Математика пәнінен 3 – сыныпқа арналған бақылау жұмыстар жоспары
Математика пәнінен 3 – сыныпқа арналған бақылау жұмыстар жоспары
№ | Бақылау жұмыстарының тақырыбы | Сабақ № | Бақылау жұмысының мақсаттары | міндеттері | Тапсырмалар топтамасы | нұсқа | Өтілетін мерзімі |
№1 тарау 2-сыныпта өткенді қайталау | |||||||
1 | 1000 көлеміндегі сандар нумирациясы | 23. | 1000көлемінде есеп жүргізу, өрнектерді салыстыру, құрама есесптерді шешеу дағдыларын тексеру. Білімдерінің деңгейін зерттеу | 1000көлемінде есептерді шығару, өрнектерді салыстыру, құрама есесптерді шешеу . | 1.Баған түрінде орындау 2.Салыстыру 3.мәтінді есеп 4. Теңдеу шешу 5.логикалық есеп | 2 | |
№2 тарау. Көбейту және бөлу | |||||||
2 | І- тоқсандық бақылау жұмысы | 43 | 1-5сандарының көбейту және бөлу, бірнеше есе артық,(кем) сандарды табутіктөртбұрыш салу,оның периметрін табу машықтарын бақылау | Көбейту мен бөлудің өзара байланысы,жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептей алу | 1. Есепте 2. есепті шығару 3. теңдеуді шеш 4. тіктөртбұрыштың S=? Р=? 5.Амалдар таңбасын қою | 2 | |
№3 тарау Кестелік көбейту және бөлу | |||||||
3 | Құрама есептер мен теңдеулер | 59 | 2-6 сандарымен кестелік көбейту және бөлу дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау.Білім деңгейін тексеру | Тік төрт бұрыш пен шаршының ауданын таба алу. Есептің шартын дұрыс құрастыру. | 1. Есепте 2.теңдеуді шеш 3.есепті шығару 4. тіктөртбұрыштың Р=? 5.Тиісті санды жаз | 2 | |
№4 тарау. Кестеден тыс көбейту және бөлу | |||||||
4 | ІІ- тоқсандық бақылау жұмысы | 77 | Естеден тыс көбейту және бөлуді орындау, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайтутөртінші пропорционалды табуға берілген есептерді шығару дағдыларын бақылау. ІІ-тоқсандағы өтке материалдардың меңгерілуін зерттеу | Естеден тыс көбейту және бөлуді орындай алу, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту,төртінші пропорционалды табу тәсілдерін орындай алу
| 1.Өрнектерді баған түрінде есепте 2. есепті шығару 3. Салыстыру 4. тіктөртбұрыштың Р= ? 5. 2 түрлі тіктөртбұрыш салу S=? мен Р= ? салыстыру | 2 |
№5 тарау. Ауызша көбейту мен бөлу | |||||||
5 | Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу | 122 | Ауызша көбейту және бөлу машықтарын тексеру.алған білімдерін практикада қолдана алу дағдысын зерттеу | Ауызша көбейтіп және бөле алу, тиімді тәсілмен есептей алу.Мәтінді есепті екі немесе одан да көп амалдармен есесптей алу | 1. Есепте 2. есепті шығару 3. теңдеуді шеш 4 .көлемін табу 5. есепті әр түрлі тәсілмен шығар
| 2 | |
№6 тарау. жазбаша көбейту және бөлу | |||||||
