Металдар мен бейметалдардың құрылысы және қасиеттері,ХЭПЖ орны, металдардың бейметалдардан айырмашылы
Тақырыбы | Қорытындылау.
| уақыты |
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік: | Металдар мен бейметалдардың құрылысы және қасиеттері,ХЭПЖ орны, металдардың бейметалдардан айырмашылығы туралы алған білімді, қалыптастыру; Оқушылардың«Атом құрылысы ілімі тұрғысынан Д.И.Менделеевтің периодтық заң және периодтық жүйесі», электрондық графиктік формула құрастыра білу білім-білік дағдыларын дамыту; түсіндіру,талдау, қорытындылаужасай білу білік ,дағдыларын дамыту; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. | |
Сабақ типі: | Семинар сабағы | |
Сабақ өткізілу түрі: | Мұғалімнің түсіндіруі,.Кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау, кестемен фронталды әңгімелесу, қорытынды жасау | |
Құралдар мен реактивтер: | Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10-ЕТЖ-1 | |
Ұйымдастыру кезеңі: | (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. | 1-2 |
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: | Сабақтың білімділік мақсаты: -үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; -білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; -кеткен кемшіліктерді жою. 1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру. 2.Нашарүлгерушілермен жұмыс: кеңесшілер көмегі
| 5-7 |
Оқушылардың білімді ,саналы және жаңғырту кезеңі:
| 1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; — оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: Менделеев кестесі тарих пен жаңа өмір кестесі. 3.Білімді жаңғырту: Фронталды сұрақтар: Сұрақтармен жұмыс- өзара тексеру(нашар үлгерушілермен жұмыс) | 3-4 |
Білімді жүйелеу және қорытындылау
| Білімділік міндеттері: — оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; — кеткен кемшілікті жою жұмыстары -тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу; -оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау. · Семинар сабағы ,методикалық нұсқаумен бірге. | |
Бақылау және өзбетінше бақылау кезеңдері | Білімділік міндеттері: — оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; — кеткен кемшілікті жою жұмыстары; 1.Жаттығуды тексеру | |
Үй тапсырмасын беру кезеңі: | Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. Параграф1.3-1.4. 2. Күнделікке жазғанын тексеру | 1-2 |
Сабақ қорытынды сын шығару кезеңі. | — жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою. | 1-2 |
Семинар сабағының сұрақтары:
№ | сұрақтары | әдебиет |
1 | Химиялық элементтердің периодтық жүйесі қалай құрастырылғын? | 1.1 |
2 | Бір периодтағы элементтердің тотығу дәрежесі қалай өзгереді? | 2.1 |
3 | Атом құрылысының ядролық моделі қандай дәйектерге сүйеніп ұсынылған? | 2.2 |
4 | Бір химиялық элементтің изотоптарының айырмашылығы қандай? | 2.2 |
5 | «Орбиталь», «электрондық бұлт», «электрондық деңгей» ұғымдарына сипаттама беріңдер?. | 2.3 |
6 | Паули принципін айтыңдар. | 2.4 |
7 | Нақты мысалмен орбиталдардың толтырылуының негізгі ережесін айтыңдар. | 2.4 |
8 | Период, топ, реттік нөмірдің, периодтық заңның физикалық мәні неде? | 2.6 |
9 | Периодтық заңның маңызына сипаттама беріңдер. | 2.7 |
10 | Период пен топтарда атом радиусы, тотығу дәрежесі, электртерістілік, электронтартқыштық, иондану энергиясы қалай өзгереді? | 2.8 |
11 | ХЭПЖ қарай отырып мүмкін болатын валенттілігі мен тотығу дәрежесінің шамасын қалай анықтауға болады | 2.9 |
12 | Бір топтағы оксидтердің қасиеттері қалай өзгереді? | 2.10 |
13 | Бір периодтағы оксидтердің қасиеттері қалай өзгереді? | 2.10 |