Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия
Сабақтың тақырыбы | Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия | |
Мақсаты | Оқушыларға жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді оқытудың жаңа әдіс –тәсілдерін пайдалана отырып түсіну.
| |
Жұмыс нәтижесі | Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптастырып, тақырыптың мағынасы мен мазмұнын тереңірек білу. Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу. | |
Сілтеме | Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы «Мектеп» 2012 жыл. 8-11 беттер. | |
Әдіс-тәсілдер | Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс – тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар | |
Ресурстар | Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер | |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут
| |
Сабақ жоспары |
| |
Үйге тапсырма | ЕК § 1 |
Ойлауды Блум бойынша жіктеу | Мақсат | Тапсырма түрі. Түрткілер. | Нәтиже | Бағалау | |||
критерийлер | дескриптор | Ұпай | Жиынтық баға | ||||
Білу | Үй тапсырмасын сұрауда экспери-менттік тапсыр-малар беру арқылы білімін анықтау
Қызығушылығын ояту. | Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Күлегештер» әдісін пайдаланып, 4 топқа бөлемін. Эксперименттік тапасырма | Эксперименттік тапсырма жасау арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. | Білім деңгейін зерделеу
| Эксперименттік тапсырма толық жасалды | 3 | |
Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды | 2 | ||||||
Эксперименттік тапсырма жасалмады | 1 | ||||||
Түсіну | Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру) Арқылы тақырыптың идеясын түсіну | Жылулық, броундық, диффузия құбылыстары туралы білімдерін анықтап, түсініктерін кеңейту | АКТ ны пайдалана отырып,электронды оқулықтан видео көрсету | Тақырыптың басты идеясын табу | Тапсырмаларды толық орындады | 3 | |
Тапсырмаларды жартылай орындады | 2 | ||||||
Мүлдем орындай алмады | 1 | ||||||
Қолдану | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. | Топтық жұмыстарын талдау Сергіту | І –ІІ топтар Броундық қозғалыс туралы тәжірибе көрсетеді ІІІ – ІҮ топтар Диффузия құбылысына тәжірибе көрсетеді | Іс-тәжірибеде үйлестіре алды | Есептерді толық орындады | 3 | |
Есептерді жартылай орындады | 2 | ||||||
Орындай алмады | 1 | ||||||
Талдау | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, ой шешімін табу. | Жасаған тәжірибелерін әр топ талдайды | Әр топ бүгінгі тақырып бойынша жаңа мағлұмат іздейді (ұялы телефон, ғаламтор пайдалану) | Салыстырады, сараптайды | диалог құрып,қорытынды жасайды | 3 | |
тек диалог құрайды | 2 | ||||||
жұмысқа қатыспайды | 1 | ||||||
Жинақтау | Алған білімдерін жинақтайды | Топтарға тапсырма беру. Әр топ сұрақ-жауап арқылы ойларын жинақтайды | Білімдерін жинақтайды, сараптайды | Жағдаяттан шыға білу құзыреті | Толық шықты | 3 | |
Қиналды | 2 | ||||||
Шаға алмады | 1 | ||||||
Бағалау | Дүниетанымын кеңейту. | §1 тапсырмасын
орындау | Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы | Креативті | 3 | |
Ойы жүйелі, тың ойлы емес | 2 | ||||||
Жалпыға ортақ ой | 1 |