6 | ІІІ- тоқсандық бақылау жұмысы | 128 | Оқушылардың жазбаша көбейту және бөлуді орындау дағдыларының қалыптасу деңгейін тексеру. Білім білік дағдыларыны зерттеу | Құрама есесптерді шығару, құрылымы күрделі теңдеулер шешу,фигураның ауданы мен көлемін есептей алу | 1. Есепте 2. есепті шығару 3. теңдеуді шеш 4 . қалдықпен бөлуді орында 5. шаршының Р=?,шаршыны сал,
| 2 | |
№7 тарау. Негізгі алгоритм | |||||||
7 | Көбейту мен бөлудің жазбаша есесптеу тәсілдері | 155 | Жазбаша есептеу алгоритмін меңгеру деңгейін тексеру.Бапланың білім деңгейін бақылау | Құрама есептер құрастыру,күрделі теңдеулер шығара алу, бір өлшем бірлігін басқаларына ауыстыру | 1.а) Есепте, ә) баған түрінде жаз 2. есепті шығару 3. теңдеуді шеш 4 . берілген өлшем бірліктерімен көрсет 5. ұзындық өлшемін тап
| ||
№8 тарау. Жыл бойы өткенді қайталау | |||||||
8 | ІҮ- тоқсандық бақылау жұмысы | 169 | Оқушылардың жыл бойы өткен материалды қамтуын қадағалау,білім білік дағдыларын зерттеу. Сауаттылық деңгейін тексеру | Есептітиімді жолмен шығару, күрделі теңдеулерді шешу, тура және тура емес теңдікті білу,фигуралармен жұмыс жасай алу | 1. Есепте 2. есепті шығару 3. теңдеуді шеш 4.периметрімен ауданын табу 5. бос торкөзді толтыру
|
Математика пәнінен 3 – сыныпқа арналған
Өздік жұмыстар жоспары
№ | Бақылау жұмыстарының тақырыбы | Сабақ № | Бақылау жұмысының мақсаттары | міндеттері | Тапсырмалар топтамасы | Жұмыс дәптері | нұсқа | Өтілетін мерзімі | |
№1 тарау 2-сыныпта өткенді қайталау | |||||||||
1 | 1000 көлеміндегі сандар нумирациясы | 6 | 1000көлеміндегі сандар нумирациясы, өрнектерді салыстыру, дағдыларын тексеру. Білімдерінің деңгейін зерттеу | 1000көлемінде есептерді шығару, өрнектерді салыстыру, құрама есесптерді шешеу . | 1. Есепте 2. есепті шығару 3. теңдеуді шеш 4. Р= ? 5. мәтініді есеп | №1
| 2 | ||
№2 тарау. Көбейту және бөлу | |||||||||
2 | Еселік салыстыруға берілген есептер | 35 | Еселік салыстыруға берілген есептер шығару дағдысын жетілдіру, көбейту және бөлудің қасиеттер жағдайын машықтандыру. | Көбейту мен бөлудің өзара байланысы, санды есеслеу барысындағы көбейту кестесінің маңыздылығын байқату | 1. бағанмен есепте 2. есеп құрастыру 3. Есепті шығар 4. Р= ? | №1 22 бет | 2 | ||
№3 тарау Кестелік көбейту және бөлу | |||||||||
3 | Бөлшектер мен үлестер Есептер шығару | 51 | Бөлшектер мен үлестер туралы ұғымдарын бекіту,үлес пен бөлшек ұғымын есте қалдыру | Бөлшектерді жаза білу. Есептеу тәсілдерін орындай алу. | 1. есепті шығар 2. есеп құрастыру 3. Есепті шығар 4. Есепті шығар | №1 25 бет | 2 | ||
№4 тарау. Кестеден тыс көбейту және бөлу | |||||||||
4 | Бағасы, саны, құны | 66 | Көбейту мен бөлудің кестелік жағдайы туралы білімдерін бекіту 2-3 амалмен орындалатын өрнектерді шығару,әр түрлі есептеу тәсілін қолдана алу дағдыларын дамыту.сауаттылыққа тәрбиелеу | 2-3 амалмен орындалатын өрнектерді шығару,әр түрлі есептеу тәсілін қолдана алу ,көбейту кестесін жатқа білу.
