші арқылы сынып оқушыларын түгелдеу. 2.«Мозайка» әдісі бойынша суреттер арқылы сыныпты 4 топқа бөлу. 3.Бағалау парағы және бағалау критерийлерімен оқушыларды таныстыру. «Оқушының өзін-өзі бағалау парағы»
«Топ басшысының бағалау парағы»
«Бағалау критерийлері»: 1.«15-20» «5» 2.«10-15» «4» 3.«5-10» «3» 4.«0-5» «2» | 1.Оқушылар сәлемдеседі,кезекші сыныпта кім жоқ екендігін айтады. 2.Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу 3.Топтың атын қояды. 4.Топ басшысын сайлайды. 5.Өзін-өзі бағалау парағы және бағалау критерийлерімен танысады. |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1. «Әткеншек» жұптық және топтық жұмыс тренингі.Оқушыларды ішкі және сыртқы шеңбер етіп,екішеңбер құруға шақырамын.Сыртқы шеңбердегілер ішкі шеңбердегілерге сұрақ қояды,ішкі шеңбердегілер жауап береді.Сағат тілімен сыртқы шеңбердегілер шапалақтың дауысымен ауысып отыруы керек. | 1.Мұғалім айтқан тапсырманы орындау. |
- Үй тапсырмасы мен жаңа сабақты байланыстыру: «Ой қозғау» «Ұлт,ұлтаралық қатынас,саясат және билік» (3 минут)
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға «Ұлт,ұлтаралық қатынас,саясат және билік» деген сөздер жазылған қима қағаздар таратылып беріледі.Осы сөздер арқылы оқушылар топ ішінде өзара талқылайды,яғни топтық диалогқа түседі. | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, бір-бірінің ой-пікірлерімен санаса білу. «Ұлт,ұлтаралық қатынас,саясат және билік» деген сөздер жазылған қима қағаздар алады.Осы сөздер арқылы оқушылар топ ішінде өзара талқылайды,яғни топтық диалогқа түседі.Топтың бір мүшесі жауап береді. |
III.Жаңа сабақ:Мағынаны ашу: «Саясат және билік» (20 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1.АКТ-ға жаңа сабақтын тақырыбын жазады,жаңа тақырыптан не түсінгісі, білгісі келетіндіктерін яғни сабақтың мақсатын құрысады. (3 минут) | 1.Оқушылар сабақтың тақырыбын ашады және мақсатын АКТ-ны пайдалана отырып құрады. |
IV.Топпен жұмыс (17 минут) Джигсо 1 әдісі
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1.Топтарға оқулықтан мәтіндер бөлініп беріледі. 2.Оны плакатқа суреттер арқылы бейнелейді. 3.Оқушыларға өздерінің шығармашылықтарын көрсетуін сұранамын. 4.Постерді қорғау. | 1.Мәтінді топ болып оқиды, талқылайды. 2.Постер жасау. Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. 3.Оқушылар өздерінің шығармашылықтарын (Өлен шумақтары,сурет арқылы және т.с) көрсетеді. 4.Постерлерін қорғайды. |
V.«АКТ –ға қарай оырып сергіту жаттығуын жасау» (3. минут)
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау | АКТ-ға қарай отырып сергіту жаттығуын жасайды. |
ҮІ.Сабақты бекіту: (4 минут)
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1. «Домино» әдісі. Деңгейлік тапсырма:Топтарға қима қағаздар (Саяси билікті кімдер жүргізеді?,Саяси жүйе дегеніміз не?,Институт ұғымын қалай түсіндіндер?,Халықтың билігі дегеніміз не?) таратылып беріледі.топ болып болып талқылайды,топтың бір мүшесі АКТ –ға жазады. 2. (Топтық жұмыс) | 1.Оқушылар өздеріне тиген терминді топ болып талқылайды,топтың бір мүшесі АКТ-ға сол терминнің түсініктемесін жазады. |
ҮІІ.Сабақты қорытындылау. (8 минут)
Қорытындылау: | Сабақта белсенділік танытқан топқа алғыс білдіремін. (1 минут) |
Рефлексия: | Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін кері әсер парағына жазады.(2 минут) |
Бағалау: | Топ басшылары топ мүшелерін қалай бағалағандығын айтып таныстырады.(4 минут) |
Үй тапсырмасы: | 1.«Саясат және билік» оқу, 92-97 беттер. 2. «Халық-билік қайнары» тақырыбында эссе жазып келу. (1 минут) |