Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері: Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару
Сабақтың тақырыбы | Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері: Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару | |
Мақсаты | Дененің ішкі энергиясы ұғымын беру және ішкі энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру және жылу берілудің түрлері-жылу өткізгіштік, конвекция және сәуле шығару құбылысымен таныстыру және заттың молекулалық құрылымы негізінде оның физикалық мәнін, мағынасын білу | |
Жұмыс нәтижесі | Әр оқушының бойында өз ойын топ ішінде еркін жеткізу дағдысын қалыптастыру | |
Сілтеме | Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы «Мектеп» 2012 жыл. 19-38 беттер. | |
Әдіс-тәсілдер | Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс – тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар | |
Ресурстар | Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер | |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут
| |
Сабақ жоспары |
| |
Үйге тапсырма | ЕК § 3-6
|
Ойлауды Блум бойынша жіктеу | Мақсат | Тапсырма түрі. Түрткілер. | Нәтиже | Бағалау | |||
критерийлер | дескриптор | Ұпай | Жиынтық баға | ||||
Білу | Үй тапсырмасын сұрауда әр топқа сұрақ қою арқылы білімін анықтау
Қызығушылығын ояту. | Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Жемістер» арқылы, 4 топқа бөлемін. Сұрақ — жауап | Сұраққа – жауап беру арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. | Білім деңгейін зерделеу
| Эксперименттік тапсырма толық жасалды | 3 | |
Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды | 2 | ||||||
Эксперименттік тапсырма жасалмады | 1 | ||||||
Түсіну | Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру) Арқылы тақырыптың идеясын түсіну | Мағынаны тану Топтық жұмыс «Джик-со» әдісі бойынша әрбір топқа суреттер таратылады. 1-ші топ: «Жылуөткізгіштікке» қатысты суреттер беріледі ойларын постерге түсіру. 2-ші топ: «Конвекция» постерге түсіру 3-ші топ: «Сәуле шығару» постер құру 4-ші топ: «Ішкі энергия» постер құру | Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді | Тақырыптың басты идеясын табу | Тапсырмаларды толық орындады | 3 | |
Тапсырмаларды жартылай орындады | 2 | ||||||
Мүлдем орындай алмады | 1 | ||||||
Қолдану | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. | І топ: 17 -сурет ІІ топ: 20 – сурет ІІІ топ: 27 –сурет ІҮ топ: 31-сурет тәжірибе жасау Сергіту | Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады | Іс-тәжірибеде үйлестіре алды | Есептерді толық орындады | 3 | |
Есептерді жартылай орындады | 2 | ||||||
Орындай алмады | 1 | ||||||
Талдау | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, ой шешімін табу. | Жұмыс дәптеіндегі тапсырмаларды орындау арқылы пікірталасқа түседі | Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. | Пікірталасқа түсу | диалог құрып,қорытынды жасайды | 3 | |
тек диалог құрайды | 2 | ||||||
жұмысқа қатыспайды | 1 | ||||||
Жинақтау | Жұмыс туралы алған білімдерін жинақтайды | Топтарға тапсырма беру. І топ 1 кесте ІІ топ 2 кесте ІІІ топ 3 кесте ІV топ 4 кесте | Білімдерін жинақтайды, сараптайды | Жағдаяттан шыға білу құзыреті | Толық шықты | 3 | |
Қиналды | 2 | ||||||
Шаға алмады | 1 | ||||||
Бағалау | Дүниетанымын кеңейту. | №2, №2,3,4, үйде орындалатын эксперименттік тапсырмалар | Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | «Бағдаршам» арқылы | Креативті | 3 | |
Ойы жүйелі, тың ойлы емес | 2 | ||||||
Жалпыға ортақ ой | 1 |