| 1. есепте 2.сұраққа жауап 3. есепте 4. бос орынға сан жаз | №2 48бет | 2 | ||
5.тарауАуызша көбейту мен бөлу | |||||||||
5 | Ауызша көбейту мен бөлу | 75 | Түрлі есесптер, құрылымы күрделі теңдеулерді шешеу,ауызша көбейту және бөлу амалдарын орындауға ықпал жасау | Ауызша көбейтіп және бөле алу, тиімді тәсілмен есептей алу.Мәтінді есепті екі немесе одан да көп амалдармен есесптей алу | 1. мәтінді есесп 2. бос орынға сан жаз 3. Есепті шығар 4. Есепті шығар | №2
50бет | |||
№6 тарау. жазбаша көбейту және бөлу | |||||||||
6 | Геометриялық фигуралар | 90 | Есепті түрлі тәсілдермен шығару дағдыларын қалыптастыру,ұзындық пен ауданды өлшеудің бірліктерін есесптеу | ,фигураның ауданы мен көлемін есептей алу,таңбалап жаза алу.кестемен жұмыс жасай алу. | 1. Фигур. перим. тап 2. Фигур. ауданын. тап 3. Фигур. көлемін тап. тап 4. Есепті шығар
| ||||
№7 тарау. Негізгі алгоритм | |||||||||
7
| Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу | 101 | Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдап алу арқылы бөлу тәсілін қалыптастыру.Есепті өрнек түрінде шығару дағдыларын қалыптастыру. | Теңдеудің күрделірек түрін шығару,сурет бойынша есесп құрастыру , екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдап алу арқылы бөлу | 1. есепте 2. амалдарды орындау 3. бөлуді шығар 4. өрнектің мәнін тап | №2 102 бет | |||
№8 тарау. Жыл бойы өткенді қайталау | |||||||||
8 | Қалдықпен бөлу және тексеру | 115 | Қалдықпен бөлу және оны тексеру тәсілдерін бекіту.Логикалық ойлау қабілетін дамыту.Білімдерін пысықтау | Өрнекті қалдықпен бөлу, шешімі күрделірек есептерді шығару,теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыру. | 1. амалдарды орында 2. есепті шығар 3.салыстыр 4. ауданын тап
| №2 99 бет |
Математика пәнінен бақылау жұмыстарын бағалау критерийлері
«5» —бағасы
барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған жағдайда қойылады.
«4» — —бағасы
1 – 2 өрескел қателер немесе 3 өрескел емес қателер жіберілсе қойылады.
«3» — бағасы
5- ке дейін немесе 6 өрескел емес қателер жіберілсе бағаланады
«2» -бағасы
5- тен астам өрескел қателер немесе 7 — 8 өрескел емес қателер жіберілсе қойылады.
Бастауыш сыныптар бойынш математика пәнінен бақылау
жұмыстарының нормасы
Сыныптар | Бақылау жұмысы | ||||
І | ІІ | ІІІ | ІҮ | Жылдық | |
1 сынып | 2 | 2 | 2 | 2 | |
2 сынып | 2 | 2 | 2 | 3 | |
3 сынып | 3 | 3 | 5 | 4 | |
4 сынып | 4 | 3 | 5 | 3 |
Бастауыш сыныптар бойынш математика пәнінен өздік
жұмыстарының нормасы
Өздік жұмыс | |||||
Сыныптар | І | ІІ | ІІІ | ІҮ | Жылдық |
1 сынып | 2 | 1 | 2 | 1 | |
2 сынып | 3 | 2 | 3 | 2 | |
3 сынып | 3 | 4 | 4 | 4 | |
4 сынып | 2 | 2 | 2 | 1 |
Математика пәнінен бақылау жұмыстарын бағалау критерийлері
«5» —бағасы
барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған жағдайда қойылады.
«4» — —бағасы
1 – 2 өрескел қателер немесе 3 өрескел емес қателер жіберілсе қойылады.
«3» — бағасы
5- ке дейін немесе 6 өрескел емес қателер жіберілсе бағаланады
«2» -бағасы
5- тен астам өрескел қателер немесе 7 — 8 өрескел емес қателер жіберілсе қойылады.
Математика пәнінен өзіндік жұмыстарын бағалау критерийлері
«5» —бағасы
барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған тек қана бір кемшілік бар
жағдайда қойылады.
«4» — —бағасы
Тапсырманың 1/5 бөлігі орындалмағанда.
«3» — бағасы
Тапсырманың 1/4бөлігі орындалмағанда.
«2» -бағасы
Тапсырманың 1/2 бөлігі орындалмағанда.
Өздік жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Мақсаттары:
- Математиканың алғашқы курысының әртүрлі сұрақтарының арасындағы өзара байланыстыөз бетінше жұмыс жасату;
- Оқушылардың орындайтын іс- әрекетінің санын арттыру
- Есептеу және ойлау дағдыларының машықтарын дамыту;
- Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақтылыққа даярлау.
- Жалпылау және басқа да әдістерді пайдалану
Міндеттері
- Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
- математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға жөне қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
- оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
- Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау
- Өз білімін көрсете алуын байқату
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Мақсаттары:
- Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;
- «Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау
- Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;
- Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру.
- Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал жасау
Міндеттері
- Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
- математиканың өмірде болып жатқан нақты қүбылыстарды жалпылауға жөне қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
- оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
- Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау
- Өз білімін көрсете алуын байқату