Геометриялық фигуралар

Сабақтың   тақырыбы:   Геометриялық   фигуралар

Сабақтың мақсаты:    1)Оқу материялын   қайталау,негізгі  тақырыптар                 бойынша алған білімдерін терендете түсу.

2) Оқушылардың жұмыс істеулерін, логикалық

Ойлау қабілеттерін дамыту.

Оқушыларды алғырлыққа  тапқырлыққа

тәрбиелеу.

Сабақтың   барысы:

1 Ұйымдастыру   кезені

2   Қазір бізде математика сабағы

Сабағымыздың ұраны: «Ақыл ойды тәртіпке келтіретін математика сондықтанда оны  оқу керек».

Бүгін сабақта біз 1) Ауызша есеп шығарамыз

2) Кім жылдам ойын ойнаймыз

3) «Кім тапқыр» фигуралар сайысы

4) тест сұрақтары

«Менің көніл күйім»

Балалар мен сендердің көніл күйлерінді білгім келеді. Мына сүретке қарандар . Мұнда балалардың көніл күйлері белгіленген. Енді өздерін қандай көніл күйдемін деп ойлайсындар, алдырындағы парақтарға соңы саласындар (өте жақсы , жақсы , орташа).

 

2) Енді балалар қазір ауызша мен сендерден  көбейту кестесін сұраймын:

«Кім жылдам ойын ойнаймыз»

3) Казір дәптерлерімізді ашамыз,

Тапсырма:  тақтада геометриялық фигуралар бұл қандай фигуралар. (төртбұрыш және ұшбұрыш). Оның периметрін ауданың табу.

«Өнім бе әлде түсім бе?»

Енді қоларынды партаға қойып қөздерінді жұмындар.Сендер ұйықтап жатырсындар,,ұйықтағанда түс көресіндер, түстерінде айға , күнге және т. б планетарға сапар шегесіндер. Біреулерін айға,біреулерін күнге бардындар. Ондағы өмірді көріп, дем алдындар сергіп күш  жинадындар . Ал енді мектеп планетасына келдіндер.

Тапсырма: ЕД – кесіндісіні ұзындығы әр түрлі тәсілмен тап.

( 2+3)*2   2*2+2*3

«Кім тапқыр сайысы»  Фигуралар сайысы

Тақтада а) ненің сүреті?

Осы фигураларды нүктелерін айтындар

Кесіндісің атандар

Бұрыштарын ата

5) Келесі сүрет (адамның сүреті). Бұл сүретте қандай геометриялық фигуралар бар.

( ұшбұрыш дөнгелек) ұшбүрыш

дөнгелек

Тест сұрақтары:

6) Келесі   тапсырма тақтада кесте. Осы кестені толтырамыз , тек қана жауабын жазамыз.

7*2

8*5

9*9

Карточкамен  жұмыс:

 

Сөз   есеп 1)  Әуежайда -18 ұшақ

Тік ұшақ -6 есе кем

Әуежайда қанша тікұшақ бар

18:6

Бір кесіндінің ұзындығы 40см, ал екіншісінде одан 3 есе ұзын . Екінші кесіндінің ұзындығы неше см 40*3  120

Бекіту:

Топтастыру стратегиясы.

/Венн диаграммасы/